Auto-klima
Re: Auto-klima
Ma da, upalite auto koji je stajao na suncu i smrznete se. Nema šanse da nema razlike kada stoji u mestu po paljenju u odnosu kada odmah kreneš.
Re: Auto-klima
Koja? Videh da novije C klase imaju samo 600 grama fluidanidza napisao: 12 Avg 2025, 17:41 Sedi i usijan auto i obrati pažnju kad se krećeš i kad staješ. Mečka ima ozbiljno napičenu klimu i primeti se razlika.
@cozmo
Ali nema veze usijan auto, problem je ventilacija ka kondenzatoru napred, veličina kondenzatora, količina fluida itd - kad tu failuju osetiće se da je topliji vazduh dok stojiš.
Re: Auto-klima
Sednem u auto koji je ceo dan u debeloj ladovini a napolju 37, upalim klimu, odmah duva hladno, iato i u vožnji. Ostavim ga pola sata nakon toga direkt na suncu, treba mu par minuta da razladi prvo plastiku koja se usijala pa sve ostalo
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: Auto-klima
Tačno tako, i neuporedivo brže rešava kad je u pokretu. 

Re: Auto-klima
Moze kod cozmobila zar nisi naucio do sad da je kod njega sve mimo sveta i reko covek da ne guglamo znaci postoji samo kod njeganidza napisao: 12 Avg 2025, 22:45 Ma da, upalite auto koji je stajao na suncu i smrznete se. Nema šanse da nema razlike kada stoji u mestu po paljenju u odnosu kada odmah kreneš.

Ne znam kakve veze ima taj severe pack koji se pominje to bi imalo smisla u grejanju tj taj dodatni predgrejac kabine ili antifriza cega god koji sam i ja imao na 307 i na c4 ali kod hladjenja nema logike da nesto bude bolje za hladnija podrucja, njima klima i na treba a kamoli neka koja bolje hladi

Re: Auto-klima
Meni je samo kod klime u autu neverovatno da ne mogu da smisle sistem hlađenja koji neće smetati vozaču/suvozaču. Ja kako god namestim da duva, negde duva da ubija. Ako namestim manji protok, onda mi ne rashladi dovoljno. Ili mi ruka ledi, ili udara u koleno, ili u glavu..
- carov2
- Postovi: 4991
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Auto-klima
Ko ti je potvrdio?cozmo napisao:Takodje, a to mi je potvrdjeno, kod mene prilikom ekstremnih temperatura, automatika zbog tog dodatnog "packa" whatever, duva cak i na noge hladno automatski ako je ceo auto vreo - dakle soferka, vozac, noge i sa strane u coskove. Kada postigne neku temp - gasi duvanje na noge i soferku. Pali po potrebi. Recimo otvoris prozor, posle 10-15 sekundi krece opet da pojaca duvanje i opet isti proces.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
- TheWickerMan
- Postovi: 11221
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Auto-klima
Kako ko, pa ljudi sa Fejsbuka.
Re: Auto-klima
Zbog displeja su na novijim autima (mada ne kod svih) ispomerali srednje rešetke pa duva u telo mnogo. To i meni smeta...Momčilo napisao: 13 Avg 2025, 09:09 Meni je samo kod klime u autu neverovatno da ne mogu da smisle sistem hlađenja koji neće smetati vozaču/suvozaču. Ja kako god namestim da duva, negde duva da ubija. Ako namestim manji protok, onda mi ne rashladi dovoljno. Ili mi ruka ledi, ili udara u koleno, ili u glavu..
Re: Auto-klima
Namestiš centralne otvore da duvaju po sredini i u krov ako ti je do hlađenja, bočne u stakla što više.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Auto-klima
Ja npr na Meganu kad pomerim bočni skroz u stranu prema prozoru, opet duva po ruci koja je sa te strane. Jedini spas mi je kada vozim sam, pa okrenem suvozačeve, a moje ugasim..
Re: Auto-klima
Naravno, pola auta je shit totalni što se tiče toga kako je osmišljena klimatizacija, uz izuzetak najskupljih modela gde se pazi na te stvari. Kod svih ostalih stavljeno radi reda, gde im bilo najlakše
Kao i nazad što im je najlakše da stave ventilaciju između prednjih sedišta, pa koliko god da dobro hladi, biće vruće jer ništa ne duva oko prozora. Čak i tipa Superb hladi kolena nazad a oko prozora prženje

Re: Auto-klima
Idealno je da se ne pali klima odmah nego otvore vrata , prozori, malo da izađe visok temp. , zatim malo vozi s otvorenim.prozorima i svima je onda manji šok. I materijalima u autu i vozaču.
Nakon toga se pali.klima , ali najbolje da to bude dok je auto u leru , a ne u visokim okretajima. Ja npr. prebacim u ler u vožnji kad odlučim upaliti klimu da se spuste kretaji i onda ON.
Nakon toga se pali.klima , ali najbolje da to bude dok je auto u leru , a ne u visokim okretajima. Ja npr. prebacim u ler u vožnji kad odlučim upaliti klimu da se spuste kretaji i onda ON.
Re: Auto-klima
Ja nisam mogao da verujem da na hyundai-ju nema opcija otvaranja/zatvaranja svih prozora putem ključa. A to je za leto i te kako bitna funkcionalnost. Baš loše razmišljanje sa njihove strane.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7532
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Auto-klima
Materijali u autu? Koga briga za to.
Klima je tu da rashladi, briga me za auto kako ce mu biti realno. Ako je sve ispravno nece mu nista biti.
Mebi je uvek na 21.5 i auto, kod bmw je auto top ne gura ventilstor na max kao kod VAG grupacije.
P.S. Centealne otvore blago pritvorim, podignem na gore o stavim ih da se "sudaraju" jedan prema drugom. Tipa na 45° ih usmerim jedan prema dtugom.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Klima je tu da rashladi, briga me za auto kako ce mu biti realno. Ako je sve ispravno nece mu nista biti.
Mebi je uvek na 21.5 i auto, kod bmw je auto top ne gura ventilstor na max kao kod VAG grupacije.
P.S. Centealne otvore blago pritvorim, podignem na gore o stavim ih da se "sudaraju" jedan prema drugom. Tipa na 45° ih usmerim jedan prema dtugom.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk