2024 Fiat Grande Panda
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24613
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2024 Fiat Grande Panda
Jel neko djubre od motora iz PSA taj 1.2?

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: 2024 Fiat Grande Panda
Currently, the Fiat Grande Panda is offered with a hybrid engine, as well as a purely electric powertrain. This is the 1,200cc three-cylinder engine with 102 horsepower combined with a 29 horsepower electric motor, with the total delivering a combined 110 horsepower and 205 Nm of torque.
The electric version has a 113 horsepower electric motor that draws energy from a 44 kWh LFP battery, which offers a range of 320 kilometers per charge.
The Citroen C3's sibling will get an entry-level version that will feature the same 1.2 PureTech three-cylinder engine producing 100 hp and 205 Nm of torque as the C3. The engine will be combined with a 6-speed manual transmission and front-wheel drive.
The electric version has a 113 horsepower electric motor that draws energy from a 44 kWh LFP battery, which offers a range of 320 kilometers per charge.
The Citroen C3's sibling will get an entry-level version that will feature the same 1.2 PureTech three-cylinder engine producing 100 hp and 205 Nm of torque as the C3. The engine will be combined with a 6-speed manual transmission and front-wheel drive.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: 2024 Fiat Grande Panda
Haos u fabrici u Kragujevcu – radnici nezadovoljni, smene se otkazuju…
https://ucentar.rs/izvor-iz-fijata-za-u ... m-pitanja/
Prema rečima izvora iz kragujevačke fabrike „Fijat“, situacija u pogonima postaje sve ozbiljnija – radnici su nezadovoljni uslovima rada, platama i celokupnom organizacijom, dok se proizvodnja suočava sa ozbiljnim zastojima.
Kako navodi naš izvor, zaposleni u logistici suočavaju se s ogromnim pritiskom i haotičnim uslovima, dok kamioni sa delovima za „Stellantis“ već 15 dana čekaju na istovar, zbog čega dolazi do kašnjenja u snabdevanju i zastoja u proizvodnji.
Poseban udarac došao je u subotu, na dan Zadušnica, kada je cela prva smena logistike bojkotovala rad i nije se pojavila na poslu. Zbog toga je smena morala biti otkazana, a cela linija ostala je u prekidu.
– Plate su male, uslovi sve teži, a oni koji su na bolovanju ili uopšte ne dolaze imaju bolje uslove. Ljudi su ogorčeni, motivacija je potpuno nestala – kaže sagovornik iz „Fijata“ za Ucentar.
Kako navodi naš izvor, među novoprimljenima su i radnici bez adekvatne obuke, što dodatno komplikuje već otežanu organizaciju proizvodnje.
– Nema budućnosti sa ovakvom organizacijom rada. Ako ovako ostane, oni najbolji, koji nose proizvodnju, uskoro će napustiti firmu. A kada se to desi – sledi potpuni prekid proizvodnje u srcu Šumadije – upozorava izvor iz fabrike.
Zaposleni poručuju da je krajnje vreme da se neko iz države uključi i ispita način poslovanja nekadašnjeg giganta srpske auto-industrije, koji se, po svemu sudeći, suočava sa najtežim danima u svojoj novijoj istoriji.
https://ucentar.rs/izvor-iz-fijata-za-u ... m-pitanja/
Prema rečima izvora iz kragujevačke fabrike „Fijat“, situacija u pogonima postaje sve ozbiljnija – radnici su nezadovoljni uslovima rada, platama i celokupnom organizacijom, dok se proizvodnja suočava sa ozbiljnim zastojima.
Kako navodi naš izvor, zaposleni u logistici suočavaju se s ogromnim pritiskom i haotičnim uslovima, dok kamioni sa delovima za „Stellantis“ već 15 dana čekaju na istovar, zbog čega dolazi do kašnjenja u snabdevanju i zastoja u proizvodnji.
Poseban udarac došao je u subotu, na dan Zadušnica, kada je cela prva smena logistike bojkotovala rad i nije se pojavila na poslu. Zbog toga je smena morala biti otkazana, a cela linija ostala je u prekidu.
– Plate su male, uslovi sve teži, a oni koji su na bolovanju ili uopšte ne dolaze imaju bolje uslove. Ljudi su ogorčeni, motivacija je potpuno nestala – kaže sagovornik iz „Fijata“ za Ucentar.
Kako navodi naš izvor, među novoprimljenima su i radnici bez adekvatne obuke, što dodatno komplikuje već otežanu organizaciju proizvodnje.
– Nema budućnosti sa ovakvom organizacijom rada. Ako ovako ostane, oni najbolji, koji nose proizvodnju, uskoro će napustiti firmu. A kada se to desi – sledi potpuni prekid proizvodnje u srcu Šumadije – upozorava izvor iz fabrike.
Zaposleni poručuju da je krajnje vreme da se neko iz države uključi i ispita način poslovanja nekadašnjeg giganta srpske auto-industrije, koji se, po svemu sudeći, suočava sa najtežim danima u svojoj novijoj istoriji.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: 2024 Fiat Grande Panda
Prosle godine su predstavnici sindikata javno saopstili kolike su plate.Potpuno ocekivano, neko je pomislio da sa platom minimalca moze da se organizuje proizvodnja,a da su radnici robovi koji treba da budu poklonjeni Stelantasu da sa njima radi sta hoce.Danas je 1.000 evra pravi minimalac u odnosu na realnu inflaciju,a to je ona inflacija koja za sobom povlaci cenu zlata i kvadrata,a ne kursna lista NBS.