Dobro veče
- pedja
- član 001
- Postovi: 15376
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Da li je neko uvozio automobil iz Mađarske?
Trebalo bi da je isto kao iz bilo koje EU zemlje, ili?
Tapa
Trebalo bi da je isto kao iz bilo koje EU zemlje, ili?
Tapa
Re: Dobro veče
mnogi automobili iz uvoza su uvezeni iz madjarske 

Re: Dobro veče
Ja to osim nisam ni procitaopedja napisao:Nedostaje mi zarez, ali piše "osim kada je u pitanju cena".
Tapa

Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Dobro veče
Koji raritet !
Ja sam svog Koral In-a platio 339.391 din u septembru 2007. Još uvek ga vozim
Ima 1.1 DMB motor i čudi me da je Toyota bio skuplji. Još je moj Ekonomik, osnovna oprema.
Ja sam svog Koral In-a platio 339.391 din u septembru 2007. Još uvek ga vozim

Ima 1.1 DMB motor i čudi me da je Toyota bio skuplji. Još je moj Ekonomik, osnovna oprema.
- Gaginh0
- Postovi: 9579
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Dobro veče
A šta je sve bila dodatna oprema? Padaju mi na pamet alu felne, obrtaljka....
Re: Dobro veče
Obrtomer je tada bio standardna oprema jer su uveli u serijsku proizvodnju korejsku instrument tablu sa digitalnom kilometražom.
Osnovni paket se zvao Ekonomik. Kod njega su bili sivi nefarbani branici, nije imao tekstilne umetke u tapacirima vrata, nije imao upaljač, rukohvate iznad zadnjih prozora, prednje maglenke, antenu. Plastika oko ručice menjača kod njega nije ugrađena. Gume su 145/80R13.
Skuplji paket je imao branike i pragove u boji, gume 155/70R13, maglenke napred, pripremu za radio (zvučnici i antena). Moj Ekonomik je imao samo instalaciju i euro džek, što je super. Skuplji je imao još i upaljač, rukohvate pozadi, tekstilne umetke na vratima u dezenu sedišta. Izvozni modeli su imali pozadi naslone za glavu i pojase. Uz skuplji je moglo da se doplati za alu felne Enzo Cup. Takođe, skuplji su imali treće stop svetlo u dve moguće varijante, kako se kome zalomi - neki u spojleru pozadi, neki s unutrašnje strane zadnjeg stakla. Podizači prozora nisu bili u opciji kad sam ja kupovao ali bilo je centralno zaključavanje. Kod Ekonomika nisu bili ugrađeni tepisi u gepeku na blatobranima.
U suštini, sve je to meni bilo nebitno. Bio sam student i trebao mi je auto za put do fakulteta. Čak sam hteo da uzmem Koral In Van bez zadnjih sedišta ali se pojavio ovaj Ekonomik koji je koštao isto pa sam uzeo njega. Kasnije sam ugradio sve što nisam imao. Jedino nisam hteo da farbam branike. Ovako mi je lepši i neuporedivo praktičniji. Plastika od koje su branici je neka izuzetno kvalitetna. Dva puta je zakačen na parkingu i ništa se ne poznaje.
Sve u svemu, auto je izuzetno dobro poslužio tome čemu je bio namenjen, a sad mi je žao da ga prodam jer je u super stanju i vozim ga još uvek do posla i po gradu. Prešao je 87000.
Osnovni paket se zvao Ekonomik. Kod njega su bili sivi nefarbani branici, nije imao tekstilne umetke u tapacirima vrata, nije imao upaljač, rukohvate iznad zadnjih prozora, prednje maglenke, antenu. Plastika oko ručice menjača kod njega nije ugrađena. Gume su 145/80R13.
Skuplji paket je imao branike i pragove u boji, gume 155/70R13, maglenke napred, pripremu za radio (zvučnici i antena). Moj Ekonomik je imao samo instalaciju i euro džek, što je super. Skuplji je imao još i upaljač, rukohvate pozadi, tekstilne umetke na vratima u dezenu sedišta. Izvozni modeli su imali pozadi naslone za glavu i pojase. Uz skuplji je moglo da se doplati za alu felne Enzo Cup. Takođe, skuplji su imali treće stop svetlo u dve moguće varijante, kako se kome zalomi - neki u spojleru pozadi, neki s unutrašnje strane zadnjeg stakla. Podizači prozora nisu bili u opciji kad sam ja kupovao ali bilo je centralno zaključavanje. Kod Ekonomika nisu bili ugrađeni tepisi u gepeku na blatobranima.
U suštini, sve je to meni bilo nebitno. Bio sam student i trebao mi je auto za put do fakulteta. Čak sam hteo da uzmem Koral In Van bez zadnjih sedišta ali se pojavio ovaj Ekonomik koji je koštao isto pa sam uzeo njega. Kasnije sam ugradio sve što nisam imao. Jedino nisam hteo da farbam branike. Ovako mi je lepši i neuporedivo praktičniji. Plastika od koje su branici je neka izuzetno kvalitetna. Dva puta je zakačen na parkingu i ništa se ne poznaje.
Sve u svemu, auto je izuzetno dobro poslužio tome čemu je bio namenjen, a sad mi je žao da ga prodam jer je u super stanju i vozim ga još uvek do posla i po gradu. Prešao je 87000.
- Gaginh0
- Postovi: 9579
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Dobro veče
Hvala za info. Sa ove distance deluje pomalo smešno ali tako je bilo, šta sad. Ako se ne varam i Zoroi su se razlikovali po opremi u desetak stavki. Kumova snajka ima bez serva, klime, branici nisu u boji, baš baš najjeftiniji što je bio.
Re: Dobro veče
Jugo IN je ruzan pa ruzan ali ipak branici u boji i jos neki ti detalji drasticno popravljaju izgled, ne znam kako ti nije bilo bitno pogotovo kad si mlad i kad vec daje neke pare za nov auto, nije to nesto sto kosta 100e pa kao nema veze, razumem kad neki penzos kupuje pa mu sve jedno samo da se vozi, jos mi kazi da je bio ona odvratna krem boja
kome da ga prodas sad to ne vredi nista, ne pamtim kad sam cuo da je neko kupio jugo.
Ja svakog juga kog sam imao morao je da ima alu felne i da bude spusten, obicnog visokog kao roda i sa celicarama nisam mogao da ga gledam

