Papirologija pri kupovini polovnjaka
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Sta uraditi kako bi bili 100% sigurni da ce kupac prebaciti auto na sebe?
Otici odmah u poresku sa kupcem posle potpisivanja KP ugovora?
Otici odmah u poresku sa kupcem posle potpisivanja KP ugovora?
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
To je jedini siguran način. Odjava vozila.
Sent from my 2306EPN60G using Tapatalk
Sent from my 2306EPN60G using Tapatalk
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
a sta ako auto ostaje u istom reg. podrucju pa se ne menjaju tablice?
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Možeš svakako da ih odjaviš
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Tako je. Kupac dobija druge table sa istog područja. Povećava ceo trošak za par hiljada dinara, a mirna glava.
Sent from my 2306EPN60G using Tapatalk
Sent from my 2306EPN60G using Tapatalk
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Pa da ali sumnjam da bi kupac pristao na to sem da mu ti platis te nove tablice, sa ljudima je tesko gleda se svaki dinar, mozda ima neko i ko bi pristao ali???
- Saša
- Postovi: 14222
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Papirologija pri kupovini polovnjaka
Lično ne bih drugačije prodao auto. Par hiljada dinara više u odnosu na cenu auta (kolika god da je) ne znači ništa. Ako hoće da tera kući auto odmah - neka uzme lepo probne tablice i ćao. Da se posle ganjam sa njim oko tablica ili zbog njih - ne pada mi na pamet. Taj ko bi da se vozi na moje ime dok ne istekne registracija i nije kupac mog auta.
-
- Postovi: 6419
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Kad sam kupio Giu bivši vlasnik i ja smo krenuli u MUP međutim užasna gužva je bila i čovek je pristao da vozim kući auto i da obavim sve u Šidu. Ja sam morao u poresku , nisam mogao to sve na tehničkom da obavim . Super ako se sad može porez platiti na tehničkom tj. agenciji. Ne bi mi problem bio da se to odradi sve odmah. Čak šta više podržavam.
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Previše drame.Saša napisao:Lično ne bih drugačije prodao auto. Par hiljada dinara više u odnosu na cenu auta (kolika god da je) ne znači ništa. Ako hoće da tera kući auto odmah - neka uzme lepo probne tablice i ćao. Da se posle ganjam sa njim oko tablica ili zbog njih - ne pada mi na pamet. Taj ko bi da se vozi na moje ime dok ne istekne registracija i nije kupac mog auta.
Prodao sam i kupio za poslednjih 5 godina isto toliko automobila. Ne vidim čemu sva ova drama i fama oko prodaje.
Postoje i druga rešenja
- Prodate auto par dana pred istek registracije
-Ako vam već nije stalo do par hiljada dinara (u tuđe ime) onda vi kao prodavac završite i poplaćate sve da bi vam bila mirnija glava
- prisustvujete lično završavanju papira sa kupcem
- tražite od kupca da vam pošalje dokaz da je platio porez i preveo auto u roku od 15 dana u suprotnom potražuje auto nazad bez povrata novca prijavom u MUPu da je vozilo otuđeno, to navedete u ugovoru.
- kad vam već nije do novca, nemojte sami da pravite KP ugovore i idete kod notara, angažujte advokata ili advokatsku kuću, koštaće više , al mirnije ćete da spavate, naravno sami to isfinansirajte a ne kupac, koji na deljenje troškova ili sam da plati na to nikad ne bi pristao
......
Mislim, ovde se gleda samo iz ugla prodavca a gde je ugao kupca.
Meni se desilo da je auto dva puta od uvoza uredno registrovan u Srbiji a treći put su pri registraciji našli da je pogrešan broj motora upisan, ispostavilo se kasnije na carini.
I šta onda? Dali novac a imate auto koji ne može da se registruje!
PS
Za sve saobraćajne prekršaje koje napravi kupac a u periodu dok nije preveo auto na sebe imate ugovor o prodaji, koji je validan na sudu da niste vi upravljali vozilom.
