Pomoć na putu
- pedja
- član 001
- Postovi: 15529
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Pomoć na putu
Videh negde da je čovek kupio polovnog Pikasa i zaputio se na more.
U povratku, kod Soluna, ode kaiš na preticanju. Srećom, imao je pomoć na putu, bar je nešto uradio/uplatio, kad već nije veliki servis. Dobra strana, uštedeo je gorivo do kuće.
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
U povratku, kod Soluna, ode kaiš na preticanju. Srećom, imao je pomoć na putu, bar je nešto uradio/uplatio, kad već nije veliki servis. Dobra strana, uštedeo je gorivo do kuće.
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
Re: Pomoć na putu
Vecina ne proveri nista, uglavnom. Poveruju prodavcu ili auto-kuci da je radjeno nesto. Znam neke ljude, kupe polovnjak i bukvalno godinu dana ni ne urade ni mali servis ni veliki niti sta provere (rekao im prodavac da je sve uradjeno) i onda se desi neki zesci belaj, uglavnom na duzem putu kada su duza i veca opterecenja.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Pomoć na putu
Moj ujak sa 307icom obisao pola evrope da bi mu na kraju pukao motor blizu beograda i auto zavrsio na otpadu
sreca u nesreci ali ga zato 3008 izdao u italiji, ali taj kvar nije mogao da predvidi, bobina.

- carov2
- Postovi: 5102
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Pomoć na putu
Istina, uglavnom su francuski automobili imuni na takve stvari.cozmo napisao:Ja na putu ka CG i HR i nazad videh samo jedan PSA u kvaru, recimo vecinom su VW, BMW i Audi. Bukvalno. Jedno 20tak od pomenutih marki u oba smera. Cak sam video dve Corolle Cross sa dignutim haubama i pored slep. Sve je to individualno kako naletis, a moje iskustvo sa Citroenom i Pezoom je odlicno. Kvar se obicno desi jer vlasnik zapusti nesto ili previdi (napisao sam pankozu sta mu je kvar osnovni). Evo meni je otisao senzor radilice - povremeno u mesec dana jednom cimne na vecoj brzini i to je to. I radi posle sve normalno. I onda ljudi misle ko zna sta je, desilo se 1-2 puta, vozi misko. I ostane na putu jer ne proveri. Ove godine sam prvi put isao bez putnog osiguranja na duzi put.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Re: Pomoć na putu
Pogotovo na cg autoputu uzbrdo.
- carov2
- Postovi: 5102
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Pomoć na putu
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Re: Pomoć na putu
Ovo bese ponesano gorivo u francuskoj…
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Pomoć na putu
Video si Corolle Cross sa podignutom haubom?cozmo napisao: 23 Sep 2025, 12:59 Ja na putu ka CG i HR i nazad videh samo jedan PSA u kvaru, recimo vecinom su VW, BMW i Audi. Bukvalno. Jedno 20tak od pomenutih marki u oba smera. Cak sam video dve Corolle Cross sa dignutim haubama i pored slep. Sve je to individualno
Ja se ne sećam da sam video neku Tojotu sa podigutom haubom a dosta putujem, možda ti se učinilo za njih

Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
- grujicd
- Postovi: 9128
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Pomoć na putu
Uvek postoji mogućnost da su ostali bez goriva. Kako li ispisuje domet kod hibrida? Da li sabira bateriju i gorivo? Mogu da zamislim da se voziš magistralom, hibrid radi punom parom, pola vožnje ideš na bateriju, potrošnja par litara, a onda izađeš na autoput, potrošnja skoči 3 puta i odjednom umesto 150km imaš goriva za 50km.
Re: Pomoć na putu
Ja se ne sećam da sam u danu video dve Corole Cross uopšte, a kamoli da budu još I sa otvorenom haubom. 

