Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Reklo bi se i da znamo čiji je bio.
Re: Servis - Razno
Lite On model AP900C aftermarket tempomat uspešno instaliran u Toyotu Yaris Verso 1,33 motor.
Fabrički tempomat ne postoji uz ovaj motor pa je malo trebalo i po instalaciji vozila da se pozabavim.
Testirano po ravnom uzbrdo nizbrdo drži brzinu stalnom tj ne vidi se po brzinomeru promena.
Sigurnosni elementi svi rade, kočnica ili kvačilo odmah poništavaju tempomat.
Minimalna brzina aktivacije 35 km/h.
Inače ima 2 memorisane brzine tako da se na taster automatski postavlja jedna od te 2 unapred zadate.
Pošto je programabilni tempomat trebalo bi da može i na druga vozila da se primeni., pogledati po potrebi na sajtovima koji prodaju da li je i za vaše vozilo predvidjen.
Može da radi ovako kroz čitanje digitalnih ulaznih podataka (senzora fabričkih kroz CAN BUS) kao u ovom slučaju Toyote a može da radi i sa analognih podacima sa naknadno ugradjenih potrebnih senzora koji se moraju zasebno nabavaljati i instalirati dodatno.
Fabrički tempomat ne postoji uz ovaj motor pa je malo trebalo i po instalaciji vozila da se pozabavim.
Testirano po ravnom uzbrdo nizbrdo drži brzinu stalnom tj ne vidi se po brzinomeru promena.
Sigurnosni elementi svi rade, kočnica ili kvačilo odmah poništavaju tempomat.
Minimalna brzina aktivacije 35 km/h.
Inače ima 2 memorisane brzine tako da se na taster automatski postavlja jedna od te 2 unapred zadate.
Pošto je programabilni tempomat trebalo bi da može i na druga vozila da se primeni., pogledati po potrebi na sajtovima koji prodaju da li je i za vaše vozilo predvidjen.
Može da radi ovako kroz čitanje digitalnih ulaznih podataka (senzora fabričkih kroz CAN BUS) kao u ovom slučaju Toyote a može da radi i sa analognih podacima sa naknadno ugradjenih potrebnih senzora koji se moraju zasebno nabavaljati i instalirati dodatno.
Re: Servis - Razno
Da imam želju/volju/znanje/interes da uzmem tako nešto, svakako bih pre uzeo ovu kod nas što je.
Имам једно потпитање...
Servis - Razno
[mention]pedalaš [/mention] ??Heinz napisao:Reklo bi se i da znamo čiji je bio.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Gazu
- Postovi: 2697
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Društvo, malo samo da mi pomognete da rasčistim ovo sam sa sobom, da znam da sam u pravu, i da ovo nešto treba da potpada pod reklamaciju.
Dakle, u januaru sam pisao o tome kako imam kapljicu ulja ispod auta. U januaru-februaru to rešio (druk ležaj, zadnji semering radilice, dihtung kartera), stavljen tad i nov set kvaličila. Set kvačila jeste bio potreban nov, po mom osećaju.
I sad je to opet prokapljalo. Po gradu nema ničega, ali čim odem na dužu vožnju autoputem, eto kapljice. Do Užica išao sredinom maja, tad sam prvi put primetio kapljicu. To očišćeno, i sad opet ima dole ulja - od jučerašnje vožnje do Beograda i nazad. Uz to podsećam i da sam još i u martu primetio kao da smrdi ulje na usponu na planinu, i tome smo diskutovali. Tako da, mogao bi da pretpostavim da nešto ulja negde jeste curkalo pri opterećenju, a to je bivalo takvo opterećenje da je i motor bio topliji, pa je to ulje sagorevalo tako spolja verovatno. A sad i od obične vožnje na autoputu njemu ulje procurka. Od gradskih vožnji sve OK, ostaje suvo, a autoput - prokaplje. Ali i na autoputu je sad tek počeo da kapljuca, pa tim tempom će sutra kapljucati i u gradskoj vožnji...
