Zna da nervira iz više razloga, evo jednog, "kašnjenje na raskrsnici".
Ovo je kod benzinaca, kod dizela može biti to što se rastrese čitav auto, a sa time recimo i nosači.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Da, tačno je da restart motora od strane S&S ( ako nije u pitanju hibrid ) zna da izaziva vibracije, koji znaju da budu značajne, pa i iritantne ( sve zavisi od vozila do vozila i motora, nema tu pravila ).
A što se tiče kašnjenje sa kretanjem u raskrsnici sa AT ( ako je S&S aktivan ) zbog vremena restarta koji nastaje tek kada se otpusti kočnica ili tek kada se dotakne gas( zavisno od izvedbe ), tome se lako doskoči. Restartuješ ga 1-2 sekunda ranije ili tada samo prebaciš menjač/kola u Sport mod.
Prosto, sve ima svoju cenu.
Idealno ne postoji.
Ko želi idealan ugodjaj ( manje smoran ugodjaj ) u vožnji po gradu, tu su EV ili hibrid jedino rešenje da se izbegnu te nelagode koje se ovde pominju.
A što se tiče kašnjenje sa kretanjem u raskrsnici sa AT ( ako je S&S aktivan ) zbog vremena restarta koji nastaje tek kada se otpusti kočnica ili tek kada se dotakne gas( zavisno od izvedbe ), tome se lako doskoči. Restartuješ ga 1-2 sekunda ranije ili tada samo prebaciš menjač/kola u Sport mod.
Prosto, sve ima svoju cenu.
Idealno ne postoji.
Ko želi idealan ugodjaj ( manje smoran ugodjaj ) u vožnji po gradu, tu su EV ili hibrid jedino rešenje da se izbegnu te nelagode koje se ovde pominju.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Nisam imao automatik do sada pa nisam znao. Hvala na informaciji.dragvorl napisao:Jer zbunjujes ceo sistem, raskacinjes kvacila, razdrndavas ceo komandni sistem, koji cesto i ovako crkne. Sad ako drndas na svakom semaforu mozes misliti. U tom slucaju bolje manuelni uzeti.sebekkg napisao: 13 Maj 2025, 08:15 A što nije dobro da se ubaci u N kada se polako zaustavljaš ispred semafora npr? Nije dobro za menjač ili da ne možeš nekad da ubaciš u D bez kočnice?
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Neutral ne treba nikad u normalnoj upotrebi za iole aktuelan automat.
Kod nas je ručica sa dva klika, pa se preskače N svaki put. Igra se samo sa D i R, a ponekad se stisne u P, mada najčešće ugasim auto, jer do otvaranja vrata svi sistemi nastave da rade kao da je upaljen.
Automatik je i napravljen za ljude koji neće da razmišljaju o tim stvarima. Voziš kao da je na struju, imaš levo - desno i napred - nazad.
Kod nas je ručica sa dva klika, pa se preskače N svaki put. Igra se samo sa D i R, a ponekad se stisne u P, mada najčešće ugasim auto, jer do otvaranja vrata svi sistemi nastave da rade kao da je upaljen.
Automatik je i napravljen za ljude koji neće da razmišljaju o tim stvarima. Voziš kao da je na struju, imaš levo - desno i napred - nazad.
- Romanticni_Piroman
- Postovi: 276
- Pridružio se: 09 Maj 2019, 22:49
- Garaža: Mazda 3 2.0 Skyactiv-X
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
@ftj i @Grujic su razumeli na sta tacno mislim, znaci govorimo o tom zadnjem kocenju od 5km/h do 0km/h, gde ako polako popustas kocnicu, auto na kraju sam stane i nema onaj "sec" kao kad ti drzis kocnicu.
I kao sto ftj kaze, svakako ovo nije nesto mnogo primetno, putnici ne obracaju paznju, ali eto cisto naveo to kao malu manu kod nekih automatika, verujem da neki drugi rade to mnogo bolje. Vozio sam i ostale, ukljucuci DSG, ali to je sve bilo na par sati i onda nikad nisam obracao paznju na te detalje. Svakako da nije prakticno da se stavlja u N samo za to, a verujem i da moze da steti.
Objasnjeno je malo i ovde, prvi komentari su dobri:
Moras da pustis kocnicu (u zadnjem trenutku) da bi oslobio svu kompresiju iz prednjeg dela auta, samim tim nema dekompresije kad stanes, pa ni cimanja
I kao sto ftj kaze, svakako ovo nije nesto mnogo primetno, putnici ne obracaju paznju, ali eto cisto naveo to kao malu manu kod nekih automatika, verujem da neki drugi rade to mnogo bolje. Vozio sam i ostale, ukljucuci DSG, ali to je sve bilo na par sati i onda nikad nisam obracao paznju na te detalje. Svakako da nije prakticno da se stavlja u N samo za to, a verujem i da moze da steti.
Objasnjeno je malo i ovde, prvi komentari su dobri:
Moras da pustis kocnicu (u zadnjem trenutku) da bi oslobio svu kompresiju iz prednjeg dela auta, samim tim nema dekompresije kad stanes, pa ni cimanja

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24613
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
O Boze 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Da li se zna kojom brzinom se oslobadja kompresija? Da bi znali koji je to poslednji trenutak
Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk

Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk