
Domaće auto emisije
Re: Domaće auto emisije
Da li stvarno mislite da je Mirko mogao bez ičije pomoći da krene u tolike poduhvate. 

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- srdjanyo
- Postovi: 3493
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Domaće auto emisije
V se na nemačkom čita F. Ja sam loše napisao gore. Stric mu je napisao da se izgovara Folksvagen.motorista napisao:I ja sam crtao ali mi je bilo žao da šaljem; nešto su moji roditelji krišom pa sam dobio album i paket sličica.
Koje lokalne emisije, OMP? Sećam se jedne na »Lastavici«, ali sam zaboravio ime voditelja - bivši trkač, brka, mislim da je on vozio »Škodu Feliciju« kao "pejs kar" na trkama Fića...
Apropo Mladena Alvirovića, mislim kako je časopis pogurao u pravcu koji se meni više sviđa: u Mirkovo vreme je časopis »Sat« bio nešto poput AMSJ-ove »Moto revije« (dosta praktičnih podataka ali srazmerno malo tehnike i pregenerički tekstovi, težište baš i nije na suštini automobila), sada je malo bliži »Avtu« (tehnika, entuzijazmičnost) iako je zadržao i taj praktični deo. Nažalost, malo je i do toga što je puno dobrih časopisa ugašeno ili skinuto iz distribucije, no »Sat« i »Top spid« se trenutno izdvajaju u pozitivnom smislu. Kao novinar, Mirko mi je bolji; on je zapravo i van uže branše bio veoma dobar novinar. On je i diplomirao žurnalistiku a prethodno studirao književnost.
Emisija - tu i tamo, šareno. Sada je izbor veći pa ne izgleda tako atraktivno možda kao nekada...
Nevezano, zar se ne kaže Folksvagen?srdjanyo napisao: 30 Jun 2025, 12:19... sugerisao Mirku da se ne kaže FolCvagen nego Volksvagen. ...
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Milan Zvekic, emisija "200 na sat" tv jefimija, ne secam se na lastavici da je bio al mogucemotorista napisao: 30 Jun 2025, 16:04
Koje lokalne emisije, OMP? Sećam se jedne na »Lastavici«, ali sam zaboravio ime voditelja - bivši trkač, brka, mislim da je on vozio »Škodu Feliciju« kao "pejs kar" na trkama Fića...
Re: Domaće auto emisije
Upoznao sam Mirka kad je pokrenuo priču oko NAVAK-a, sa ćaletom otišao na sajam, tada tek počinjala cela ta priča. Sa caletovim drugom bili tu i puštao čovek snimke kako je to bilo pre svega, oduševila me opuštenost u celoj toj priči i kako on to predstavlja. I tada je prebacivao i kroz priču većinu zasluga na Mladena.
Ne menja to činjenicu da je bio klasičan komunistički kadar
No dobar novinar, svakako.
Ne menja to činjenicu da je bio klasičan komunistički kadar

Имам једно потпитање...
Re: Domaće auto emisije
Ja Mladena znam iz skolskih dana, tada je bio dobar momak, bavio se sportom, trcanjem, a pamtim ga i na FPN.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15327
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Domaće auto emisije
Meni se čini da deo ljudi gaji antipatije prema Mladenu A iz ljubomore.
Ne kažem da nije ovakav ili onakav, ali tako, kroz priču sa ljudima, ipak nekako zavide na tome šta je uradio ili radi, na više polja. Otprilike: sve je to super, ali njemu je ćale, država, ovaj, onaj... A niko ne zna pouzdano koliko je i šta uložio (me samo u novcu) on, njegov otac ili ko god.
Opet, deo tih ljudi lagano prihvata manje ili veće malverzacije, u svojim poslovima, ako će im doneti neku korist. Problem je samo što nisu imali priliku da uđu u veće pare, pa i tu zavide.
Tapa
Ne kažem da nije ovakav ili onakav, ali tako, kroz priču sa ljudima, ipak nekako zavide na tome šta je uradio ili radi, na više polja. Otprilike: sve je to super, ali njemu je ćale, država, ovaj, onaj... A niko ne zna pouzdano koliko je i šta uložio (me samo u novcu) on, njegov otac ili ko god.
Opet, deo tih ljudi lagano prihvata manje ili veće malverzacije, u svojim poslovima, ako će im doneti neku korist. Problem je samo što nisu imali priliku da uđu u veće pare, pa i tu zavide.
Tapa
Re: Domaće auto emisije
Mladen neke stvari otvoreno krije. Npr u vezi za stazom. Nigde ne možeš da nađeš čiji je projekat same staze. A to nije slučajno. Za ovaj novi deo nisam pratio, mislim na početnu.
Ne zavidim mu uopšte, mislim da je težak workaholic. Da živi da bi radio.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Ne zavidim mu uopšte, mislim da je težak workaholic. Da živi da bi radio.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- carov2
- Postovi: 4897
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Domaće auto emisije
Što se tiče Mladena, mi boljeg nemamo, goreg nećemo naći.
Čovek je bukvalno nekoliko nivoa iznad konkurencije(SAT), mada gotovo da i nema konkurenciju.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Čovek je bukvalno nekoliko nivoa iznad konkurencije(SAT), mada gotovo da i nema konkurenciju.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Zasto je bitno ko je projektovao stazu i kakvi zaverenicki zaključci se iz toga izvlace? Da nije Visoki crtao krivine?
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13548
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Domaće auto emisije
Tu su bile razne price, izmedju ostalog i pre 10+ godina da je bila kombinatorika da za one ponavljace za dozovolu bude obavezna obuka na NAVAKU, pa cak price kruzile i za vise od toga al na kraju nije proslo.
To je tipicno kombinovanje sa vlasti, i sad ako neko kaze nesto protiv toga nazvati ga ljubomornim je malo jbg
Al da je lik sto se automobilizma tice lepo proziveo zivot, vala jeste
To je tipicno kombinovanje sa vlasti, i sad ako neko kaze nesto protiv toga nazvati ga ljubomornim je malo jbg

