
Beograd
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24764
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Beograd


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Beograd
@DasAuto sećam se davnih 2017, 18, odem u Sofiju, a tamo im saobracaj katastrofalan, nesinhronizovani semafori, kruzni tokovi sa semaforima
... Tad sam pomislio, par inzenjera da im posaljemo, da resimo situaciju. Izgleda da su oni poslali njihove nama.

Re: Beograd
Konkretno za ovaj kruzni kod moskve je šapić jednom izjavio nešto u smislu kako su domaći stručnjaci rekli da ne može al oni su onda našli stranu firmu koja je našla rešenje.
Re: Beograd
Isao nesto do notara kod SIV3. Ja sam cuo da je ludak zatvorio sve zivo, ali ovako nesto nisam mogao da verujem. Da bih nekako stigao, morao sam preko razdelnog ostrva, u suprotnom smeru i opet sigurno pola sata izgubio.
Послато са SM-S921B помоћу Тапатока
Послато са SM-S921B помоћу Тапатока
Re: Beograd
Treba koristiti javni prijevoz kao u tim zapadnim zemljama koje se tako ucestalo spominju .
Ako se malo pogleda koliko je u toj znamenitoj Europi manje auta u gradu (a znamo da je broj vozača u centru grada minimalan i da je mogući broj puta X) bio bi i tamo svakodnevni kolaps (zapravo i jest cirkus,ali neki ljudi imaju vremena do pijace 2 sata autom pa se ne bune što su se sami zeznuli pa odabrali prijevoz autom umjesto busom...)
Dakle, ja bih uveo restrikcije voznje po gradu koje imaju neki veći gradovi i takve izlete autom skupo naplaćuju pa se nitko ne bi bunio.
Kod nas se dopusta svašta da se ljudima ne oduzme komocija voznje autom do centra (onda bi se tek mnogi pobunili i rekli da su to odlučile budale) ali i tome će doći kraj.
Da pobijede zeleni na izborima, autom bi mogli do npr. Zmaja (mislim na BG) i parkiranje na nekom polju i svi lijepo u autobusić ili platiti neko odobrenje od 500 € za ulaz u grad ili da je auto na struju pa mozes do npr. Genexa.
Ovo su naravno samo primjeri,ali sve ide u tom smjeru.
Drugo su ljudi koji dolaze izvan BG, oni sigurno traže rješenja s manje guzve.
Ako se malo pogleda koliko je u toj znamenitoj Europi manje auta u gradu (a znamo da je broj vozača u centru grada minimalan i da je mogući broj puta X) bio bi i tamo svakodnevni kolaps (zapravo i jest cirkus,ali neki ljudi imaju vremena do pijace 2 sata autom pa se ne bune što su se sami zeznuli pa odabrali prijevoz autom umjesto busom...)
Dakle, ja bih uveo restrikcije voznje po gradu koje imaju neki veći gradovi i takve izlete autom skupo naplaćuju pa se nitko ne bi bunio.
Kod nas se dopusta svašta da se ljudima ne oduzme komocija voznje autom do centra (onda bi se tek mnogi pobunili i rekli da su to odlučile budale) ali i tome će doći kraj.
Da pobijede zeleni na izborima, autom bi mogli do npr. Zmaja (mislim na BG) i parkiranje na nekom polju i svi lijepo u autobusić ili platiti neko odobrenje od 500 € za ulaz u grad ili da je auto na struju pa mozes do npr. Genexa.
Ovo su naravno samo primjeri,ali sve ide u tom smjeru.
Drugo su ljudi koji dolaze izvan BG, oni sigurno traže rješenja s manje guzve.
Re: Beograd
Ali gradonačelnik unazađuje javni prevoz da bi poboljšao automobilski saobraćaj a u tom procesu sjebe i sam automobilski saobraćaj tako da su svi na gubitku. Šta je onda rešenje?
Re: Beograd
Tuneli. 

