Zavisi od pogona i vrste goriva , moras detaljnije napisati .
Felne - kupovina i razne informacije
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Samo se vi zezajte. Iznenadili bi se da bi neki poverovali u sve što pišete
.

- shandu90
- Postovi: 13438
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Felne - kupovina i razne informacije
Evo sta kaže Chat gpt 
Da, položaj ventila u odnosu na znak (logo proizvođača) na felni može biti jedan od indikatora originalnosti felne, ali nije jedini ni potpuno pouzdan pokazatelj. Evo nekoliko ključnih stvari koje treba uzeti u obzir:
1. Originalne felne – Kod mnogih proizvođača, ventil je često postavljen u liniji sa znakom ili nekom specifičnom ivicom felne. Na primer, kod nekih premium brendova, ventil je tačno naspram znaka na poklopcu felne (npr. kod BMW-a, Mercedesa i Audija).
2. Aftermarket i replike – Kod neoriginalnih felni, ventil često nije postavljen u istoj osi sa znakom ili može biti na sasvim drugom mestu. Međutim, to zavisi od proizvođača i dizajna.
3. Kod trkačkih i specijalnih felni – Neki proizvođači koriste specifične pozicije ventila zbog balansa točka ili lakšeg pristupa pri pumpanju.
Iako položaj ventila može biti indikator, najbolji način da proveriš originalnost felne je:
• Pogledati oznake sa unutrašnje strane felne (OEM broj, logo proizvođača, standarde poput JWL, VIA itd.).
• Uporediti težinu i kvalitet materijala sa originalnim felnama.
• Proveriti felnu kod ovlašćenog dilera ili stručnjaka.
Ako sumnjaš u originalnost felni, mogu ti pomoći da pronađeš tačne oznake za određeni brend i model.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Da, položaj ventila u odnosu na znak (logo proizvođača) na felni može biti jedan od indikatora originalnosti felne, ali nije jedini ni potpuno pouzdan pokazatelj. Evo nekoliko ključnih stvari koje treba uzeti u obzir:
1. Originalne felne – Kod mnogih proizvođača, ventil je često postavljen u liniji sa znakom ili nekom specifičnom ivicom felne. Na primer, kod nekih premium brendova, ventil je tačno naspram znaka na poklopcu felne (npr. kod BMW-a, Mercedesa i Audija).
2. Aftermarket i replike – Kod neoriginalnih felni, ventil često nije postavljen u istoj osi sa znakom ili može biti na sasvim drugom mestu. Međutim, to zavisi od proizvođača i dizajna.
3. Kod trkačkih i specijalnih felni – Neki proizvođači koriste specifične pozicije ventila zbog balansa točka ili lakšeg pristupa pri pumpanju.
Iako položaj ventila može biti indikator, najbolji način da proveriš originalnost felne je:
• Pogledati oznake sa unutrašnje strane felne (OEM broj, logo proizvođača, standarde poput JWL, VIA itd.).
• Uporediti težinu i kvalitet materijala sa originalnim felnama.
• Proveriti felnu kod ovlašćenog dilera ili stručnjaka.
Ako sumnjaš u originalnost felni, mogu ti pomoći da pronađeš tačne oznake za određeni brend i model.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- carov2
- Postovi: 5023
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Ja mislim da je taj i pitao...sad se samo pravi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- chunga lunga
- Postovi: 30
- Pridružio se: 02 Jul 2017, 01:22
- Lokacija: BGD
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Pozdrav svima. Imam opciju da zamenim auto za VW Passat CC, ali... Passat je na 18 felnama i niskoprofilnim gumama, a ja se svakodnevno pentram po ivicnjacima (ostre ivice, paralelno parkiranje). Nemam iskustva sa nizim automobilima pa me zanima na koji nacin se borite sa ivicnjacima i cuvate felne i gume? Ili mislite da je ipak bolje da zaobidjem ovaj auto kako bih izbegao potencijalna ostecenja branika, guma, kartera itd...
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Ja bih zaobišao CC, niži auto mi ne bi predstavljao problem.
- chunga lunga
- Postovi: 30
- Pridružio se: 02 Jul 2017, 01:22
- Lokacija: BGD
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Zaobisao bi CC zbog ove konkretne situacije (nizak klirens i penjanje na ivicnjake) ili smatras da je generalno los izbor?
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Spolja gabariti pasata, unutra mesta kao u golfu, brzo je zamenjen arteonom, može biti venčanica za dalju prodaju.
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Vozi bre slobodno spusten auto , samo malo vise pazis , penjes se na ivicnjake polako , visoke izbegavas , preko lezecih ukoso i nema problema .
11 godina voznje 6R i 2.5 godine voznje 8R fabricke dimenzije 235/35/19


Ovo je bio prvi i jedini put da sam pogresno ocenio visinu ivicnjaka

Ovo je ivicnjak na koji se lako penjes samo polako .
0 kartera za sad .
11 godina voznje 6R i 2.5 godine voznje 8R fabricke dimenzije 235/35/19


Ovo je bio prvi i jedini put da sam pogresno ocenio visinu ivicnjaka

Ovo je ivicnjak na koji se lako penjes samo polako .
0 kartera za sad .
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- shandu90
- Postovi: 13438
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Drzi cenu bez obzira na godine, a realno lep je. Od standardnog passata se razlikuje samo po obliku. Drugar je relativno brzo prodao svog starog (2.0tdi). Ono sto je mene zaprepastilo je da nema dzepove za odlaganje u zadnjim vratima. Za felne ne brini, ne cesaju se bas tako lako. I ja sam imao tu dilemu jer sam sa 15” presao na 17” ali prezivljava i voznju moje zene 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Ako je sa strane dovoljno gume i još ako su pneumatici sa zaštitom za felne onda nema problema. Po najgorim putevima i van puteva smo išli sa 145 SR 13, a ona ima visinu boka 119 mm, dok današnja uobičajena 225/45 R17 ima 101. Doduše, tu se odbija ivica naplatka. No, jeste razlika ali nisu baš dva sveta.
Naravno treba voziti polako, baš polako po ivičnjacima i ležećim policajcima, uvek. Ja tako vozim i vozila sa šasijom, a kamo li “normalne” aute, pa nisam do sada imao problema.
I kačenje branikom ili podom - povremeno neizbežno - prema dosadašnjem, mnogo lošije zvuči nego što ima nekih posledica.
Tako da mislim da, uz te male ograde i oprez, ne bi smelo da bude problema sa »CC-om«.
Naravno treba voziti polako, baš polako po ivičnjacima i ležećim policajcima, uvek. Ja tako vozim i vozila sa šasijom, a kamo li “normalne” aute, pa nisam do sada imao problema.
I kačenje branikom ili podom - povremeno neizbežno - prema dosadašnjem, mnogo lošije zvuči nego što ima nekih posledica.
Tako da mislim da, uz te male ograde i oprez, ne bi smelo da bude problema sa »CC-om«.