2024 Fiat Grande Panda
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24762
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2024 Fiat Grande Panda
Jel neko djubre od motora iz PSA taj 1.2?

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: 2024 Fiat Grande Panda
Currently, the Fiat Grande Panda is offered with a hybrid engine, as well as a purely electric powertrain. This is the 1,200cc three-cylinder engine with 102 horsepower combined with a 29 horsepower electric motor, with the total delivering a combined 110 horsepower and 205 Nm of torque.
The electric version has a 113 horsepower electric motor that draws energy from a 44 kWh LFP battery, which offers a range of 320 kilometers per charge.
The Citroen C3's sibling will get an entry-level version that will feature the same 1.2 PureTech three-cylinder engine producing 100 hp and 205 Nm of torque as the C3. The engine will be combined with a 6-speed manual transmission and front-wheel drive.
The electric version has a 113 horsepower electric motor that draws energy from a 44 kWh LFP battery, which offers a range of 320 kilometers per charge.
The Citroen C3's sibling will get an entry-level version that will feature the same 1.2 PureTech three-cylinder engine producing 100 hp and 205 Nm of torque as the C3. The engine will be combined with a 6-speed manual transmission and front-wheel drive.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: 2024 Fiat Grande Panda
Haos u fabrici u Kragujevcu – radnici nezadovoljni, smene se otkazuju…
https://ucentar.rs/izvor-iz-fijata-za-u ... m-pitanja/
Prema rečima izvora iz kragujevačke fabrike „Fijat“, situacija u pogonima postaje sve ozbiljnija – radnici su nezadovoljni uslovima rada, platama i celokupnom organizacijom, dok se proizvodnja suočava sa ozbiljnim zastojima.
Kako navodi naš izvor, zaposleni u logistici suočavaju se s ogromnim pritiskom i haotičnim uslovima, dok kamioni sa delovima za „Stellantis“ već 15 dana čekaju na istovar, zbog čega dolazi do kašnjenja u snabdevanju i zastoja u proizvodnji.
Poseban udarac došao je u subotu, na dan Zadušnica, kada je cela prva smena logistike bojkotovala rad i nije se pojavila na poslu. Zbog toga je smena morala biti otkazana, a cela linija ostala je u prekidu.
– Plate su male, uslovi sve teži, a oni koji su na bolovanju ili uopšte ne dolaze imaju bolje uslove. Ljudi su ogorčeni, motivacija je potpuno nestala – kaže sagovornik iz „Fijata“ za Ucentar.
Kako navodi naš izvor, među novoprimljenima su i radnici bez adekvatne obuke, što dodatno komplikuje već otežanu organizaciju proizvodnje.
– Nema budućnosti sa ovakvom organizacijom rada. Ako ovako ostane, oni najbolji, koji nose proizvodnju, uskoro će napustiti firmu. A kada se to desi – sledi potpuni prekid proizvodnje u srcu Šumadije – upozorava izvor iz fabrike.
Zaposleni poručuju da je krajnje vreme da se neko iz države uključi i ispita način poslovanja nekadašnjeg giganta srpske auto-industrije, koji se, po svemu sudeći, suočava sa najtežim danima u svojoj novijoj istoriji.
https://ucentar.rs/izvor-iz-fijata-za-u ... m-pitanja/
Prema rečima izvora iz kragujevačke fabrike „Fijat“, situacija u pogonima postaje sve ozbiljnija – radnici su nezadovoljni uslovima rada, platama i celokupnom organizacijom, dok se proizvodnja suočava sa ozbiljnim zastojima.
Kako navodi naš izvor, zaposleni u logistici suočavaju se s ogromnim pritiskom i haotičnim uslovima, dok kamioni sa delovima za „Stellantis“ već 15 dana čekaju na istovar, zbog čega dolazi do kašnjenja u snabdevanju i zastoja u proizvodnji.
Poseban udarac došao je u subotu, na dan Zadušnica, kada je cela prva smena logistike bojkotovala rad i nije se pojavila na poslu. Zbog toga je smena morala biti otkazana, a cela linija ostala je u prekidu.
– Plate su male, uslovi sve teži, a oni koji su na bolovanju ili uopšte ne dolaze imaju bolje uslove. Ljudi su ogorčeni, motivacija je potpuno nestala – kaže sagovornik iz „Fijata“ za Ucentar.
Kako navodi naš izvor, među novoprimljenima su i radnici bez adekvatne obuke, što dodatno komplikuje već otežanu organizaciju proizvodnje.
– Nema budućnosti sa ovakvom organizacijom rada. Ako ovako ostane, oni najbolji, koji nose proizvodnju, uskoro će napustiti firmu. A kada se to desi – sledi potpuni prekid proizvodnje u srcu Šumadije – upozorava izvor iz fabrike.
Zaposleni poručuju da je krajnje vreme da se neko iz države uključi i ispita način poslovanja nekadašnjeg giganta srpske auto-industrije, koji se, po svemu sudeći, suočava sa najtežim danima u svojoj novijoj istoriji.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: 2024 Fiat Grande Panda
Prosle godine su predstavnici sindikata javno saopstili kolike su plate.Potpuno ocekivano, neko je pomislio da sa platom minimalca moze da se organizuje proizvodnja,a da su radnici robovi koji treba da budu poklonjeni Stelantasu da sa njima radi sta hoce.Danas je 1.000 evra pravi minimalac u odnosu na realnu inflaciju,a to je ona inflacija koja za sobom povlaci cenu zlata i kvadrata,a ne kursna lista NBS.
