dunx81 napisao: 05 Okt 2025, 12:07
Sećam se priče sa prvim Loganom, garancija na motor je bila 2 a na limariju 6 godina.
Krajem 5. godine počinju problemi sa rubovima, kreću reklamacije ali 99% biva odbijeno jer nisu dolazili na periodične preglede kako je stajalo u garantnom listu već su svi prestali sa odlaskom u ovlašćeni nakon isteka te 2 godine.
Baš pre par dana videh jednog, iz sredine vrata mu izbija.
Kod Logana je bila neka kampanja gde su svima naknadno montirali zadnja podkrila. Sećam se kad sam pročitao tu vest da sam sledeći dan pričao s kolegom koji je imao Logana. On kaže sve je u redu, nema rđe. Posle nekoliko dana zvali i njega da mu ugrade. Kaže, ti si me izbaksuzirao
Na pregledu su mu našli početnu koroziju i ubacili neku zaštitu koja je smrdela u kabini nekoliko dana.
BigMazzy napisao: 05 Okt 2025, 13:05
Preplatiš švabu u odnosu na konkurenciju a onda ga demontiraš kad hoćeš da ga opereš
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
To je skoro kod svih vozila slucaj koji imaju prednji pogon, nije samo VW. Ja sam na Stilu to uvek prao, zato nije imao korozije nista. Na mnogima su zbog toga protrulili pragovi. Na Cliu sam isto redovno prao, auto 22 godine, nikakve korozije nema
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
BigMazzy napisao: 05 Okt 2025, 13:05
Preplatiš švabu u odnosu na konkurenciju a onda ga demontiraš kad hoćeš da ga opereš
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
To je skoro kod svih vozila slucaj koji imaju prednji pogon, nije samo VW. Ja sam na Stilu to uvek prao, zato nije imao korozije nista. Na mnogima su zbog toga protrulili pragovi. Na Cliu sam isto redovno prao, auto 22 godine, nikakve korozije nema
Ček, skidao si podkrila?
Lično nikad to nisam radio. Zavučem.pušku svuda, al da skidam podkrila i ostalo, ne pada mi na pamet.
Ja sam na par kola skidao podkrila kad je trebala neka intervencija, mnogo sljama zna da se zavuce iza tih plastika zavisno od konstrukcije samog vozila, na nekima je tu bilo bas puno zaostalog blata, lisca i sl. u onim dzepovima kod A stuba tacnije gde se krilo spaja sa A stubom, kod nekih je pocetak sajtne tako konstruisan da ima veci dzep pa je i to puno blata i ko zna cega, sve to najeda lim vremenom e sad ko ce realno da se zeza i to skida ali ne bi bilo lose bar jednom to uraditi dok je auto kod vas, mozda i ne bude nicega zavisno od samo konstrukcije auta i kako je pran i vozen ali kao sto rekoh neretko tu bude dosta zaglavljene stroke. E sad kad se vec skine podkrilo i opere lepo, ako ima i pocetne korozije treba je lepo ocistiti i pozeljno udariti neku zastitu, makar i samo temeljnom bojom premazati i miran si.
BigMazzy napisao: 05 Okt 2025, 13:05
Preplatiš švabu u odnosu na konkurenciju a onda ga demontiraš kad hoćeš da ga opereš
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
To je skoro kod svih vozila slucaj koji imaju prednji pogon, nije samo VW. Ja sam na Stilu to uvek prao, zato nije imao korozije nista. Na mnogima su zbog toga protrulili pragovi. Na Cliu sam isto redovno prao, auto 22 godine, nikakve korozije nema
Ček, skidao si podkrila?
Lično nikad to nisam radio. Zavučem.pušku svuda, al da skidam podkrila i ostalo, ne pada mi na pamet.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Svako neka radikako mu dodje, zaista. Evo kako to izgleda.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money