
Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Pa dobro ako je bio na vise mesta i dobio isti odgovor onda ne znam, nisam upoznat sa tim motorima sem sto znam da bi ih izbegao
drugar ga imao njega je zezao varijator faze trokirao na visim obrtajima, pa je to resio, a nije se zalio na druge probleme, sem sto mu se bio istegao lanac pa i to menjao ali dobro to spada u odrzavanje.

Re: Servis - Razno
Znaci i Renault ima te bisere, koja sramota da zvekne motor na 120k, kao da je od plastelina...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- carov2
- Postovi: 4841
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
U ovlašćenom servisu nije bio?trojanac napisao:Da se pozovem na ovaj post.Heineken napisao:1.2 tce oznake D4FT kod Rešoa jel su ok priča? Clio 3 FL, Modus, Nisan itd.
Koliko vidim nema veze sa onim motorom na lanac .
Poznanici imaju Megane 2015. sa pravih 120k km. Kupljen ovde.
Motor je HPFA 1.2 tce 115KS.
Auto je izgubio snagu. Ide ali kažu neće dugo. Čovek je obišao 3 Renault neovlašćena servisa. Kažu nema leka. Jedan servis je ponudio reparaciju motora, ali bez garancije.
Navodno može da se ubaci 1.4 u njega, ali treba neka potvrda iz Renaulta?
Ima li neko bliža iskustva i da može dati savet ko to uspešno rešava. Pomirili su se da ulože neki novac jer je auto u dobrom stanju. Samo da reše to trajno.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Možda oni ponude neko prihvatljivo rešenje, a trebalo bi i najviše da znaju, u smislu da imaju najveću bazu iskustva sa tim motorom.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Re: Servis - Razno
10 godina star auto, teško isplativo.
- carov2
- Postovi: 4841
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Ko pita, ne skita, a i ne košta nešto mnogo pregled i dijagnostika, jer koliko vidim, ljudima ponestaje rešenja jer nije baš da svako može da ga reši koliko vidim, a ljudi žele da auto poprave i zadrže.
Tu je verovatno problem u koji ovlašćeni servis otići, koji su korektni i imaju znanja.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Tu je verovatno problem u koji ovlašćeni servis otići, koji su korektni i imaju znanja.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Re: Servis - Razno
U ovlascenom je cena sigurno ludilo i vrv se ne isplati upustati se u taj posao sa njima, pod uslovom da treba generalka, oni koriste oem delove a to ne moze biti jeftino ali vredi pitati pre svega zbog preciznije dijagnostike problema, mozda uopste motor i nije za kompletno rasturanje pitanje sta su ovi majstori kod kojih je isao uopste usanovili ako su i postavili dobru dijagnozu, znam x slucajeva gde su ljudima majstori predlagali otvaranje motora i generalke a nije bilo potrebe jer nije tu bio problem.
Re: Servis - Razno
Slažem se sa OMP, da taj motor mora da pogleda neko ko se razume u njih. Mene su namučili sa nagađanjem u vezi stalnog probijanja ulja na dihtunge. Na kraju sam skontao da mi problem pravi pcv ventil. Tako i tu bih taj motor prepustio čoveku, koji ume da dijagnostikuje kvarove na motoru. Napamet sređivanje kvara, dovodi do gubljenja živaca i novca, da ti dođe da ga poliješ benzinom.
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Ako hoces da ga zadrzis teraj u ovlasceni. Vise ce te kostati da ga susteri popravljaju a pritom ni garanciju nemas.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Oma li neki servis u BG da radi prodaju i zamenu akumulatora na terenu nedeljom?
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32124
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Elem, kaže čovek ovako:
Motor neravnomerno radi.
Ne sme da mu daje naglo gas jer se guši i štuca, već polako dodaje. Na ravnom kad je ravnomeran gas, ide lepo.
Svetli check engine lampica. Dijagnostika pokazuje lošu kompresiju na drugom cilindru.
Pitao u tri servisa koja rade Renault. Između ostalog bio i kod Neše u Zemunu. Svi su mu rekli da je ta serija motora loša. Jedina opcija koja mu se nudi je otvranje motora, a niko ne zna šta će morati sve da se radi. Komplet generalna je 3.000e u neovlašćenom. Inače auto kupljen od rođaka, koji je prvi vlasnik i do tada je prešao 60k km. Auto očuvan, enterijer kao nov, voleo bi da ga zadrži, ali 3.000e da daje za generalnu, kaže radije će dodati i kupiti nešto drugo. Ipak je to negde polovina vrednosti auta. A nema garancije da je miran narednih bar 100k km.