Re: 2024 Fiat Grande Panda
Videh danas u Nišu novu Pandu. Simpatičan auto spolja i nije baš mali. Nisam hteo detaljno da zagledam pošto su neki ljudi bili tu ali celokupna pojava nije loša.


Re: 2024 Fiat Grande Panda
Фиат Гранде Панда, сада су отворене поруџбине у Италији за бензинску верзију: почетна цена 14.950 евра, прве испоруке почетком 2026.
Фиат најављује отварање поруџбина у Италији за нови бензински модел Гранде Панда, који се придружује хибридној и електричној верзији која је већ доступна. Ово лансирање употпуњује понуду модела, чинећи Гранде Панду доступном још широј бази купаца.
Мотор: традиција и модерност
Нови бензински модел Гранде Панда опремљен је 1,2-литарским турбо мотором који производи 100 КС и 205 Нм обртног момента, упарен са 6-степеним мануелним мењачем. Ова конфигурација, дизајнирана за оне који траже традиционално, интуитивно и ефикасно искуство вожње, такође укључује Старт&Стоп систем за оптимизацију потрошње горива, посебно у урбаним срединама.
Нивои опреме и почетна цена
Приликом лансирања, бензинска верзија је доступна у ПОП изведби, која нуди свеобухватан пакет одмах од основног модела. Међу главним карактеристикама су:
* Ручна контрола климе.
* 10" дигитална инструмент табла.
* Држач за паметни телефон.
* Напредне безбедносне функције, као што су шест ваздушних јастука, помоћ при одржавању траке, аутоматско кочење у случају нужде и задњи паркинг сензори.
Почетна цена за овај ниво опреме је 14.950 евра, што је конкурентна понуда која се савршено уклапа са Фијатовом стратегијом понуде мобилности за све. Да би куповина била лакша, доступна је и опција финансирања преко Стеллантис Финанциал Сервицес Италиа, са месечним уплатама од 141 €.
Испоруке су планиране за 2026
Они који желе да купе нову Гранде Панду са бензинским мотором мораће да буду стрпљиви: прве испоруке су заказане за први квартал 2026. године.
Са доласком овог трећег мотора, Фиат Гранде Панда учвршћује своју позицију на тржишту као свестрано, модерно возило погодно за све потребе вожње, комбинујући легендарни дизајн прошлости са технологијама садашњости и будућности.
Фиат најављује отварање поруџбина у Италији за нови бензински модел Гранде Панда, који се придружује хибридној и електричној верзији која је већ доступна. Ово лансирање употпуњује понуду модела, чинећи Гранде Панду доступном још широј бази купаца.
Мотор: традиција и модерност
Нови бензински модел Гранде Панда опремљен је 1,2-литарским турбо мотором који производи 100 КС и 205 Нм обртног момента, упарен са 6-степеним мануелним мењачем. Ова конфигурација, дизајнирана за оне који траже традиционално, интуитивно и ефикасно искуство вожње, такође укључује Старт&Стоп систем за оптимизацију потрошње горива, посебно у урбаним срединама.
Нивои опреме и почетна цена
Приликом лансирања, бензинска верзија је доступна у ПОП изведби, која нуди свеобухватан пакет одмах од основног модела. Међу главним карактеристикама су:
* Ручна контрола климе.
* 10" дигитална инструмент табла.
* Држач за паметни телефон.
* Напредне безбедносне функције, као што су шест ваздушних јастука, помоћ при одржавању траке, аутоматско кочење у случају нужде и задњи паркинг сензори.
Почетна цена за овај ниво опреме је 14.950 евра, што је конкурентна понуда која се савршено уклапа са Фијатовом стратегијом понуде мобилности за све. Да би куповина била лакша, доступна је и опција финансирања преко Стеллантис Финанциал Сервицес Италиа, са месечним уплатама од 141 €.
Испоруке су планиране за 2026
Они који желе да купе нову Гранде Панду са бензинским мотором мораће да буду стрпљиви: прве испоруке су заказане за први квартал 2026. године.
Са доласком овог трећег мотора, Фиат Гранде Панда учвршћује своју позицију на тржишту као свестрано, модерно возило погодно за све потребе вожње, комбинујући легендарни дизајн прошлости са технологијама садашњости и будућности.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: 2024 Fiat Grande Panda
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32362
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2024 Fiat Grande Panda
Koja je cena kod nas u odnosu na Italiju?
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
Re: 2024 Fiat Grande Panda
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: 2024 Fiat Grande Panda
Dobro je da se pravi kod nas inače bi bila još skuplja.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Re: 2024 Fiat Grande Panda
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- shandu90
- Postovi: 13474
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2024 Fiat Grande Panda
Uopste mi nije legla. Ono sto sam video u salonu ostavlja utisak jeftinoce iskreno. Ako bi morao da biram od tih konzervi, izabrao bi C3 pre Pande. Sama sedista su katastrofa, za te pare su se mogli malo potruditi. Moja bivsa Corsa D ima fotelje u odnosu na sedista u Pandi. Izgleda im je Ignis bio inspiracija.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32362
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2024 Fiat Grande Panda
Ignis odličan auto. Iskreno, nisam bolje pogledao ni C3 ni Pandu. Znam da je to manje više isti auto, pa se i C3 sklapa kod nas. Oni što sam načuo je da je prednost Citroena, trenutno, u tome što se duže pravi. Tako da su već uklonili neke sitne nedostatke u proizvodnji.
Svakako je cena previsoka.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Svakako je cena previsoka.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !