Ukinut DPF detektujes vrlo lako, jer ce zbog propalih dizni, turba ili neispravnog usisnog sistema dimiti. S tim se niko nece baviti dok auto ide normalno, jer se dizel uzima jer manje trosi. Nema onda smisla saraniti u njega neki novac ako jos ide, jer se onda gubi na ustedi. Na tehnickom ce ga isto vrlo lako naci, ali to znamo da nece dovesti do iskljucenja iz saobracaja.ftj napisao: 15 Okt 2025, 22:32 Ali 80-90% dizela, pa majku mu nije valjda toliki procenat. Meni je najgore kad se nađem iza nekog sa prolupalim motorom pa dimi plavo, a to nema nikakve veze da li je dizel ili benzin a ukinut dpf čisto sumnjam da možeš tek tako da detektuješ, osim ako nema još dodatnih problema u kombinaciji.
Plav dim sam jako retko vidjao, najvise kod Tamica. Problem kod dizela je sto je zaista mali broj novijih i ispravnih. Cim stignu skupe popravke, 80% ljudi nece investirati pola vrednosti auta u popravku. Evo kako stoje stvari procentualno sa vozilima mladjim od 6 godina, koja su se znamo vec, tek razradila.
Od uvezenih 71000 polovnjaka 2024. samo 6% je mladje od 6 godina.
https://www.automagazin.rs/vesti/3/2131 ... e-prisutni