Ja bi rekao da je to za reklamaciju. Naravno, može da se priča "pa to je bilo pre koliko meseci", ali ja sam se javljao majstoru i kad sam primetio da zasmrdi ulje na usponu, i ovo sad prvi put kad je prokapljalo. Tako da s te strane ne mislim da je teško reklamirati - ali bih voleo sa vama makar da dobijem validaciju svog mišljenja, to tad nešto nije urađeno skroz kako treba?
Jedna majstorova teorija je da možda motor sam po sebi stvara prevelik pritisak, ali to lako može biti izgovor. Otkako je rašeno to u januaru-februaru, auto je prešao oko 4.600 kilometara.
Dakle, u januaru sam pisao o tome kako imam kapljicu ulja ispod auta. U januaru-februaru to rešio (druk ležaj, zadnji semering radilice, dihtung kartera), stavljen tad i nov set kvaličila. Set kvačila jeste bio potreban nov, po mom osećaju.
I sad je to opet prokapljalo. Po gradu nema ničega, ali čim odem na dužu vožnju autoputem, eto kapljice. Do Užica išao sredinom maja, tad sam prvi put primetio kapljicu. To očišćeno, i sad opet ima dole ulja - od jučerašnje vožnje do Beograda i nazad. Uz to podsećam i da sam još i u martu primetio kao da smrdi ulje na usponu na planinu, i tome smo diskutovali. Tako da, mogao bi da pretpostavim da nešto ulja negde jeste curkalo pri opterećenju, a to je bivalo takvo opterećenje da je i motor bio topliji, pa je to ulje sagorevalo tako spolja verovatno. A sad i od obične vožnje na autoputu njemu ulje procurka. Od gradskih vožnji sve OK, ostaje suvo, a autoput - prokaplje. Ali i na autoputu je sad tek počeo da kapljuca, pa tim tempom će sutra kapljucati i u gradskoj vožnji...
Ja bi rekao da je to za reklamaciju. Naravno, može da se priča "pa to je bilo pre koliko meseci", ali ja sam se javljao majstoru i kad sam primetio da zasmrdi ulje na usponu, i ovo sad prvi put kad je prokapljalo. Tako da s te strane ne mislim da je teško reklamirati - ali bih voleo sa vama makar da dobijem validaciju svog mišljenja, to tad nešto nije urađeno skroz kako treba?
Jedna majstorova teorija je da možda motor sam po sebi stvara prevelik pritisak, ali to lako može biti izgovor. Otkako je rašeno to u januaru-februaru, auto je prešao oko 4.600 kilometara.
Re: Servis - Razno
Možda curi na zaptivaču ventil dekle negde sa zadnje strane pa se slije i kaplje sa spoja zvona menjača i motora kao najniže tačke u tom delu, ne mora sa znači da je opet semering.
- Gazu
- Postovi: 2697
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Gledajući trag odakle ide, mislim da nije sa zadnje strane. Možda bi mogao da uslikam, pa da neko bolje proceni šta je tačno tamo. Baš tu negde oko sredine kao da se slije nadole, i onda pri dnu napravi trag ka nazad.
Sent from my Motorola Edge 50 Fusion using Tapatalk
Sent from my Motorola Edge 50 Fusion using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Može da ti pusti ulje i na senzoru pritiska ulja. Može bilo gde? Ujedno, kakav ti je pcv ventil, ako sumnjaš da nabija pritisak? Meni je on napravio kurcšlus na Clio. Začepio i nabio pritisak u motoru, da je izbilo ulje na dekli, oštetilo gumicu na senzoru pritiska ulja, semering radilice. Skoro ceo motor predihtovan.
