Brisel 12. septembra: Ključni dijalog za budućnost evropske autoindustrije
Strateški dijalog između Evropske asocijacije proizvođača vozila (ACEA) i Evropske komisije treba da označi hitnu i pragmatičnu promenu politika zemalja članica EU radi postizanja ciljeva dekarbonizacije automobilske industrije.
Adidas postaje zvanični partner budućeg Audi Formula 1 tima
Budući Audi F1 tim i Adidas objavljuju višegodišnje partnerstvo kojim nemački proizvođač sportske opreme postaje zvanični partner tima za odeću. Kolekcija, koja će biti predstavljena pre početka sezone 2026, ima za cilj da spoji stilizovani dizajn, koji oduševljava jasnoćom i preciznošću, sa najnaprednijom tehnologijom.
CUPRA Design House pruža pogled u budućnost brenda predstavljajući nove saradnje izvan automobilske industrije
Na ovogodišnjem IAA Mobility sajmu u Minhenu, CUPRA je predstavila najnovije inovacije u okviru CUPRA Design House-a, dok brend nastavlja da širi saradnje izvan automobilske industrije, donoseći svoj jedinstveni duh u svet mode, aksesoara i mirisa.
CUPRA proširuje svoj lifestyle univerzum u Nemačkoj lansiranjem CUPRA Drink-a u saradnji sa Vichy Catalan-om
CUPRA nastavlja svoju multimedijalnu i čulnu avanturu u Nemačkoj dolaskom CUPRA Drink-a u saradnji sa Vichy Catalan-om, nakon uspešnog predstavljanja na IAA Mobility sajmu u Minhenu. Nakon uspeha u Španiji i Velikoj Britaniji, ovo nekonvencionalno piće koje predstavlja DNK brenda donosi svoj jedinstveni ukus u nemačke CUPRA Garages i City Garages.
Strateški dijalog Evropske komisije i ACEA doneo poruku – hitna akcija potrebna u tri odvojena pravca
Evropska asocijacija proizvođača vozila (ACEA) prenela je informaciju i Srpskoj asocijaciji uvoznika vozila i delova o rezultatima današnjeg trećeg strateškog dijaloga sa Evropskom komisijom, održanog u Briselu. Fokus je bio na strukturnim izazovima evropske auto-industrije i na poruci da je potrebna hitna akcija u tri odvojena pravca: putnički automobili, laka komercijalna vozila i teška vozila.