Geely Cityray
Re: Geely Cityray
Koliko god to zvučalo nerezonski, Kinezi treba da prodaju svoje modele u dužim ciklusima. Ako je prosečan životni vek modela 6 godina, uz bar dva fejslifta, onda bi se toga trebalo pridržavati, ali koliko vidim pred nama je poplava modela iz različitih generacija. Tačnije, uvode se modeli koji su na sredini tržišnog života i koji će biti aktuelni dve do tri godine, a to nije dobro za kupce jer je i pored obaveznog lagera delova dostupnost nekih komponenti veoma upitna.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Geely Cityray
Koliko naši dileri lageruju delova, ne može se biti mnogo gori od toga. Nekad se poprilično čeka i za rasprostranjene marke, koji se ovde prodaju 50 godina.
Re: Geely Cityray
Ja sam cekao branik za mog BMW-a koji je tada bio 3 godine star model nekih 4 meseca
a jedno od glavnih BMW skladista je bilo par stotina kilometara udaljeno od servisa. A servis dilerski. Mislim sta reci posle toga... Sta ima cesce koristeno od delova od prednjog branika
Kada sam poludeo, rekoh idem ja peske po branik...


- pedja
- član 001
- Postovi: 15544
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Geely Cityray
Za Reno se skoro sve (što nije rasprostranjeni potrošni materijal) čeka iz FR, oko 30 radnih (da, radnih) dana.
CRV je bio mesecima na popravci, jer su se čekale neke plastike ispod branika.
Taksista mi reče da čeka malo staklo ihahaj vremena, ono iza vrata, do C stuba, i da je zato zalepio neku folijumi vozi, da ne bankrotira. A kupio je novu Oktaviju računajući da za nju ima svega u Srbiji
LED far za Tipo nisu mogli da nađu u Srbiji, ni u Sloveniji, pa se iz Italije čekao tipa 3 meseca (pa stigao polomljen).
I tako.
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
CRV je bio mesecima na popravci, jer su se čekale neke plastike ispod branika.
Taksista mi reče da čeka malo staklo ihahaj vremena, ono iza vrata, do C stuba, i da je zato zalepio neku folijumi vozi, da ne bankrotira. A kupio je novu Oktaviju računajući da za nju ima svega u Srbiji

LED far za Tipo nisu mogli da nađu u Srbiji, ni u Sloveniji, pa se iz Italije čekao tipa 3 meseca (pa stigao polomljen).
I tako.
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
- AleksandarAca
- Postovi: 1164
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI R-Line 4Motion, VW ID.3 Pro Performance
- Lokacija: Beograd
Re: Geely Cityray
Ja se bas razmisljam da iz ID.3 "uskocim" u Lync&Co O2 po ovoj promo ceni, ali me odbija cela ta procedura oko subvencije plus postprodaja. Ko ce stvarno zeleti da kupi npr posle 2 godine polovan i za koliko para.
Sent from my SM-S938B using Tapatalk
Sent from my SM-S938B using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 13523
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Geely Cityray
Malopre video test vozilo, mini Starray. Lepo izgleda.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Geely Cityray
Da, Starray i novi Cityray izgledaju lepo.
Na papiru im oprema deluje sasvim OK. Na oko takodje. Naravno, nije idealno.
Motorizacija im ima podnošljive deklaracije.
U vožnji ne deluju loše ( ali, bez da provozaš bar 500 km, nemaš ti realnu predstavu kakvi su oni zaista i da li ti odgovaraju).
Uslovi garancije su im onako, ništa posebno ( što i drugi ne nude, a da nisu Kinezi ).
Cena im nije nešto "Vauuu superpovoljna". Ali, čak i da jeste, koliko ljudi je spremno da da, recimo, 38.990 € ( bez boje ) sa Starray 2,0 ? Je uopšte ne bih bio spreman.
Čak i da je neka zaista damping cena, ja bih se dobro zamislio, da li rizikovati. I čemu uopšte ( ako ne moraš )? "Zašto gotovinu pretvarati u veresiju" ?
Opet, nekim ljudima kao da je samo ( niska) cena bitna. Čitam pre dan-dva ovaka post na jednom forumu (Napomena, autor tog posta vozi (japanski) SUV sa točkovima od 19"):
"Ooooozbiljno razmisljam da umesto Michelin CC2 uzmem Linglong sport master winter i da teram cele godine. Razlika u ceni je enormna (8.900 din prema 23.500 din)"
Na papiru im oprema deluje sasvim OK. Na oko takodje. Naravno, nije idealno.
Motorizacija im ima podnošljive deklaracije.
U vožnji ne deluju loše ( ali, bez da provozaš bar 500 km, nemaš ti realnu predstavu kakvi su oni zaista i da li ti odgovaraju).
Uslovi garancije su im onako, ništa posebno ( što i drugi ne nude, a da nisu Kinezi ).
Cena im nije nešto "Vauuu superpovoljna". Ali, čak i da jeste, koliko ljudi je spremno da da, recimo, 38.990 € ( bez boje ) sa Starray 2,0 ? Je uopšte ne bih bio spreman.
Čak i da je neka zaista damping cena, ja bih se dobro zamislio, da li rizikovati. I čemu uopšte ( ako ne moraš )? "Zašto gotovinu pretvarati u veresiju" ?
Opet, nekim ljudima kao da je samo ( niska) cena bitna. Čitam pre dan-dva ovaka post na jednom forumu (Napomena, autor tog posta vozi (japanski) SUV sa točkovima od 19"):
"Ooooozbiljno razmisljam da umesto Michelin CC2 uzmem Linglong sport master winter i da teram cele godine. Razlika u ceni je enormna (8.900 din prema 23.500 din)"