Elem, sve je rešivo.
Ako krenem od sebe, kad bi mi prodavac krenu sa dramom kao neki ovde sa foruma, samo bi se okrenuo.
Koliki rizik on preuzima kao prodavac isto toliko rizik i ja preuzimam kao kupac, da ne navodim primere šta sve može da zadesi kupca.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Tri zadnja vozila sam bukvalno za dan završio i to u lokalnoj menjačnici. Dobar dan, hoću da platim porez treba mi nova saobraćajna, dam im dokumenta, oni sve obračunaju, izdaju mi priznanice, ja platim, odem u MUP predam i gotovo.Heineken napisao:Kad sam kupio Giu bivši vlasnik i ja smo krenuli u MUP međutim užasna gužva je bila i čovek je pristao da vozim kući auto i da obavim sve u Šidu. Ja sam morao u poresku , nisam mogao to sve na tehničkom da obavim . Super ako se sad može porez platiti na tehničkom tj. agenciji. Ne bi mi problem bio da se to odradi sve odmah. Čak šta više podržavam.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 14222
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Nema drame, to su moji uslovi, ako nećeš - hvala lepo.BigMazzy napisao: 22 Maj 2025, 09:37 Ako krenem od sebe, kad bi mi prodavac krenu sa dramom kao neki ovde sa foruma, samo bi se okrenuo.
Koliki rizik on preuzima kao prodavac isto toliko rizik i ja preuzimam kao kupac, da ne navodim primere šta sve može da zadesi kupca.

No ja očigledno nisam tipičan kupac/prodavac polovnih vozila.

- carov2
- Postovi: 4841
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Šta kada auto prodaš starleti?BigMazzy napisao:Previše drame.Saša napisao:Lično ne bih drugačije prodao auto. Par hiljada dinara više u odnosu na cenu auta (kolika god da je) ne znači ništa. Ako hoće da tera kući auto odmah - neka uzme lepo probne tablice i ćao. Da se posle ganjam sa njim oko tablica ili zbog njih - ne pada mi na pamet. Taj ko bi da se vozi na moje ime dok ne istekne registracija i nije kupac mog auta.
Prodao sam i kupio za poslednjih 5 godina isto toliko automobila. Ne vidim čemu sva ova drama i fama oko prodaje.
Postoje i druga rešenja
- Prodate auto par dana pred istek registracije
-Ako vam već nije stalo do par hiljada dinara (u tuđe ime) onda vi kao prodavac završite i poplaćate sve da bi vam bila mirnija glava
- prisustvujete lično završavanju papira sa kupcem
- tražite od kupca da vam pošalje dokaz da je platio porez i preveo auto u roku od 15 dana u suprotnom potražuje auto nazad bez povrata novca prijavom u MUPu da je vozilo otuđeno, to navedete u ugovoru.
- kad vam već nije do novca, nemojte sami da pravite KP ugovore i idete kod notara, angažujte advokata ili advokatsku kuću, koštaće više , al mirnije ćete da spavate, naravno sami to isfinansirajte a ne kupac, koji na deljenje troškova ili sam da plati na to nikad ne bi pristao
......
Mislim, ovde se gleda samo iz ugla prodavca a gde je ugao kupca.
Meni se desilo da je auto dva puta od uvoza uredno registrovan u Srbiji a treći put su pri registraciji našli da je pogrešan broj motora upisan, ispostavilo se kasnije na carini.
I šta onda? Dali novac a imate auto koji ne može da se registruje!
PS
Za sve saobraćajne prekršaje koje napravi kupac a u periodu dok nije preveo auto na sebe imate ugovor o prodaji, koji je validan na sudu da niste vi upravljali vozilom.
Elem, sve je rešivo.
Ako krenem od sebe, kad bi mi prodavac krenu sa dramom kao neki ovde sa foruma, samo bi se okrenuo.
