Drugaru se pojavio luft u kuglama na Stilu pa je odlucio da menja. Kod Stila se ne menjaju odvojeno kugle vec se menja celo rame. Uglavnom trazio je po NS ramena, ali postoje 2 tipa, sa manjom i vecom rupom u jednom silent bloku, u ovlascenom servisu takvo rame je kostalo vise od 6k dinara i nisu imali na stanju, a ovo sa manjom rupom je kostalo 3800 i imali su samo jedno na stanju, a nama su trebala oba. U jednoj drugoj radnji su isto imali samo jedno rame sa manjom rupom, a u trecoj su imali takodje sa manjom po nekoj ceni ~6k. Treba znati da manju rupu onda treba prosriti kod strugara sto je jos mozda oko 500 din, sto mu dodje oko 4k za rame. Kako se njemu zurilo nazvali smo Tejovica iz KG koji radi remont ramena i covek je jos taj dan poslao 2 ramena i stigla su sutradan, a mi smo poslali stara ramena u KG. Cena 2800, dakle kada se uzme u obzir postarina oko 1000 din je usteda po ramenu jer nema razbusivanja. Kvalitet cemo videti, ali koliko sam video preporuke su pozitivne. Zamenu smo radili u sopstvenoj reziji pa zato postavljam ovde slike. Na zalost demontazu nisam slikao, ali lako cete zamisliti jer je sve prosto i vrlo slicno montazi. Jedino sto je malo oduzilo demontazu je blago zapekla jedna kugla, ali smo i to resili. To inace hoce da bude jako velik problem i ponekad se tek ozbiljnom stegom moze skinuti kugla. Srafovi naravno podmazani toat mascu da ne zardjaju i sledeci put otezaju posao srecniku koji bude radio.
1. Remontovana ramena
2. Crvenim krugovima sam obelezio mesta gde se ramena pricvrscavaju na karoseriju, rame ovde nije jos montirano.
3. Slikano sa strane, leziste blize zadnjem delu vozila gde sraf prolazi vertikalno kroz silent blok, zaokruzeno.
4. Leziste blize prednjem delu vozila gde sraf prolazi horizontalno kroz silent blok, zaokruzeno.
5. Rame postavljeno i vidi se zadnje leziste ramena, sa strelicom sam oznacio sraf i njegov pravac.
6. Ovde se vide i prednje i zadnje leziste, sa vec montiranim ramenom, a strelicama sam oznacio kontra strane rupa, tj. navoje u koje ulaze srafovi
7. Na kraju se uz pomoc dizalice kugla ugura u svoje mesto u nosacu glavcine. Sve se dobro pritegne, vrate se tockovi i auto je spreman za voznju.