Mora da su u treningu ljudi
Glavna zamerka kod tih auta bez zadnjih vrata pored gimnastike je i to sto su obicno duza vrata od standardnih i dosta se teze ulazi ako nije parking idealan, sve i da je jaje instalirano na suvozacko sediste (sto je meni veliki no no). Meni je to jako smetalo u ex zenomobilu (clio). Vidjam ja ljude da vozaju bebce i u hard top kabrioletima, sto kazu sto ljudi sto cudi.
E, da se umešam. Mana sa 2/3 vrata je pomeranje sedišta. Sećam se ranije, da mi se kolega žalio na taj problem kod Grande Punta, da mu se mehanizam razvali na sedištu. I druga mana pojas ako se ne vrati, za brži izlazak, katastrofa u najavi. Uopšteno, pristup zadnjem sedištu je mnogo lakše.
Auto sa 3 vrata bih kupio samo neki kupe tj sportski auto, inace hecbek sa 3 vrata mi je promasaj, sem kod nekih malih automobila tipa lancia ypsilon gde nemas opciju sa 5 vrata (sem kod nove) ali pakovati deci pozadi u 3vratni heč je stvarno mucenje pa i kad vozis cesto nekog pa moras stalno da izadjes, da bi taj neko usao/izasao, pa potencijalno glavljenje sedista, saplitanje o pojas itd., neka hvala.
Najveci problem auta sa 3-je vrata je da su ona veca pa je otvaranje istih problematicno po parkinzima. Inace takvi automobili su nekada vazili kao cvrsci.
Evo i izuzetka: prva generacija Minija sa petoro vrata. Zadnja su tako mala da je lakše ući pozadi u 3V model. Mada je, pretpostavljam, vezano za tok priče, možda ipak lakše postaviti dete u sedište u 5V.
Uzgred, imao sam Fiću, Juga, Pola 3V... nikakvo glavljenje sedišta ikad.
Moje dete skoro nije moglo da izadje iz fokusa mk2.5 kabrio, naslon se obori pa onda kliza sediste napred sto je tesko islo, negde zapinje, a on nije mogao da ga pogura pa sam morao ja da se vratim i poguram. Imao sam lanciu Ypsilon kojoj sam morao da sredim vozacevo sediste posto je glavilo i nije moglo lepo da kliza, kod svastike na pezou 107 isto glavi kad treba napred da kliza, generalno ti mehanizmi vremenom pocnu da zezaju i to se desava na dosta kola imao sam x slucajeva da to vidim, jugo i fica su imali klasicno podizanje sedista ne sa klizacima, ne znam neka bas novija godista ali imao sam juga iz 91. sa GVX katapult sedistima i uvek je taj mehanizam zezao.
Kod 3vratnih kola a pogotovo kupea su vrata ogromna i zna da bude problem izlazenja kad se malo tesnije parkiras, simpa resenje je reno avantime kome se vrata prelamaju ako tako mogu da kazem i time se malo smanji njihova duzina kod otvaranja pa bude laksi izlazak ako se tesnije parkiras.
I na golfu se to klizanje sedista sjebe al je zato deo za popravku 150 din. Nikad mi nije bio problem na parkingu zbog 3 vrata a sa malom bebom je mozda i bolje jer imas vise mesta da stavis bebu u sediste. E sad, da je za sve ostale varijante sa 3+ putnika manje prakticno to je nesporno. Al zato je lepsi.
trojanac napisao: 05 Apr 2025, 11:44
Za taj novac ja bih preporučio čuveni Civic svemirac, odnosno 8. generacija. Idealno 1.8 mada će i 1.4 raditi posao. Ima ih na oglasima, a može i da se dotera neki lep primerak od preko.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Prvi odgovor - najbolji odgovor, tema moze lock posle ovoga
Moze za 5k da se uzme dobra, ako ne, naruciti preko.
ftj napisao: 08 Apr 2025, 11:55
I na golfu se to klizanje sedista sjebe al je zato deo za popravku 150 din. Nikad mi nije bio problem na parkingu zbog 3 vrata a sa malom bebom je mozda i bolje jer imas vise mesta da stavis bebu u sediste. E sad, da je za sve ostale varijante sa 3+ putnika manje prakticno to je nesporno. Al zato je lepsi.
+1
Na hondi se mehanizam ne kvari jedino nema suvozacko memoriju pa je to smor, jer se pomera nekad po 50x dnevno.
Meni je sa decom 9-12 lakse sa 3v, jer ne razmisljam da li ce da izlete negde gde ne treba.