Koliki rizik on preuzima kao prodavac isto toliko rizik i ja preuzimam kao kupac, da ne navodim primere šta sve može da zadesi kupca.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Sent from my CPH2581 using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24626
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Zato sam.ja odjavio auto i posle izvadio probne tablice, bas zbog ovoga. Meni mnogo vise znaci nego par hiljada dinara koje posle mozes vrlo lako da puknes na razne Sudske takse, advokate, kamate i slicno. Znamo kako to funkcionise.pedalaš napisao: 20 Maj 2025, 14:07Čak i da se uradi tako ( da se odmah posle overe ugovora plati i porez - koji je svakako zakonska obaveza kupca ) - prodavac nema nikakvu garanciju da će kupac posle toga zaista da ODMAH u MUP-u da podnese zahtev za preregistraciju vozila na svoje ime, a što znači da ako kupac u medjuvremenu ( pre preregistracije ) napravi bilo kakvu glupost ( saobraćajni prekršaj i/ili neka doplatna karta za neplaćeno parkiranje ili slično ), sve će to iz perspektive državnih organa da padne na teret prodavca. Bole prekršajnog sudiju “ona stvar” što si ti prodao kola ( samo ih kupac još nije preveo na sebe ).OMP napisao: 20 Maj 2025, 11:41 Odavno je uvedeno da ne mora vlasnik da odjavi tablice vec kupac u svom gradu a najbolje da odmah kad napravite ugovor sve oko prenosa zavrsis na nekom tehnickom pregledu u tvom gradu, on tu odmah sve plati i samo u svom gradu odjavi tablice i uzme nove

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- zdushan
- Postovi: 2067
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Pa zapale gacarov2 napisao:Šta kada auto prodaš starleti?BigMazzy napisao:Previše drame.Saša napisao:Lično ne bih drugačije prodao auto. Par hiljada dinara više u odnosu na cenu auta (kolika god da je) ne znači ništa. Ako hoće da tera kući auto odmah - neka uzme lepo probne tablice i ćao. Da se posle ganjam sa njim oko tablica ili zbog njih - ne pada mi na pamet. Taj ko bi da se vozi na moje ime dok ne istekne registracija i nije kupac mog auta.
Prodao sam i kupio za poslednjih 5 godina isto toliko automobila. Ne vidim čemu sva ova drama i fama oko prodaje.
Postoje i druga rešenja
- Prodate auto par dana pred istek registracije
-Ako vam već nije stalo do par hiljada dinara (u tuđe ime) onda vi kao prodavac završite i poplaćate sve da bi vam bila mirnija glava
- prisustvujete lično završavanju papira sa kupcem
- tražite od kupca da vam pošalje dokaz da je platio porez i preveo auto u roku od 15 dana u suprotnom potražuje auto nazad bez povrata novca prijavom u MUPu da je vozilo otuđeno, to navedete u ugovoru.
- kad vam već nije do novca, nemojte sami da pravite KP ugovore i idete kod notara, angažujte advokata ili advokatsku kuću, koštaće više , al mirnije ćete da spavate, naravno sami to isfinansirajte a ne kupac, koji na deljenje troškova ili sam da plati na to nikad ne bi pristao
......
Mislim, ovde se gleda samo iz ugla prodavca a gde je ugao kupca.
Meni se desilo da je auto dva puta od uvoza uredno registrovan u Srbiji a treći put su pri registraciji našli da je pogrešan broj motora upisan, ispostavilo se kasnije na carini.
I šta onda? Dali novac a imate auto koji ne može da se registruje!
PS
Za sve saobraćajne prekršaje koje napravi kupac a u periodu dok nije preveo auto na sebe imate ugovor o prodaji, koji je validan na sudu da niste vi upravljali vozilom.
Elem, sve je rešivo.
Ako krenem od sebe, kad bi mi prodavac krenu sa dramom kao neki ovde sa foruma, samo bi se okrenuo.
Koliki rizik on preuzima kao prodavac isto toliko rizik i ja preuzimam kao kupac, da ne navodim primere šta sve može da zadesi kupca.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Sent from my CPH2581 using Tapatalk

Sent from my SM-S918B using Tapatalk