Koliko troši?
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7884
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Koliko troši?
Očekivao bih manje...
- Gaginh0
- Postovi: 9694
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Koliko troši?
Ako uzmemo prosečna auta - to je to. Ako uzmemo da je Wikleru mnoogo jači i veći Stelvio trošio samo litru više ori tim brzinama - pteviše je.
Aliiii ti, kao čovek koji poseduje identičnog Stelvia, možeš da nas razuveriš za potrošnju
Aliiii ti, kao čovek koji poseduje identičnog Stelvia, možeš da nas razuveriš za potrošnju

- TheWickerMan
- Postovi: 11287
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Koliko troši?
Verujem da i Dukeu troši isto toliko takvim stilom vožnje, mislim da nikad laganije nisam vozio nego sad u nedelju. Zato me je i iznenadila potrošnja 

- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7884
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Koliko troši?
Kačio sam skoro onu penzionersku vožnju do Velike Plane. Od mene dosta.
Posle duže vremena sam do Bg-a išao na plin Merivom. Mamma mia!

Posle duže vremena sam do Bg-a išao na plin Merivom. Mamma mia!

- Day Walker
- Postovi: 23561
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Koliko troši?
BYD Seal U DM-i sa 324ks i 4x4 je isto u tom nekom rangu 7-8l kad se vozi 140kmh.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: Koliko troši?
Pa on je hibrid, elektromotore otpiši iz te snage...
Tu bi trebala da se gleda samo snaga SUS motora, koja iznosi 130ks u turbo varijanti. Jedino ako i elektro motori rade pri tim brzina, ali onda je tek visoka potrošnja
Tu bi trebala da se gleda samo snaga SUS motora, koja iznosi 130ks u turbo varijanti. Jedino ako i elektro motori rade pri tim brzina, ali onda je tek visoka potrošnja
Re: Koliko troši?
Trebalo bi da moderni hibridi koriste elektromotore i na auto-putu.
Plus mogu da isporuče snagu uvek kada zatreba (zbog toga im se snaga ne sabira, već se izražava onoliko koliko može i da se isporuči)
Plus mogu da isporuče snagu uvek kada zatreba (zbog toga im se snaga ne sabira, već se izražava onoliko koliko može i da se isporuči)
- Day Walker
- Postovi: 23561
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Koliko troši?
On koristi isključivo elektro motore, a benzinski samo u situacijama kad treba dodatne snage i kao generator za struju,Drushkan napisao: 04 Sep 2025, 00:57 Pa on je hibrid, elektromotore otpiši iz te snage...
Tu bi trebala da se gleda samo snaga SUS motora, koja iznosi 130ks u turbo varijanti. Jedino ako i elektro motori rade pri tim brzina, ali onda je tek visoka potrošnja
Brzine idu u H-a !!!




Re: Koliko troši?
Kada se kod priključenog hibrida visokonaponska baterija isprazni do nivoa da više nije moguća vožnja u EV modu ( tj. samo na struju ), već samo u hibridnom režimu, ukupna sinergijska snaga celog hibridnog sklopa se praktično svodi samo na snagu SUS-a.
Čak ste ranije i na domaćem sajtu BMW-a za njihove PHEV modele imali dvojako deklarisanu snagu, istovremeno sa dve cifre, pri čemu je druga cifra uvek bila značajno manja, i pisalo je za nju uz "zvezdicu" da je to "tokom 30 minuta". Jer, PHEV baterija ne bi mogla posle 30 minuta maksimalnog opterećenja da više ima onu izlaznu snagu koju je imala kada je puna, pa ni sinergijska snaga hibridnog sklopa ne bi bila kao tada, već bi bila manja.
Čak ste ranije i na domaćem sajtu BMW-a za njihove PHEV modele imali dvojako deklarisanu snagu, istovremeno sa dve cifre, pri čemu je druga cifra uvek bila značajno manja, i pisalo je za nju uz "zvezdicu" da je to "tokom 30 minuta". Jer, PHEV baterija ne bi mogla posle 30 minuta maksimalnog opterećenja da više ima onu izlaznu snagu koju je imala kada je puna, pa ni sinergijska snaga hibridnog sklopa ne bi bila kao tada, već bi bila manja.
Re: Koliko troši?
Ne znam za bmw, ali BYD i mnogi drugi ne dozvoljavaju da baterija padne ispod određenog procenta (tipa 20-30%) i punjenjenje je takvo da uvek raspolaže dovoljnim kapacitetom za korišćenje elektromotora
Kod BYD-a, kao i kod Cherry-a (CSH) postoji i mod koji "priključi" SUS na pogon koji takođe može da 'doda' snagu kada je to potrebno (recimo kod Nissan-a se koristi samo elektro za pogon)
Kod BYD-a, kao i kod Cherry-a (CSH) postoji i mod koji "priključi" SUS na pogon koji takođe može da 'doda' snagu kada je to potrebno (recimo kod Nissan-a se koristi samo elektro za pogon)
Re: Koliko troši?
To znači da kod Kineza SUS, iako je samo generator, ipak ima mehaničku vezu sa prenosom, tj. može prenositi snagu i na točkove?
Имам једно потпитање...
Re: Koliko troši?
Bez obzira da li je MHEV, HEV ili PHEV pogonski sklop, sistem nikada ne dozvoljava da baterija bude ispražnjena ispod oko 20%.
Nikada ! Taj ti deo kapaciteta baterije, dakle, nikada nije dostupan.
Ono što je ključno za maksimalnu sinergijsku snagu, jeste maksimalna izlazna snaga same baterije ( jer je to ono što "hrani" pogonski elektromotor ), kolika iznosi ta maksimalna snaga baterije i koliko dugo može da bude na tom maksimalnom nivou. Naravno, kod PHEV-a ta maksimalna izlazna snaga baterije je vremenski najduže dostupna, kod HEV-a kraće, a kod MHEV-a najkraće.
Taj podatak oko baterije ćeš veoma teško naći u javnom dostupnim deklaracijama. To se krije kao zmija noge.
Nikada ! Taj ti deo kapaciteta baterije, dakle, nikada nije dostupan.
Ono što je ključno za maksimalnu sinergijsku snagu, jeste maksimalna izlazna snaga same baterije ( jer je to ono što "hrani" pogonski elektromotor ), kolika iznosi ta maksimalna snaga baterije i koliko dugo može da bude na tom maksimalnom nivou. Naravno, kod PHEV-a ta maksimalna izlazna snaga baterije je vremenski najduže dostupna, kod HEV-a kraće, a kod MHEV-a najkraće.
Taj podatak oko baterije ćeš veoma teško naći u javnom dostupnim deklaracijama. To se krije kao zmija noge.
- 123456
- Postovi: 2367
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Koliko troši?
Da, motor istovremeno i puni bateriju koja daje energiju za elektromotor, i prenosi snagu direktno na točkove. Kada ima potrebe za naglim ubrzanjem, kada kruzira mislim da ne.elMaestro napisao:To znači da kod Kineza SUS, iako je samo generator, ipak ima mehaničku vezu sa prenosom, tj. može prenositi snagu i na točkove?
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Re: Koliko troši?
To je onda sličan sistem kao kod HEV-a Honde, jer pogonske točkove, zavisno od konkretnih uslova, u nekom trenutku može da pogoni:
- samo SUS ili
- samo EM ili
- EM i SUS zajedno.
- samo SUS ili
- samo EM ili
- EM i SUS zajedno.
Re: Koliko troši?
307, 1.6 HDI, 136KS (chip):
- 1423km sa 66 litara - 4,63 L na 100km metodom od cepa do cepa. Rute - NS-HN-Dubrovnik-HN-Kumbor-Bijela-HN-Kumbor, pa nazad pa opet za NS.
Sipano je uvek do prvog klika pistolja, da merenje bude sto preciznije. Bord ne koristim, ustvari gledam rute neke... tako na nekoj ruti moze trositi 3L a na nekim (autoput 4,5-6 zavisno da li je 130 ili 150). Uglavnom, odlican prosek. Kod mene staje 64lit, tako da sa punim rezervoarom moze da se predje skoro 1400km.
Meni je i dalje dizel najisplativiji, pogotovo sa ovim cenama u okruzenju kad putujes negde, jeftina voznja.
P.S. Ne mlitavim na putu, prosecne brzne solidno velike, 83kmh do HN a posle je palo na 73kmh do NS jer sam dosta vozio po lokalu i ogranicenjima tu. Ove godine prazno bilo ka CG, 86kmh proseka do prelaza Jabuka, to nikad nisam imao u zadnjih desetak godina...
- 1423km sa 66 litara - 4,63 L na 100km metodom od cepa do cepa. Rute - NS-HN-Dubrovnik-HN-Kumbor-Bijela-HN-Kumbor, pa nazad pa opet za NS.
Sipano je uvek do prvog klika pistolja, da merenje bude sto preciznije. Bord ne koristim, ustvari gledam rute neke... tako na nekoj ruti moze trositi 3L a na nekim (autoput 4,5-6 zavisno da li je 130 ili 150). Uglavnom, odlican prosek. Kod mene staje 64lit, tako da sa punim rezervoarom moze da se predje skoro 1400km.
Meni je i dalje dizel najisplativiji, pogotovo sa ovim cenama u okruzenju kad putujes negde, jeftina voznja.
P.S. Ne mlitavim na putu, prosecne brzne solidno velike, 83kmh do HN a posle je palo na 73kmh do NS jer sam dosta vozio po lokalu i ogranicenjima tu. Ove godine prazno bilo ka CG, 86kmh proseka do prelaza Jabuka, to nikad nisam imao u zadnjih desetak godina...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”