Poslato sa ABR-NX1 pomoću Tapatoka
Poslato sa ABR-NX1 pomoću Tapatoka
- Gazu
- Postovi: 2697
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
U suštini, ja ne mogu reći da sumnjam da nabija pritisak, to je nešto što je majstor ranije pomenuo, ali komentarišući činjenicu da se pojavila kapljica ulja iako je nedavno ono sve rađeno. Čak bi bio skloniji da verujem da ne nabija on toliko pritisak, već da je stvar za reklamaciju.
A da je nabijanje pritiska u pitanju, onda po tome što kažeš ispada da i to treba da se rešava samo po sebi, da ne napravi veći problem... Pa pošto je ovo bio komentar u fazonu "malo nabija pritisak, samo ti to teraj", baš mi zato više deluje da i on konta da je za reklamaciju.
Ali danas nisam stigao tokom dana da uslikam ispod auta to odakle dopire ulje. Moraću to sutra, već kako je pustio mrak, ne bi ni pokušavao.
Sent from my Motorola Edge 50 Fusion using Tapatalk
A da je nabijanje pritiska u pitanju, onda po tome što kažeš ispada da i to treba da se rešava samo po sebi, da ne napravi veći problem... Pa pošto je ovo bio komentar u fazonu "malo nabija pritisak, samo ti to teraj", baš mi zato više deluje da i on konta da je za reklamaciju.
Ali danas nisam stigao tokom dana da uslikam ispod auta to odakle dopire ulje. Moraću to sutra, već kako je pustio mrak, ne bi ni pokušavao.
Sent from my Motorola Edge 50 Fusion using Tapatalk
-
- Postovi: 257
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Re: Servis - Razno
Pozz,
Imam mali problem sa klimom, ako je uppste prooblem
Na dnu cijevi koja ide u kompresor i koja je hladno ko sam djavo se pojavljuje voda, tj kondenz kad klima radi.
Bio kod 2 majstora za klimu, kazu normalno. Moj mehanicar kaze isto.
Drug ima isto auto, kod njega nema vode na tom mjestu.
Klima inace dobro hladi, cak sta vise bas ledi kvalitetno.
Prije mjesec je mjenjan alternator pa kontam da nisu sta zeznuli tada jer je i kompresor raskscen i visio je na ovoj cijevi.
Auto je a3 2011 2.0 tdi, a slika je na linku.
https://ibb.co/LzYQzg4x
Video nmg dodati ali se fino vidi kako voda izvire odatle.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Imam mali problem sa klimom, ako je uppste prooblem
Na dnu cijevi koja ide u kompresor i koja je hladno ko sam djavo se pojavljuje voda, tj kondenz kad klima radi.
Bio kod 2 majstora za klimu, kazu normalno. Moj mehanicar kaze isto.
Drug ima isto auto, kod njega nema vode na tom mjestu.
Klima inace dobro hladi, cak sta vise bas ledi kvalitetno.
Prije mjesec je mjenjan alternator pa kontam da nisu sta zeznuli tada jer je i kompresor raskscen i visio je na ovoj cijevi.
Auto je a3 2011 2.0 tdi, a slika je na linku.
https://ibb.co/LzYQzg4x
Video nmg dodati ali se fino vidi kako voda izvire odatle.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Komdenz je u funkciji vlage i temperature.
Tako da ako je kod tebe veca vlaga nego kod tvog druga, ili niza temp, eto kondenza ....
Tako da ako je kod tebe veca vlaga nego kod tvog druga, ili niza temp, eto kondenza ....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
-
- Postovi: 257
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Re: Servis - Razno
Sve jasno, ali zasto ovde…Bax napisao:Komdenz je u funkciji vlage i temperature.
Tako da ako je kod tebe veca vlaga nego kod tvog druga, ili niza temp, eto vlage ....
Meni se ovo pojavi nakon 10 min rada klime na vanjskoj temp 25.
Jucer smo se s mors vracali 2h, vani 30+… i sve suho.
A i njemu klima bas fino hladi kabinu.
Sent from my iPhone using Tapatalk