TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)
- TheWickerMan
- Postovi: 11205
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)
Mercedes isto na neke modele stavlja Nexen kao prvu ugradnju. Na Porscheovima koji su prototipovi ima svašta, od Michelina PS4 do Nexena i Hankooka.
- ivancho
- Postovi: 3857
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:59
- Garaža: Octavia 1,6d
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Re: TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)
Renault Megan rešen problem TPMS senzora.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ivancho
- Postovi: 3857
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:59
- Garaža: Octavia 1,6d
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Re: TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)
Ford Focus. Ugradjen i programiran TPMS senzor i ubačen u BC
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ivancho
- Postovi: 3857
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:59
- Garaža: Octavia 1,6d
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Re: TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)
Jedan porsche 911 će biti srećan, rešen problem sa TPMS senzorima.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Sent from my iPhone using Tapatalk
- ivancho
- Postovi: 3857
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:59
- Garaža: Octavia 1,6d
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Re: TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)
Ford Fiesta, rešene problem TPMS senzora. Montirana sva četiri nova, sada sve radi i nema više lampice.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)
Koja je sada neka prosečna cena tih senzora, komplet od 4 komada ?
Npr, za sadašnjeg Jarisa komplet od TPMS senzora u Toyoti košta 30.000 dinara.
Pitam čisto informtaivno, da steknem predstavu.
Npr, za sadašnjeg Jarisa komplet od TPMS senzora u Toyoti košta 30.000 dinara.
Pitam čisto informtaivno, da steknem predstavu.
- ivancho
- Postovi: 3857
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:59
- Garaža: Octavia 1,6d
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Re: TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)
Trenutna cena senzora Schreder je 5,000 rsd/kom, pri kupovini senzora kod nas, ugradnja i programiranje je gratis, dodatni trošak je mont-demon guma i balansiranje točak nakon toga.
Re: TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)
Mnogo bolja varijanta je indirektni TMPS, preko senzora ABS
- Saša
- Postovi: 14288
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)
Nije bolje, nepreciznije je. Koliko znam može da ti pokaže samo odstupanje pritiska od zadatog, ne i tačan pritisak na svakoj gumi. Jedino ako pod boljim smatraš to što je jeftiniji, odnosno nema senzore na svakom točku pa se nema ni šta pokvariti. Tj. može ako se ti ABS senzori pokvare…
- carov2
- Postovi: 4958
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)
Čak Deki ne piše da je samo bolja, već "mnogo" bolja i u pravu je.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
-
- Site Admin
- Postovi: 1910
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)
Apsolutno. Indirektni (pasivni) sistem je najbolja stvar ikad. Napumpas koliko zelis, pritisnes reset provozas par stotina metara i to je to. Zasto bi mene zanimalo da li je pritisak 0.2 bara nizi ujutru kada je haldnije pa se posle voznje popne na propisani ili malo predje preko ako vozis brze ili na vecoj temp? Kog bre to briga? Cak i oni koji voze stazu koriste manometar je pumpaju nize/vise od propisanog pa ona glupost od upozorenja svetli pa svetli. Pasivni sistemi su sasvim dovoljni. Detektuju cim pritisak padne 20-25% od setovanog. Bolje ne treba.
- Saša
- Postovi: 14288
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)
Zato što hoću da imam precizno naduvane gume da se habaju ravnomerno. Zato što na svakoj pumpi manometar drugačije kaže. Zato što sam bolesno pedantan kod takvih stvari. Zato što sam takav… i zato što mi se sada tako može… 

TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)
Mana je sto mogu sve 4 da se ispumpaju vremenom podjednakom brzinom npr. 0,2 bara godisnje i da za dve-tri godine vozis sve 4 gume sa 1.6 bara bez da ti se upalila lampa.
#desilose mojoj kevi sa alsizon gumama.
Od kako imam tpms, redovno doduvavam gume bar jednom godisnje jer me upozori tipa kad pocnu niske temperature, sa abs sistemom nikad to nisam radio osim pri zameni tockova letnje/zimske.
#desilose mojoj kevi sa alsizon gumama.
Od kako imam tpms, redovno doduvavam gume bar jednom godisnje jer me upozori tipa kad pocnu niske temperature, sa abs sistemom nikad to nisam radio osim pri zameni tockova letnje/zimske.
Re: TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)
Pali i na sve 4, potpuno mu je svejedno. Svaku gleda za sebe.
Direktnom dajem prednost, kad auto ima. Meni se sviđa gimik, posebno jer meri i temperature. Dao mi je informaciju na mercu da treba korekcija trapa, pretpostavio sam da se jedna prednja guma greje malo više zbog toga i tačno je to bilo.
Zatim, kad smo baš natovareni vozili jednom, tačno vidiš koliko se greje guma nazad, i da treba dodati pritisak na preko 3 bar da bi se izjednačile. Kad je prazan, zadnje su hladnije, pa može da se skine malo, ko voli potpuno predvidljivo ponašanje. Voleo bih da imam i na škodi, koristilo bi mi na stazi. Morao sam da merim manometrom i IC pištoljem temperaturu, ali to kad se već ohladi malo sve, pa malo nagađaš.
Direktnom dajem prednost, kad auto ima. Meni se sviđa gimik, posebno jer meri i temperature. Dao mi je informaciju na mercu da treba korekcija trapa, pretpostavio sam da se jedna prednja guma greje malo više zbog toga i tačno je to bilo.
Zatim, kad smo baš natovareni vozili jednom, tačno vidiš koliko se greje guma nazad, i da treba dodati pritisak na preko 3 bar da bi se izjednačile. Kad je prazan, zadnje su hladnije, pa može da se skine malo, ko voli potpuno predvidljivo ponašanje. Voleo bih da imam i na škodi, koristilo bi mi na stazi. Morao sam da merim manometrom i IC pištoljem temperaturu, ali to kad se već ohladi malo sve, pa malo nagađaš.
TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)
Indirektni treba da detektuje kada se precnik jedne gume smanji i brze se okrece u poredjenju sa drugim tockovima. Ako se jako postepeno podjednako smanji pritisak u sve 4 to se nece dogoditi tj. senzor se nece aktivirati, ako ti imas bolju teoriju zasto se senzor nije upalio a sva 4 tocka su bila na 1,6 slobodno obrazlozi.
i evo sta gugl izbaci kad searchujes flaws of indirect tpms
i evo sta gugl izbaci kad searchujes flaws of indirect tpms
4. Cannot Detect All Low Pressure Scenarios:
If all tires are underinflated by a similar amount, the iTPMS may not detect a problem as wheel speeds might not change significantly.
This can lead to continued driving on underinflated tires, increasing the risk of blowouts, decreased fuel efficiency, and uneven tire wear.