Al da je lik sto se automobilizma tice lepo proziveo zivot, vala jeste

-
- Site Admin
- Postovi: 1891
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Domaće auto emisije
Licno mislim da je sam SAT emisija potpuno pogodjena jer daje upravo ono sto treba publici kojoj je namenjena. A pogotovu sto ide na TV programu koji je javni servis. Mislim da je sasvim primerena trzistu.
E sada sta je tu problem: cim dodje do nekih licnih pecata shvatis koliko je Mladen zarobljen u razmisljanju prosecnog coveka sa ovog prostora. Novac tj cena kostanja nabavke vozila, odrzavanja i sl je sve. NIsta drugo nije bitno sve je podredjeno tome koliko sta kosta. Jebiga, tako se ne pravi automobilska emisija koja ima za cilj da pruzi neku staisfakciju ljubiteljima automobila. O tome da se kriticki postavis prema necemu.....nema sanse. Ne dao bog da ocrnis auto. Neke opste nebitne kritike da ali odmah ide e pa koliko kosta dobro je.....Nikako ljudima da dopre do mozga da je nase trziste potpuno nebitno u automobilskom svetu. Dileri u jednoj opstini u Nemackoj, ili Francuskoj, ili Italiji prodaju za godinu dana vise vozila nego sto se proda na celom trzistu Srbije za godinu dana. I gle cuda ne kupuje se samo sta je jeftino. Automobili se ne kupuju excel tabelom. Tj firme da, pojedinci ne. Kupuje se iracionalno jer automobil to i jeste. Apsolutno iracionalna potreba sa puno licnih identifikacija sa brendom, statusom, znacenjem, podrskom nekom cilju, ideji itd itd itd.
Zato je automobilski deo SAT emisije ubedljivo i najgori deo. Patrole, saveti, razgovor o zakonima, bezbednosti u saobracaju, inicijative i sl su veoma dobar deo emisije. To rade top. Ali sta to vredi kada on provede 6 meseci pricajuci o Fiat Pandi, kinezima i slicnim jeftinim automobilima, a npr prezentaciji novog premijum modela posveti se samo jedna emisija i to ono e pa to mnogo kosta......i to je zakljucak. O nekim super-automobilima da ne pricamo.
E sada sta je tu problem: cim dodje do nekih licnih pecata shvatis koliko je Mladen zarobljen u razmisljanju prosecnog coveka sa ovog prostora. Novac tj cena kostanja nabavke vozila, odrzavanja i sl je sve. NIsta drugo nije bitno sve je podredjeno tome koliko sta kosta. Jebiga, tako se ne pravi automobilska emisija koja ima za cilj da pruzi neku staisfakciju ljubiteljima automobila. O tome da se kriticki postavis prema necemu.....nema sanse. Ne dao bog da ocrnis auto. Neke opste nebitne kritike da ali odmah ide e pa koliko kosta dobro je.....Nikako ljudima da dopre do mozga da je nase trziste potpuno nebitno u automobilskom svetu. Dileri u jednoj opstini u Nemackoj, ili Francuskoj, ili Italiji prodaju za godinu dana vise vozila nego sto se proda na celom trzistu Srbije za godinu dana. I gle cuda ne kupuje se samo sta je jeftino. Automobili se ne kupuju excel tabelom. Tj firme da, pojedinci ne. Kupuje se iracionalno jer automobil to i jeste. Apsolutno iracionalna potreba sa puno licnih identifikacija sa brendom, statusom, znacenjem, podrskom nekom cilju, ideji itd itd itd.
Zato je automobilski deo SAT emisije ubedljivo i najgori deo. Patrole, saveti, razgovor o zakonima, bezbednosti u saobracaju, inicijative i sl su veoma dobar deo emisije. To rade top. Ali sta to vredi kada on provede 6 meseci pricajuci o Fiat Pandi, kinezima i slicnim jeftinim automobilima, a npr prezentaciji novog premijum modela posveti se samo jedna emisija i to ono e pa to mnogo kosta......i to je zakljucak. O nekim super-automobilima da ne pricamo.
- YUgisa
- Postovi: 889
- Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Domaće auto emisije
Ja sam ih pratio jedno 3 godine, kupovao i novine u periodu oko polaganja auta. Prestao sam ih pratiti kada je krenula ta popularizacija dizel vozila kod nas, jer su vremenom izostavili totalno benzinske verzije, nisu cesto u reportazama ni spomenuli koje su opcije dostupne, a kamoli performanse jer to nije zanimljivo "nasim" gledaocima. Sto nemam problem da posvete vise paznje modelima koji vecina preferira bez obzira sto ih ja ne bih nikad uzeo u razmatranje, ali bas ne moras totalno izostaviti ove druge. Od tada ja ne znam da li sam pogledao 10 celih emisija, od cega sam 2 pogledao jer su se pojavile Zastave
Ostalo sto sam gledao je pretezno bilo oko zakona ali i to mi je isto u globalu prazna prica, jer uvek ima neki "nadlezni" i onda oni pitaju njih, ovako i ovako zakon nema smisla i onda ovaj u jednoj recenici kaze da ima smisla i onda ovi iz SATa potvrde da znaci ima smisla i to je to, kraj diskusije...
Emisija je ok za prosecnog vozaca kojeg auti ne interesuju, da eto dobije neke informacije i to je to i da stvori neku sliku o autima i novostima u zakonu i to je to.
Sto se tice staze, Navak je po mom misljenju najbolja staza koju imamo u drzavi kad se uzmu u obzir svi faktori sem vozne dinamike
Miseluk je meni recimo puno zanimljivija staza sa svojim promenama nadmorske visine, razlicitim krivinama, izvedbom ivicnjaka itd, naravno tesko je uzivati u tome na bezbedan i zakonski propisan nacin.

Emisija je ok za prosecnog vozaca kojeg auti ne interesuju, da eto dobije neke informacije i to je to i da stvori neku sliku o autima i novostima u zakonu i to je to.
Sto se tice staze, Navak je po mom misljenju najbolja staza koju imamo u drzavi kad se uzmu u obzir svi faktori sem vozne dinamike

Being second is to be the first of the ones who loose...
Re: Domaće auto emisije
Navak je jedina staza koju imamo, ostalo se uopste ne mogu nazvati stazama, to sto su se povremeno odrzvale trke negde ne znaci da su staze vec ulice i putevi, poligoni ili aerodromi, tako da ne treba Navak ni porediti sa bilo cim drugim.
A sto se same staze tice meni se licno ne svidja uopste, ravna ploca sa krivinama, nema denivelacija, niti nekih zanimljivosti ni pored staze koje bi je ucinile atraktivnijom, ne znam kakva je za voznju ali po onim onbordovima koje gledam meni se ne svidja al kad nemas bolje dobro je i to, svakako i nije zamisljena kao staza za odrzavanje trka i track day-eva vec kao test staza a ovo ostalo je usputno.
Beranovac je najbolje sto imamo medju tzv stazama i steta sto nije, u vreme kad je moglo, preraslo u nesto ozbiljnije tj u pravu stazu ali nebitno to je neka druga prica, svakako je lepa za voznju i sad kakva je.
A sto se same staze tice meni se licno ne svidja uopste, ravna ploca sa krivinama, nema denivelacija, niti nekih zanimljivosti ni pored staze koje bi je ucinile atraktivnijom, ne znam kakva je za voznju ali po onim onbordovima koje gledam meni se ne svidja al kad nemas bolje dobro je i to, svakako i nije zamisljena kao staza za odrzavanje trka i track day-eva vec kao test staza a ovo ostalo je usputno.
Beranovac je najbolje sto imamo medju tzv stazama i steta sto nije, u vreme kad je moglo, preraslo u nesto ozbiljnije tj u pravu stazu ali nebitno to je neka druga prica, svakako je lepa za voznju i sad kakva je.
-
- Site Admin
- Postovi: 1891
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Domaće auto emisije
Pa nije bas tako. Beranovac je dizajniran kao trkacka staza, ali je ta glupava drzava morala da zasere sve pa su prisljamcili poligon za obuku vozaca iz vojnih jedinica i napravili da u stvari niko ne moze da je koristi van 1-2 puta godisnje. Naravno odrzavanje zaboravi. Krug kao krug, da se odrzavao kako treba i modernizovao bio bi zanimljiva i zahtevna staza. Sve je tu moglo da se napravi. Steta sto nikada to nisu oduzeli vojsci i prodali nekome uz uslov da investira i dovede to na neki pristojan nivo.
Re: Domaće auto emisije
Ma bilo je prica da se to privatizuje i sl. ali samo prazne price, mada realno 70ih godina to uopste nije bila losa staza obzirom da ni po evropi nije bilo mnogo boljih ali te evropske su se modernizovale vremenom a ova ostala ista, 76. godine se na beranovcu vozila visesatna trka za evropski kup turnig automobila recimo