Geely EX5

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32103
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Geely EX5

Post od trojanac »

Geely, renomirani svetski proizvođač vozila sa globalnim prisustvom, sa ponosom najavljuje dolazak svog najnovijeg modela – potpuno električnog SUV-a Geely EX5 – na srpsko tržište. Ovaj napredni SUV predstavlja spoj inovativne tehnologije, modernog dizajna i visokih performansi, redefinišući očekivanja u segmentu električnih vozila srednje klase.

Slika

Geely EX5 se ističe elegantnim i aerodinamičnim dizajnom uz dimenzije C-segmenta (dužina: 4.615 mm; širina: 1.901; visina: 1.670), ali sa prostranošću tipičnom za D-segment (međuosovinski razmak: 2.750 mm), pružajući izvanrednu udobnost i funkcionalnost za vozača i putnike.

Slika

Vozilo koristi litijum-gvožđe-fosfatnu short blade bateriju nove generacije kapaciteta 60,22 kWh, koja omogućava domet do 430 km (WLTP). Brzo DC punjenje omogućava dopunu baterije od 135 km za samo 10 minuta, od 30% na 80% u samo 20 minuta odnosno od 10% do 80% za samo 28 minuta (prema CLTC standardu). Pogon je potpuno električni, bez emisija, s jednim motorom smeštenim napred, čime se postiže idealna ravnoteža između performansi i učinkovitosti. Baterijski sistem dodatno se ističe svojom izdržljivošću: životni vek baterijske ćelije je 25 % duži 2 od industrijskog proseka, uz čak 3.500 punjenja i ukupni potencijalni životni vek od čak 1.000.000 pređenih kilometara.

Električni pogon EX5, koji je težak samo 79,8 kg ima snagu od 160 kW (218 KS), zahvaljujući kojoj postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 7 sekundi, čime nudi dinamično i tiho iskustvo beskompromisne vožnje.

Slika

EX5 je opremljen novom električnom arhitekturom GEEA 3.0, predstavljenom 2025. godine, koja omogućava pametno povezivanje svih sistema vozila za maksimalnu efikasnost i iskustvo korisnika uz optimalan trošak. Za rad brojnih električnih sistema koji povećavaju bezbednost, efikasnost, udobnost i povezivost vozila zadužen je 7-nanometarski čip visokih performansi, čija je AI snaga dvostruko jača od čipa Qualcomm Snapdragon 8155, koji se koristi(o) u nekim drugim modelima Geely brenda. »Mozak« EX5 može se pohvaliti ultra brzim odzivom, uz 16 GB RAM-a i 64 GB interne memorije (ROM), te snagom procesora od 90K DMIPS, što je 1,5 puta više od industrijskog proseka.

Slika


https://www.garaza.rs/geely-ex5-elektri ... -u-srbiju/
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32103
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Geely EX5

Post od trojanac »

Slika

Lep auto. Otpozadi i sa strane ima skladnu liniju. Od napred i nije bog zna šta. Enterijer deluje fino, ogroman tablet i sva moguća podešavanja na njemu!? Sa druge strane mali ekran koji imitira instrument tablu i ne videh nešto puno opcija da se menja izgled. Onako monotono malo.

Za 32k evra uz iskorištenu subvenciju deluje zanimljiv kao opcija za kupovinu EV.
Posetite www.garaza.rs !
plasma
Reactions:
Postovi: 41
Pridružio se: 25 Avg 2016, 21:58
Lokacija: beograd

Re: Geely EX5

Post od plasma »

Domaci uvoznik se baš svojski potrudio da u svim specifikacijama izostavi najbitnji podatak o brzini punjenja ,koja je samo 100kw.
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32103
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Geely EX5

Post od trojanac »

Bez namere da branim uvoznika, ali imam utisak da sad svi ističu podatak za koliko minuta se puni do 80% odnosno koliko km se može preći punjenjem od određenog broja minuta. To mnogo bolje zvuči.
Na prvu deluje kao značajan podatak krajnjem kupcu. Sa druge strane pitanje da li se kupac informiše do detalja. Ili bude ono, pa to mi niko nije rekao.
Posetite www.garaza.rs !
plasma
Reactions:
Postovi: 41
Pridružio se: 25 Avg 2016, 21:58
Lokacija: beograd

Re: Geely EX5

Post od plasma »

Tu je Geely primenio novu strategiju za zamajavanje kupaca.Stavili su podatak o punjenju umesto od 20 do 80%,,kod njih je od 30 do 80%.
Punjenje od 10 do 100 u realnim uslovima na punjačima od 100 i više kw je frapantnih 55 minuta.Ex5 je svakako jako dobar EV,međutim treba zaboraviti svaka iole ozbiljnija putovanja sa njim.Za 20 min se puni Tesla sa 250kw snagom punjenja,tek toliko da neki potencijalni kupac shvati o čemu se ovde radi.EX5 je osmišljen kao buđžet EV,tako se i prodaje u Kini,Australiji i Belorusiji,10.000 evra niže nego kod nas,i onda je sasvim razumljiva snaga punjenja od 100kw,samo cena kod nas neopravdava ovakvu snagu punjenja.Kome treba voznja na kraćim relacijama,EX5 je odličan auto.
Za sve kineske automibile ,i dalje je najveći minus, nepostajanje EPC prodaje delova,nešto o čemu maltene ni jedan kupac ne razmišlja pre kupovine vozila.Zašto su kinezi opčinjeni tuđom dilerskom mrežom je potpuna misterija,kada je Tesla dokaza i pokazala koliko su dileri nepotrebni i koliko učestvuju u zidanju cene sa jedne strane,a sa druge nema pregovora oko cene-pijačarenja,čist račun i duga ljubav.Sve cene su fiksne i javno dostupne na svim kontinentima..
Odgovori