Ja svakog juga kog sam imao morao je da ima alu felne i da bude spusten, obicnog visokog kao roda i sa celicarama nisam mogao da ga gledam

Re: Dobro veče
I dalje pamtim belog Yuga iz sredine 90-ih, totalno sportski sređen, blago spušten, lepe felnice, pragovi, duboki branici, roletna na staklu trećih vrata, zatamnjena stop svetla, napred je bila maska hladnjaka sa dodatnim parom svetala... Motor naravno 1.3.
Nešto na ovaj fazon.
https://www.midwest-bayless.com/t-88-Yugo-GVX.aspx
Nešto na ovaj fazon.
https://www.midwest-bayless.com/t-88-Yugo-GVX.aspx
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Dobro veče
Idu im cene jasno na gore, samo, ređe ih sada kupuju kao svakodnevni auto.
Tom opisu odgovara i jedan sa mog parkinga, s time da mu je maska bila u osnovi standardna a snizio ju je lajsnom u boji karoserije i nije imao bočne detalje »GVX-a«, već samo branike.
@Dare4x4 I fiksni prozori pozadi? Možda i oni veći retrovizori?
Postojao je “jednorog” tog »Punta«: bez serva, a sa klimom. Jurio sam ga jedno vreme. Štaviše, neki su kombinovali sve to sa nefarbanim branicima i crnom bojom: najelegantnije izgleda od tih najjeftinijih. Mada je doplata za branike u boji karoserije bila smešna, tipa 50-70€ u jednom trenutku, no nije se uvek mogla kombinovati sa osnovnim paketom.
Uzgred, mnogi zaboravljaju da je i »Jugo« imao nekakvu klimu, samo je bila retka: njeno kućište je menjalo kućište sa policom ispod mesta za radio, i u radu je vrtela i hladila vazduh koji je već bio u kabini. Neki japanski proizvođač sistema je bio originalno, ali ne sećam se koji.