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Beograd
Benzin i dizel su skupi, to je cinjenica, ali je i činjenica da mnogi sebe demantiraju jer idu u centar autom koji trosi 7-10 L pa i više i još plate parking (kojeg jedva da ima) . I gdje je tu računica?
Nema zivciranja, vidiš neke ljude koje nisi vidio godinama, naletiš na dzeparoša, mozda i na onog Youtubera (ne znam kako se zove ,ali stalno je u nekom busu (Kole?), namirišeš se svakakvih mirisa,ali opet mozda i ne bude guzve u busu,mozda bude malo guzve,dodira,sve su to draži , ali je mozda ipak samo blam da te netko vidi u busu...?!)
Bar je u BG javni gradski prijevoz jeftin i po meni dobro razvijen. Jednostavno nema potrebe ići iz NBG do centra autom osim ako ne ides po neki TV ili frizider pa ajde ili vozis neku osobu u pratnji.
Činjenica je da iz NS u centar BG mozes doći za manje od jednog sata koristeći javni gradski prijevoz, s autom jako teško.
Nema zivciranja, vidiš neke ljude koje nisi vidio godinama, naletiš na dzeparoša, mozda i na onog Youtubera (ne znam kako se zove ,ali stalno je u nekom busu (Kole?), namirišeš se svakakvih mirisa,ali opet mozda i ne bude guzve u busu,mozda bude malo guzve,dodira,sve su to draži , ali je mozda ipak samo blam da te netko vidi u busu...?!)
Bar je u BG javni gradski prijevoz jeftin i po meni dobro razvijen. Jednostavno nema potrebe ići iz NBG do centra autom osim ako ne ides po neki TV ili frizider pa ajde ili vozis neku osobu u pratnji.
Činjenica je da iz NS u centar BG mozes doći za manje od jednog sata koristeći javni gradski prijevoz, s autom jako teško.
Re: Beograd
Znači ok je unazađivati pešake, autmobile i javni prevoz jer je gradski prevoz jeftin?
Re: Beograd
Prijatelju, ne mogu da ti opisem situaciju, bulevar prepun javnog prevoza i svi nagurani kao stoka u obor. Ja toliko autobusa koji samo stoje u mestu se ne secam da sam video. Panduri na svakoj raskrsnici stoje, kao regulisu.
Послато са SM-S921B помоћу Тапатока
Послато са SM-S921B помоћу Тапатока
Re: Beograd
Nisam razumio.
Na koji način se unazađuju pješaci ,automobili i gradski prijevoz jer je gradski prijevoz jeftin?
Na koji način se unazađuju pješaci ,automobili i gradski prijevoz jer je gradski prijevoz jeftin?
- zdushan
- Postovi: 2174
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Obožavam ove koji iz daljine pametuju kako se treba ponašati u gradu u kojem ne žive..
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Beograd
Pricam o novim resenjima u gradu koji unazadjuju sve a ti pricas kako treba da koristimo javni prevoz jer je jeftin. Slazem se da je bolje kad se forsira javni prevoz ali to ne iskljucuje da su nova resenja losa upravo po javni prevoz izmedju ostalog.LAV-LAV napisao:Nisam razumio.
Na koji način se unazađuju pješaci ,automobili i gradski prijevoz jer je gradski prijevoz jeftin?
Re: Beograd
@zdushan
Slazem se, ali čemu onda zazivati strane stručnjake da to riješe kad ne zive u BG?
Samo sam napisao svoja iskustva po velikim gradovima Europe gdje se gradske vlasti ne libe oderati građane ako si zele priuštiti luksuz voznje po centrj grada.
Moje mišljenje je da treba ekstremno poskupjeti parking u centru i tako stimulirati gradski prijevoz i smanjile bi se guzve sigurno.
Moze se i raznim dozvolama koje su svugdje u svijetu normalna pojava, svašta tu ima.
Svi mi znamo da postoje DOBRI razlozi i NE postoji DOBRI razlozi za gužvanje u koloni.
Sigurno je netko bar jednom dozivio ili vidio da netko ode u vrtić po dijete koji je udaljen 200 m... ima li to smisla?
Slazem se, ali čemu onda zazivati strane stručnjake da to riješe kad ne zive u BG?
Samo sam napisao svoja iskustva po velikim gradovima Europe gdje se gradske vlasti ne libe oderati građane ako si zele priuštiti luksuz voznje po centrj grada.
Moje mišljenje je da treba ekstremno poskupjeti parking u centru i tako stimulirati gradski prijevoz i smanjile bi se guzve sigurno.
Moze se i raznim dozvolama koje su svugdje u svijetu normalna pojava, svašta tu ima.
Svi mi znamo da postoje DOBRI razlozi i NE postoji DOBRI razlozi za gužvanje u koloni.
Sigurno je netko bar jednom dozivio ili vidio da netko ode u vrtić po dijete koji je udaljen 200 m... ima li to smisla?