Kupovina Corsa d, Peugeot 207...

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
vitezkoja
Reactions:
Postovi: 611
Pridružio se: 16 Nov 2012, 21:17
Garaža: w202 C200 KOMPRESSOR
Lokacija: Osipaonica

Kupovina Corsa d, Peugeot 207...

Post od vitezkoja »

Gledam da kupim nešto iz naslova do nekih 4500e. U corsi d gledam isključivo 1.3cdti 95ks a vidim da ima i 207 1.6 ehdi 92ks. Zanima me kakav je to motor jer vidim da ga neko pljuje, neko kaže da su sređene mane koje je imao hdi

Sent from my 2406APNFAG using Tapatalk

Heineken
Reactions:
Postovi: 6431
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Kupovina Corsa d, Peugeot 207...

Post od Heineken »

Proveri da li taj u Corsi D deli dizne sa Fiatovim 1.3 mjet. Ako su iste remonta nema, a nove paprena cena.
Ja sam uzeo Corsu D skoro ali 1.4 benzin.
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9388
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Kupovina Corsa d, Peugeot 207...

Post od OMP »

1.3 fiatov samo onaj od 84 konja ima problematicne 351 dizne, taj sa 95 je ok

dobar je i taj 1.6 hdi, on je isao sa restylingom 207ice kad su uveli euro 5 normu, inace to E mu znaci samo da ima start stop sistem ako se ne varam a taj od 92 konja nema plivajuci zamajac ali vrv ima dpf i onaj sugavi eolys

u svakom slucaju pre bih uzeo jtd motor nego hdi
Korisnikov avatar
vitezkoja
Reactions:
Postovi: 611
Pridružio se: 16 Nov 2012, 21:17
Garaža: w202 C200 KOMPRESSOR
Lokacija: Osipaonica

Re: Kupovina Corsa d, Peugeot 207...

Post od vitezkoja »

I ja bih uzeo radije corsu nego 207 ali gledam sve opcije

Sent from my 2406APNFAG using Tapatalk

Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9388
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Kupovina Corsa d, Peugeot 207...

Post od OMP »

meni je 207 lepsi auto od corse a mislim i komforniji ali je dizel motorizacija na strani corse
Boss
Reactions:
Postovi: 71
Pridružio se: 20 Apr 2023, 22:00

Re: Kupovina Corsa d, Peugeot 207...

Post od Boss »

Mislim da je baš taj 1.3cdti od 95 konja veoma problematičan i to posebno kad predje neke km. Dok je ispod 150kkm, sve je lagano, ali pretpostavljam da za 4500e toga nema.
bear
Reactions:
Postovi: 86
Pridružio se: 19 Jun 2021, 23:31
Lokacija: Skopje, Makedonija

Re: Kupovina Corsa d, Peugeot 207...

Post od bear »

Bolje fiat grande 1.3 75ks, ili ford fiesta 1.4 tdci, ili citroen c3 1.4 tdci.
Corsa ima dpf, varijabilni zamajac. Nema pokazivac temperature, tesna je.
Korisnikov avatar
elMaestro
Reactions:
Postovi: 3429
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:07
Garaža: C2

Re: Kupovina Corsa d, Peugeot 207...

Post od elMaestro »

Vozio sam 1.4 hdi i 1.6 hdi u bar 6-7 auta (kad kažem vozio, mislim bar 10kkm) i generalno bih preporučio i jedan i drugi. 1.4 hdi je ODLIČAN motor, ali 1.6 "daje više nego što uzima" spram 1.4. Sa 1.4 se nećeš usrećiti na otvorenom putu, dok je 1.6, pogotovo u tim kolima više nego dovoljno potentan. Razlika u potrošnji, istom vožnjom, ne može biti više od 0,5-1l. 1.6 je više nego pouzdan motor. Jedna od mojih bivših C3-ki je sada uveliko preko 300k, kod drugara je i dalje bez ikakvih problema. 1.6 2012. ex van. Trenutno vozim za posao 1.4 hdi 2010, sad je na 290k na satu (ko zna koliko ima), tim autom, bar što se tiče motora mogu sad na kraj sveta.
Имам једно потпитање...
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9388
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Kupovina Corsa d, Peugeot 207...

Post od OMP »

Boss napisao: 11 Jul 2025, 15:19 Mislim da je baš taj 1.3cdti od 95 konja veoma problematičan i to posebno kad predje neke km.
75, 90 i 95 konja su dobri motori to je stara generacija od 2004. recimo, 95 je isti kao i onaj od 90 samo ima dpf i obicno i start stop sistem dok je 84 "novi" motor samo u euro 5 varijanti od neke 2010. godine (u slucaju punta pojavio se sa modelom EVO) sa ozloglasenim 351 diznama koje se tesko nalaze nove. Postoje neke remontovane varijante iz uvoza (mozda madjarska ili tako nesto) koje kostaju 800-1000e za 4 komada ali kako sam cuo one ne resavaju problem, postoji opcija da se iz Italije nabave originalne oko 600e za set i navodno je samo to pravo resenje.
Inace vecina nasih bošista ce reci daj da remontujemo te stare, promene ulozak i kao to je to ali nece nista uraditi jer remonta nema bar u nasim uslovima, uzmu pare ali problem ostaje ili na kratko nestane pa se opet vrati. Dosta ljudi je imalo problem sa tim diznama, neki ga rese kupovinom polovnih ali opet to je pitanje kad ce poceti da zezaju, neki su remontovali i bacali pare, neki kupili nove i za sad ih sluze. Svakako taj motor je za izbegavanje
Poslednja izmena od OMP u 11 Jul 2025, 22:21, izmenjeno 1 put ukupno.
bear
Reactions:
Postovi: 86
Pridružio se: 19 Jun 2021, 23:31
Lokacija: Skopje, Makedonija

Re: Kupovina Corsa d, Peugeot 207...

Post od bear »

Jedna generacija 1.6 HDI je imala problem sa sitom na uljnoj pumpi, dok 1.4 HDI nema karakteristične mane.
1.4 HDI = 1.4 TDCi
Stradaju podloške dizni, ali je motor koji može da izdrži mnogo kilometara.
Ipak, po mom mišljenju, prvo definiši za kakvu namenu ti je auto. Ako prelaziš malo kilometara, bolje je da uzmeš benzinac.
Ipak, radi se o automobilima starim 15+ godina, sa preko 300.000 kilometara (skoro svi dizelaši).
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9388
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Kupovina Corsa d, Peugeot 207...

Post od OMP »

bear napisao: 11 Jul 2025, 22:20 Jedna generacija 1.6 HDI je imala problem sa sitom na uljnoj pumpi
90 i 110 konja svi su imali taj problem, a problem je bio veliki fabricki interval od 30k km za zamenu ulja, dodatni problem je cep za ispustanje ulja iz kartera koji nije bio na najnizoj tacki pa je uvek u karteru ostajalo oko 3dl starog ulja koje se tu talozilo i lepilo za sito uljne pumpe. Nije ni samo sito uljne pumpe problem kod tih motora vec i sito na cevi za dotok ulja do turbine, hladnjak filtera ulja kao i sito na solenoidu bregastih. Ko je na tim motorima menjao ulje na 10-15k km nikad problem nije imao a ko se pridrzavao fabrickog propisa (na zapadu 99% vlasnika jeste) oni su imali problem zacepljenja koje je uglavnom rezultiralo ili stradanjem motora ili bregastih ako imas srece. Od 2007. ako se ne varam je fabrika smanjila interval na 20 k km ali ni to nije resilo problem, kasnije, ne znam od koje godine, modifikovan karter i prosireni kanali za dovod ulja.
Ja sam licno imao 2 takva motora, 90 pa 110 konja, taj 90 me lepo posluzio dok me 110 odmah zeznuo, tacnije zeznuo je bregaste i kuciste, problem je bilo zacepljenje hladnjaka filtera za ulje. Tako da sam prosao kroz proces popravke tog motora i otklanjanja potencijalnih problema u vidu ciscenja sita uljne pumpe i kartera, izbacivanje sita na dovodu ulja u turbinu, zamena hladnjaka filtera ulja itd. tako da taj motor znam prilicno dobro.
Korisnikov avatar
vitezkoja
Reactions:
Postovi: 611
Pridružio se: 16 Nov 2012, 21:17
Garaža: w202 C200 KOMPRESSOR
Lokacija: Osipaonica

Re: Kupovina Corsa d, Peugeot 207...

Post od vitezkoja »

Koliko sam citao trebalo bi da je to ispravljeno na ovom 92ks ehdi. Auto bi prelazio dnevno 40-50km do posla i nazad
Boss
Reactions:
Postovi: 71
Pridružio se: 20 Apr 2023, 22:00

Re: Kupovina Corsa d, Peugeot 207...

Post od Boss »

OMP napisao: 11 Jul 2025, 22:20
Boss napisao: 11 Jul 2025, 15:19 Mislim da je baš taj 1.3cdti od 95 konja veoma problematičan i to posebno kad predje neke km.
75, 90 i 95 konja su dobri motori to je stara generacija od 2004. recimo, 95 je isti kao i onaj od 90 samo ima dpf i obicno i start stop sistem dok je 84 "novi" motor samo u euro 5 varijanti od neke 2010. godine (u slucaju punta pojavio se sa modelom EVO) sa ozloglasenim 351 diznama koje se tesko nalaze nove. Postoje neke remontovane varijante iz uvoza (mozda madjarska ili tako nesto) koje kostaju 800-1000e za 4 komada ali kako sam cuo one ne resavaju problem, postoji opcija da se iz Italije nabave originalne oko 600e za set i navodno je samo to pravo resenje.
Inace vecina nasih bošista ce reci daj da remontujemo te stare, promene ulozak i kao to je to ali nece nista uraditi jer remonta nema bar u nasim uslovima, uzmu pare ali problem ostaje ili na kratko nestane pa se opet vrati. Dosta ljudi je imalo problem sa tim diznama, neki ga rese kupovinom polovnih ali opet to je pitanje kad ce poceti da zezaju, neki su remontovali i bacali pare, neki kupili nove i za sad ih sluze. Svakako taj motor je za izbegavanje
Da, sad nadjoh neku staru prepisku sa majstorom. Ne znam o kojim snagama se radi, ali kaze da 1.3mjet/cdti euro5 - jednostavno ne valja kad se dodje do vece kilometraze.
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9388
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Kupovina Corsa d, Peugeot 207...

Post od OMP »

vitezkoja napisao: 12 Jul 2025, 00:11 Koliko sam citao trebalo bi da je to ispravljeno na ovom 92ks ehdi. Auto bi prelazio dnevno 40-50km do posla i nazad
to je novija generacija motora i on ima 8 ventila za razliku od starije sa 16v tako da ovaj noviji nema tih problema
Odgovori