Tom opisu odgovara i jedan sa mog parkinga, s time da mu je maska bila u osnovi standardna a snizio ju je lajsnom u boji karoserije i nije imao bočne detalje »GVX-a«, već samo branike.
@Dare4x4 I fiksni prozori pozadi? Možda i oni veći retrovizori?
»Zastava 10«?Gaginh0 napisao: 24 Jul 2025, 15:19Ako se ne varam i Zoroi su se razlikovali po opremi u desetak stavki. Kumova snajka ima bez serva, klime, branici nisu u boji, baš baš najjeftiniji što je bio.
Postojao je “jednorog” tog »Punta«: bez serva, a sa klimom. Jurio sam ga jedno vreme. Štaviše, neki su kombinovali sve to sa nefarbanim branicima i crnom bojom: najelegantnije izgleda od tih najjeftinijih. Mada je doplata za branike u boji karoserije bila smešna, tipa 50-70€ u jednom trenutku, no nije se uvek mogla kombinovati sa osnovnim paketom.
Uzgred, mnogi zaboravljaju da je i »Jugo« imao nekakvu klimu, samo je bila retka: njeno kućište je menjalo kućište sa policom ispod mesta za radio, i u radu je vrtela i hladila vazduh koji je već bio u kabini. Neki japanski proizvođač sistema je bio originalno, ali ne sećam se koji.

Re: Dobro veče
Kad se upali klima, auto krene u rikverc 

Re: Dobro veče
Klimu su imali jugici za izvoz mozda je nekoliko takvih zavrsilo kod nas ali ne puno, isto kao i jugo sa autmatskim menjacem, bio jedan plavi u KS svojevremeno kod bioskopa stajao cesto, tamo negde kraj 90ih recimo a znam jednog coveka iz KG koji je imao 128icu sa klimom i podizacima, to je valjda bila jedina takva kod nas a bila je namenjena izvozu pa nekako ostala u KG zaboravih pricu.
Moj komsija ima punta sa crnim branicima i nekom odvratnom staro zlato metalik bojom, mozda ni klimu nema ali je doplatio za fabricki plin, drugi lik u kraju ima logana prve serije sa crnim branicima, klotara najgora cak ni ratkapne nema nego celik felne farbane u silver.
Za jugice si 80ih i 90ih imao dosta dodataka da kupis, pogotovo u Sloveniji tipa spojleri, pragovi, maske sa duplim farovima, roletne na zadnjem staklu itd.
A to "snizavanje" maske (obrvica kako smo je zvali) ispod haube, sam ja imao na par jugica to je bilo popularno krajem 90ij i pocetkom 2000tih, isto to sam imao i na golfu mk1

Moj komsija ima punta sa crnim branicima i nekom odvratnom staro zlato metalik bojom, mozda ni klimu nema ali je doplatio za fabricki plin, drugi lik u kraju ima logana prve serije sa crnim branicima, klotara najgora cak ni ratkapne nema nego celik felne farbane u silver.
Za jugice si 80ih i 90ih imao dosta dodataka da kupis, pogotovo u Sloveniji tipa spojleri, pragovi, maske sa duplim farovima, roletne na zadnjem staklu itd.
A to "snizavanje" maske (obrvica kako smo je zvali) ispod haube, sam ja imao na par jugica to je bilo popularno krajem 90ij i pocetkom 2000tih, isto to sam imao i na golfu mk1

Re: Dobro veče
Ja sam hteo još da kupimo Koral 55 kada sam upisao fakultet i počeo da putujem autobusom. Bilo je komplikovano i gubilo se vreme, a sem toga putovanje busom je horor. Počevši od smrada pa na dalje... Mogli smo da ga kupimo ali su se moji nešto premišljali. Onda se ukazala prilika početkom septembra 2007. Morao je da se kupi Yugo u 2-3 dana zbog nekih drugih okolnosti. Koral 55 se nije više proizvodio, In je bio skuplji, a Ekonomik se od nekud pojavio, nisam ni znao da postoji. Za odmah je mogao da se uzme samo ovaj. Svaka druga opcija bi se čekala. Bila su dostupna za odmah i dva skuplja, jedan žuti kao poštarski i jedan beli. Nisam se dvoumio ni malo, izbor je bio ili miris novog auta ili smrad iz autobusa. Tako da je uzet ovaj Ekonomik i ni jednog sekunda se nisam pokajao.OMP napisao: 24 Jul 2025, 15:25 Jugo IN je ruzan pa ruzan ali ipak branici u boji i jos neki ti detalji drasticno popravljaju izgled, ne znam kako ti nije bilo bitno pogotovo kad si mlad i kad vec daje neke pare za nov auto, nije to nesto sto kosta 100e pa kao nema veze, razumem kad neki penzos kupuje pa mu sve jedno samo da se vozi, jos mi kazi da je bio ona odvratna krem bojakome da ga prodas sad to ne vredi nista, ne pamtim kad sam cuo da je neko kupio jugo.
Ja svakog juga kog sam imao morao je da ima alu felne i da bude spusten, obicnog visokog kao roda i sa celicarama nisam mogao da ga gledam![]()
Kupljen je u NišAutu.
Ne nedostaje mi ništa iz ovog skupljeg jer sam ugradio sve što može, sve originalno.


Neko će pomisliti da sam nadmen jer spominjem smrad iz autobusa. Ljudi moji, vi ne znate šta je ono. On dolazi na stanicu posle spusta od desetak km, sve nizbrdo. Smrdi na zapaljene paknove, ubija. Tim polaskom i radnici idu na posao, uvek je gužva, stoji se celim putem (25km)... Užas, užas. Yugo me je spasio i učinio da stižem na fakultet brže nego oni što žive u Nišu, ne umorim se itd. A meni je i sada jako zabavan za vožnju. Neverovatno dobro ide i koči, a nije raskantan jer je većinu kilometraže napravio na tek renoviranoj magistrali, vozio sam ga samo ja itd. Naravno, održavanje na max se podrazumeva ali nije uopšte zahtevan. Treba da mu zamenim zupčasti. Trenutno je u njemu GoodYear koji izgleda odlično ali je star. Uzeo sam Conti ali nikako da se ohrabrim da ga zamenim sam, a kod majstora mi se ne ide iskreno.
@motorista Da, zadnji prozori su na keder, ne otvaraju se. Retrovizori od Seicenta, novi tip table, homolinetički zglobovi od Punta, duža ramena od Floride... Mislim da je ovo najnoviji i poslednji apdejt Yuga. Stavio sam zadnji brisač od Punta 1, to su tada svi stavljali i stvarno dosta bolje izgleda s njim

Re: Dobro veče
Ovaj tvoj bas izgleda kao nov jedino sto mi ove nijanse plastika bodu oci pragovi svetliji, maska i branik opet nekih razlicitih tonova, retrovizori crni itd. ja to ne bih mogao da gledam sve bi to islo u boju auta i neke alu felne 14 po odbavezno posto 13ica na IN ne stoji , lepse stoje na obicnom, a 15ica bi isto odlicno legla kao onaj na sajmu prikazani kad je predstavljen IN sa 195/50 gumama ako se ne varam.
Ovi seicento retrovizori ako se ne varam bas i nisu prakticni za juga, cini mi se da se zalili ljudi, bolji su bili oni prethodni iako ni oni nisu bas najsrecnije resnje a tek ono na koralima na polovini vrata maltene
ja sam te fabricke retrovizore skidao i stavljao Vitaloni ili Englemane i naravno tamo gde treba da stoje na pocetku vrata tj stakla a ne na polovini
Ovi seicento retrovizori ako se ne varam bas i nisu prakticni za juga, cini mi se da se zalili ljudi, bolji su bili oni prethodni iako ni oni nisu bas najsrecnije resnje a tek ono na koralima na polovini vrata maltene