Имам једно потпитање...
Re: Pomoć na putu
Ja do sada ukupno jednu, i to parkiranu. Ne drže ih ni u salonu koliko su dobre 
Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- zdushan
- Postovi: 2189
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Pomoć na putu
Iz Peugota se vidi svet drugim očima.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Pomoć na putu
Isto pokazije, piše npr. 500km ostalo, može da se poveća rekupercijom. Ako stisneš gas na otvorenom onda pada jer tu koristi benzinski motor, isto kao i benzin/dizel, Tojota i jeste benzin-hibrid i po meni kako sam video najbolje odrađen takav sklop. Ako su tako ostali bez goriva onda bi ostali u bilo kojoj benzin/dizel kombinaciji.grujicd napisao: 27 Sep 2025, 08:37 Uvek postoji mogućnost da su ostali bez goriva. Kako li ispisuje domet kod hibrida? Da li sabira bateriju i gorivo? Mogu da zamislim da se voziš magistralom, hibrid radi punom parom, pola vožnje ideš na bateriju, potrošnja par litara, a onda izađeš na autoput, potrošnja skoči 3 puta i odjednom umesto 150km imaš goriva za 50km.
Ti si pomešao sa EV, njima tako naglo odmah padne domet kada daš gas na autoputu pa tu štede. Meni na Golfu 7 EV pokazuje domet npr. 250km napunjen kada sednem, čim upalim klimu padne na 220km, ako ugasim klimu vrati na 250km, tih 250km nije realno jer zavisi od više faktora (zimi njemu pada domet na 150km jer nema toplotnu pompu, zato je bolje uzeti sa toplotnom pumpom EV kada se uzima), otprilike svako sa svojim EV zna tačno u gradu koliko je realno da može da pređe. EV zakucan u gužvi ne troši kao benzin/dizel i tu je car, ali na autoputu pada domet i zavisi koliko stiskaš.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
- grujicd
- Postovi: 9128
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Pomoć na putu
Da objasnim kroz primer. Kad idem mojim klasičnim benzincem (CR-V), na magistrali troši 6-7, na autoputu 9-10. Jeste razlika ali nije ni duplo. Kad kreneš na autoput bord će poste nekog vremena da zaključi da je potrošnja veća, smanjiće domet ali će umesto 200km da piše 150km ili tako nešto. Ništa što će da me uvali u nevolju jer i razlika u potrošnji nije drastična.
Ali recimo voziš hibrid po magistrali i potrošnja ti je 3 litre - ne znam koliko je realno, ali možda i jeste ako ideš 60-70 i hibrid efikasno koristi energiju kočenja. I bord računa da ti je potrošnja 3 litre i prema tome računa domet. I onda odeš na autoput i odjednom je potrošnja 9 litara. Tad će bord da ti smanji domet sa 200km na 60-70km. A pri tom i neće odmah da smanji domet nego tek posle malo vožnje većom brzinom. To već može da te zezne na autoputu.
Znači poenta je da je razlika između ta dva režima mnogo veća nego kod klasičnog motor, pa onda i pad dometa može da bude drastičan.
Kao kad ideš sa klasičnim benzincem i nailaziš na dug uspon. Za čas posla ti domet padne drastično. Imao sam par puta takvu situaciju kad nisam znao da me čeka ozbiljnije penjanje, prvi put idem tim putem, a nemaš pojma samo gledajući navigaciju. 'Ladan znoj me oblio.
Ali recimo voziš hibrid po magistrali i potrošnja ti je 3 litre - ne znam koliko je realno, ali možda i jeste ako ideš 60-70 i hibrid efikasno koristi energiju kočenja. I bord računa da ti je potrošnja 3 litre i prema tome računa domet. I onda odeš na autoput i odjednom je potrošnja 9 litara. Tad će bord da ti smanji domet sa 200km na 60-70km. A pri tom i neće odmah da smanji domet nego tek posle malo vožnje većom brzinom. To već može da te zezne na autoputu.
Znači poenta je da je razlika između ta dva režima mnogo veća nego kod klasičnog motor, pa onda i pad dometa može da bude drastičan.
Kao kad ideš sa klasičnim benzincem i nailaziš na dug uspon. Za čas posla ti domet padne drastično. Imao sam par puta takvu situaciju kad nisam znao da me čeka ozbiljnije penjanje, prvi put idem tim putem, a nemaš pojma samo gledajući navigaciju. 'Ladan znoj me oblio.
Re: Pomoć na putu
Ta procena preostalih km se za ICE radila na osnovu proseka za poslednjih npr. 100-200 km, ne prema trenutnoj potrošnji.