Crna Gora kolima
Re: Crna Gora kolima
Znaju put.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- Gaginh0
- Postovi: 9619
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Crna Gora kolima
Ja sam prošle godine imao par trkača na putu, i to pogotovo Zlatibor - granica. Simptomatično da su to bili terenci od 2+ tone.
Re: Crna Gora kolima
Ja tu nemam nekih problema, vozim izrazito sporo, i svi me prolaze, atmosferac i ne moze brze....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15413
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Crna Gora kolima
Ih, ne može. Zuki je samo šibao 
Tapa

Tapa
Re: Crna Gora kolima
Ovde nije bila problem brzina, vec sto seku krivine, pa ne znas da li ce budala da ispravi na vreme. Kod Kolasina rekoh bolje da odspavamo, pa ujutru valjda bude normalno opet.
Re: Crna Gora kolima
To sa secenjem krivina, je maltene pravilo, stalno seku debili, ali ja sam dovoljno spor da to lako iskontrolisem, usporim jos malo, obicno to bude dovoljno.
Ne moze ovaj auto da siba (Auris 1.6 16v), jednostavno nema srca, mozda kad bih bio sam, ovako sa vise ljudi i natovaren, sa sandukom, on ide taman kolko treba da savlada sve uspone, po potrebi pretekne kamion na pravcu, ostalo ne moze....
Meni je samo krivo sto Astra G ima znatno manje konja, a sa istim 1.6 motorom, se za klasu bolje vozi, ali sta da se radi, bar se ne kvari, mada se ni Astra ne kvari.... Nije se ni Astra bas proslavila na toj turi, zadnji put, vrucina joj pojede snagu, ali opet kao da imas 20 posto vise snage u svakom rezimu, iako na papiru to nije tako, ali bas sam namerno se odmeravao sa Corolama na uzbrdicama, na Zlatiboru, nema sanse da drze moj tempo, lagano ih zaobidjem....
Astra tera u levoj traci barabar sa turbo dizelima, Auris, ide sa Punticima i Hyundaijima u desnu traku...
Mozda ako bih u trecu saltao na 90, ali to je besmisleno na putu sa drugim saputnicima u kolima.
Ne moze ovaj auto da siba (Auris 1.6 16v), jednostavno nema srca, mozda kad bih bio sam, ovako sa vise ljudi i natovaren, sa sandukom, on ide taman kolko treba da savlada sve uspone, po potrebi pretekne kamion na pravcu, ostalo ne moze....
Meni je samo krivo sto Astra G ima znatno manje konja, a sa istim 1.6 motorom, se za klasu bolje vozi, ali sta da se radi, bar se ne kvari, mada se ni Astra ne kvari.... Nije se ni Astra bas proslavila na toj turi, zadnji put, vrucina joj pojede snagu, ali opet kao da imas 20 posto vise snage u svakom rezimu, iako na papiru to nije tako, ali bas sam namerno se odmeravao sa Corolama na uzbrdicama, na Zlatiboru, nema sanse da drze moj tempo, lagano ih zaobidjem....
Astra tera u levoj traci barabar sa turbo dizelima, Auris, ide sa Punticima i Hyundaijima u desnu traku...
Mozda ako bih u trecu saltao na 90, ali to je besmisleno na putu sa drugim saputnicima u kolima.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- srdjanyo
- Postovi: 3513
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Crna Gora kolima
Vratili se sa letovanja. Smeštaj bio u Igalu, Titova vila
Ništa posebno, gambori, kozice i hobotnice...
Išli preko BIH. Ćerka i ja prvi put u Bosni i Hercegovini. Krenuli na Loznicu, Šepak pa redovnim putem prema Vlasenici. Kad smo se popeli i krenuli prema Sokolcu #Here_we_go nas odvukao preko Mrkalja i Džimrija do Rogatice. Kozja staza asfaltirana , bez signala mobilne mreže, sa skorašnjim popadalim stablima, scene i pejzaž kao iz filmova tipa Veštica iz Blera... I nekako siđemo do Rogatice. Kamere nove stare, sa blicevima i bez, sečenja krivina od strane lokalaca, krave na putu, ćilimi na putu... Kaže mi žena :To je Bosna, stanje je ovde redovno.
Par pauza od 15 minuta, stigli smo do Trebinja za 12 sati. I onda na GP Zupci čekanje na (integrisani) prelaz od sat vremena. U povratku smo ovde čekali sat i po, dok su na ulaz u Crnu Goru čekali 5 sati. Kolona je bila oko 5 kilometara. Ponedeljak 4.8.2025.
Povratak je bio sličan. Na par oštećenih mostova, uleglih i zatvorenih iz jednog smera uspela je da mi se javi greška (volan sa
i airbag) pri čemu je servo uređaj volana izgubio napon i automatski se Fabia pretvorila u TAM 5000.
Jednostavnim gašenjem motora, resetovana je greška i napon se vratio. Međutim, posle prelaska u Srbiju greška se još 2 puta vraćala (intermitentna greška). Pri resetovanju lampica airbag je I dalje svetlela, svetli i dalje i posle skidanja klema sa akumulatora
Najverovatnije je elektronska greška, nije mehanička. Moram i na dijagnostiku.
Tokom putovanja posetili smo :
Kotor
Herceg Novi
Pelješac
Pelješki most
Dubrovnik. Preporuka za Dubrovnik i ako pričate "naški" sa ugostiteljima, kafa je jeftinija nego u Novom Sadu. Šta ćeš, uželeli se domaćih turista.
Pređenih 1633 km
Prosečna brzina 39km/h
95% magistrala
Čekanja na GP između Crne Gore i Hrvatske ukupno oko 5 sati, tu je potrošeno oko 3 litara evrodizela ogromne su gužve, plus ih motoraši dodatno zabibere svojim kulturnim ubacivanjem pred kućicama za pasoše.
Prosečna potrošnja 5.5 l/100km po bordu.
Jedna zanimljivost :Tokom celog puta nisam uključio klima uređaj, jednostavno nije bilo potrebe.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk


Išli preko BIH. Ćerka i ja prvi put u Bosni i Hercegovini. Krenuli na Loznicu, Šepak pa redovnim putem prema Vlasenici. Kad smo se popeli i krenuli prema Sokolcu #Here_we_go nas odvukao preko Mrkalja i Džimrija do Rogatice. Kozja staza asfaltirana , bez signala mobilne mreže, sa skorašnjim popadalim stablima, scene i pejzaž kao iz filmova tipa Veštica iz Blera... I nekako siđemo do Rogatice. Kamere nove stare, sa blicevima i bez, sečenja krivina od strane lokalaca, krave na putu, ćilimi na putu... Kaže mi žena :To je Bosna, stanje je ovde redovno.
Par pauza od 15 minuta, stigli smo do Trebinja za 12 sati. I onda na GP Zupci čekanje na (integrisani) prelaz od sat vremena. U povratku smo ovde čekali sat i po, dok su na ulaz u Crnu Goru čekali 5 sati. Kolona je bila oko 5 kilometara. Ponedeljak 4.8.2025.
Povratak je bio sličan. Na par oštećenih mostova, uleglih i zatvorenih iz jednog smera uspela je da mi se javi greška (volan sa

Jednostavnim gašenjem motora, resetovana je greška i napon se vratio. Međutim, posle prelaska u Srbiju greška se još 2 puta vraćala (intermitentna greška). Pri resetovanju lampica airbag je I dalje svetlela, svetli i dalje i posle skidanja klema sa akumulatora
Najverovatnije je elektronska greška, nije mehanička. Moram i na dijagnostiku.
Tokom putovanja posetili smo :
Kotor
Herceg Novi
Pelješac
Pelješki most
Dubrovnik. Preporuka za Dubrovnik i ako pričate "naški" sa ugostiteljima, kafa je jeftinija nego u Novom Sadu. Šta ćeš, uželeli se domaćih turista.
Pređenih 1633 km
Prosečna brzina 39km/h
95% magistrala
Čekanja na GP između Crne Gore i Hrvatske ukupno oko 5 sati, tu je potrošeno oko 3 litara evrodizela ogromne su gužve, plus ih motoraši dodatno zabibere svojim kulturnim ubacivanjem pred kućicama za pasoše.
Prosečna potrošnja 5.5 l/100km po bordu.
Jedna zanimljivost :Tokom celog puta nisam uključio klima uređaj, jednostavno nije bilo potrebe.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: Crna Gora kolima
A tahiti i uskršnja ostrva ništa? Pa dobro, dobro je i igalo.
- srdjanyo
- Postovi: 3513
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Crna Gora kolima
Tahiti... Hteo sam tematsku turu na srpskom jeziku i osvrt na život Gogena. Međutim, nemaju te aranžmane za južna plemena, tako da sam odustao.ftj napisao:A tahiti i uskršnja ostrva ništa? Pa dobro, dobro je i igalo.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: Crna Gora kolima
Kada krenes turama Gogena svrati 

- zdushan
- Postovi: 2129
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Crna Gora kolima
Bio sam danas u Perastu, u najpoznatijem i jedinom beach baru 
Ležaljke su 45e, I popunjeno je oko 10%. Lokal je pun, ljudi sede za stolovima sa peskirima preko stolica, tu se suncaju i provode vreme konzumirajuci tih 45e ili mnogo manje u toku dana. Takodje, svuda su peškiri po slobodnim delovima plaže ili ponte.
Zašto ne spuste cenu kompleta, nema mi logike. Pa nek uzmu 10e puta 30 kompleta umesto da zvrje prazne...
Perast je inače pun, tu nema propale sezone. Kolicina stranaca je horor, tumaraju levo desno ko poludeli. Ima više HR nego RS tablica, sto sam prvi put video. Ima i Albanskih više nego što je simpatično.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Ležaljke su 45e, I popunjeno je oko 10%. Lokal je pun, ljudi sede za stolovima sa peskirima preko stolica, tu se suncaju i provode vreme konzumirajuci tih 45e ili mnogo manje u toku dana. Takodje, svuda su peškiri po slobodnim delovima plaže ili ponte.
Zašto ne spuste cenu kompleta, nema mi logike. Pa nek uzmu 10e puta 30 kompleta umesto da zvrje prazne...
Perast je inače pun, tu nema propale sezone. Kolicina stranaca je horor, tumaraju levo desno ko poludeli. Ima više HR nego RS tablica, sto sam prvi put video. Ima i Albanskih više nego što je simpatično.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 13431
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Crna Gora kolima
Oduvek su i slinavili za njima, eto im sad.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 15413
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Crna Gora kolima
Normalno je to za HR tablice, posebno u Boki. Većinom su rent a car vozila.
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
Re: Crna Gora kolima
Hr su uglavnom rentacar
Sent from my PTP-N49 using Tapatalk
Sent from my PTP-N49 using Tapatalk