Po preporuci rekoh mu da pozove servis Damjanocvić iz Rumenke, da vidi šta oni kažu.
Motor neravnomerno radi.
Ne sme da mu daje naglo gas jer se guši i štuca, već polako dodaje. Na ravnom kad je ravnomeran gas, ide lepo.
Svetli check engine lampica. Dijagnostika pokazuje lošu kompresiju na drugom cilindru.
Pitao u tri servisa koja rade Renault. Između ostalog bio i kod Neše u Zemunu. Svi su mu rekli da je ta serija motora loša. Jedina opcija koja mu se nudi je otvranje motora, a niko ne zna šta će morati sve da se radi. Komplet generalna je 3.000e u neovlašćenom. Inače auto kupljen od rođaka, koji je prvi vlasnik i do tada je prešao 60k km. Auto očuvan, enterijer kao nov, voleo bi da ga zadrži, ali 3.000e da daje za generalnu, kaže radije će dodati i kupiti nešto drugo. Ipak je to negde polovina vrednosti auta. A nema garancije da je miran narednih bar 100k km.
Po preporuci rekoh mu da pozove servis Damjanocvić iz Rumenke, da vidi šta oni kažu.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Servis - Razno
Kako može da se vidi kompresija na dijagnostici? To bi valjda moralo da se izmeri postavljanjem manometra umesto svećice.
Ako je zaista loša kompresija, može biti da je problem samo neki ventil, a to je daleko od generalne. Tim pre ako ne dimi, ne troši ulje, ne lupa
Ako je zaista loša kompresija, može biti da je problem samo neki ventil, a to je daleko od generalne. Tim pre ako ne dimi, ne troši ulje, ne lupa
Re: Servis - Razno
Ne moze da se vidi kompresija bez merenja iste, dijagnostika moze da pokaze misfire na nekom cilindru ali to ne znaci losu kompresij. Za pocetak ja bih probao da otkacim varijator i probam bez njega kako auto ide, drugar je imao problem gubitka snage i trokiranja na jacem gasu, problem je bio varijator, kad ga otkacis auto je isao mnogo bolje onda su valjda dijagnostikm iskljucili varijator i problem je bio skoro pa skroz resen, ne znam sad detalje tako ga je vozio neko vreme i prodao.
Svakako ako mora da se otvori motor tj digne glava videce se sta je problem ali to ne znaci generalna.
Svakako ako mora da se otvori motor tj digne glava videce se sta je problem ali to ne znaci generalna.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13544
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Pod dijagnostika mozda ne misli na OBD nego na uopsteno dijagnoatikovanje kvara
- Kuzmanovic
- Postovi: 15272
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Servis - Razno
Na kom automobilu je bio taj slucaj?OMP napisao:Ne moze da se vidi kompresija bez merenja iste, dijagnostika moze da pokaze misfire na nekom cilindru ali to ne znaci losu kompresij. Za pocetak ja bih probao da otkacim varijator i probam bez njega kako auto ide, drugar je imao problem gubitka snage i trokiranja na jacem gasu, problem je bio varijator, kad ga otkacis auto je isao mnogo bolje onda su valjda dijagnostikm iskljucili varijator i problem je bio skoro pa skroz resen, ne znam sad detalje tako ga je vozio neko vreme i prodao.
Svakako ako mora da se otvori motor tj digne glava videce se sta je problem ali to ne znaci generalna.
Sent from my SM-S901B using Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32124
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Da, verujem da prijavljuje missfire, ali je on tako preneo. Ne znam da li je merena kompresija. Uostalom, tako su i meni "merili" pa posle kad je auto završio u drugom servisu, opet izmerena kompresija i sve u redu. Problem je bio na drugij strani.Dare4x4 napisao: 27 Apr 2025, 06:48 Kako može da se vidi kompresija na dijagnostici? To bi valjda moralo da se izmeri postavljanjem manometra umesto svećice.
Ako je zaista loša kompresija, može biti da je problem samo neki ventil, a to je daleko od generalne. Tim pre ako ne dimi, ne troši ulje, ne lupa
Kaže da mu troši oko 1,5 litara ulja na 10k km, a dima nema. Tako da su realne šanse da se to reši uz daleko manji trošak i da ne mora generalna. Naravno da je čovek zabrinut kad mu kažu može koštati 3k evra.
Drugo je pitanje kome poveriti posao. Videćemo šta kaže Damjanović.
Posetite www.garaza.rs !