Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: Vazduhoplovi
Zena sa m*****
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: Vazduhoplovi
Fali motor:
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Pocele su magle u BG, pa da vidimo kako to izgleda - CAT IIIB Approach with AUTOLAND - Full Procedures on flight from Amsterdam to Belgrade
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Steta sto nije bila manja vidljivost, da ljudi vide koliko se ne vidi kada avion prilazi zemlji sa 250 km/h.
Neiskustvo posade i neiskustvo ljudi sa tornja (trebao bi neko da im kaze) - prvi slecu sa svetlima, a drugi drze prilazna svetla na visokom intenzitetu.
Da nisam gledao samo kraj, verovatno bi se tu imalo naci jos sto-sta….
Neiskustvo posade i neiskustvo ljudi sa tornja (trebao bi neko da im kaze) - prvi slecu sa svetlima, a drugi drze prilazna svetla na visokom intenzitetu.
Da nisam gledao samo kraj, verovatno bi se tu imalo naci jos sto-sta….
Re: Vazduhoplovi
Sinoć sam sleteo sa air baltic- air srbijom. Air baltic posada i avion. Airbus 220-300 i pilot je dobro overio pistu najaci udar kog se sećam... posle toga izuzetno naglo kočenje...
Znam da je bila magla ali eto mozda je to moglo malo blaže...
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
Znam da je bila magla ali eto mozda je to moglo malo blaže...

Sent from my SM-N986B using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 15644
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Sponzor leta:


Re: Vazduhoplovi
Polako dolaze stvari, o kojima sam pricao, na naplatu.swemir napisao: 14 Nov 2025, 00:03 Sinoć sam sleteo sa air baltic- air srbijom. Air baltic posada i avion. Airbus 220-300 i pilot je dobro overio pistu najaci udar kog se sećam... posle toga izuzetno naglo kočenje...
Znam da je bila magla ali eto mozda je to moglo malo blaže...
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
U kokpitu su sada momci sa par stotina sati leta.
Baltic je poznat da uzima sve i svskog. Balticke kompanije u opste - Smartlynx, KlasJet, GetJet, Avionexpress.
Mada su i nasi srozali nivo. Pre neki dan Wizzom A320 za Berlin. Nasi piloti. Nisam ranije doziveo ovakvo busenje rupe.
Re: Vazduhoplovi
Polako dolaze stvari, o kojima sam pricao, na naplatu.swemir napisao: 14 Nov 2025, 00:03 Sinoć sam sleteo sa air baltic- air srbijom. Air baltic posada i avion. Airbus 220-300 i pilot je dobro overio pistu najaci udar kog se sećam... posle toga izuzetno naglo kočenje...
Znam da je bila magla ali eto mozda je to moglo malo blaže...
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
U kokpitu su sada momci sa par stotina sati leta.
Baltic je poznat da uzima sve i svskog. Balticke kompanije u opste - Smartlynx, KlasJet, GetJet, Avionexpress.
Mada su i nasi srozali nivo. Pre neki dan Wizzom A320 za Berlin. Nasi piloti. Nisam ranije doziveo ovakvo busenje rupe.
Re: Vazduhoplovi
Doziveo sam i ja busenje rupa neki dan na SAS letu. Zürich-Copenhagen. Ali zbog stjuardesa sve je oprosteno 
Re: Vazduhoplovi
Kao neko ko je u avijaciji proveo četiri decenije, teško je ostati ravnodušan kada se pojave piloti koji bez validnih kvalifikacija sednu u kapetansku stolicu. Koliko pamtim, zabeležena su dva posebno ozbiljna slučaja koji jasno pokazuju koliko sistem može biti ranjiv kada nedostatak nadzora, birokratija ili površne provere otvore vrata nekompetentnim pojedincima.
Tomas Salme, Šveđanin estonskog porekla, uspeo je da više od 13 godina radi kao kapetan putničkih aviona, iako nikada nije posedovao važeću pilotsku dozvolu. Tokom svoje lažne „karijere“ sakupio je oko 10.000 sati naleta, leteo za više evropskih operatora i prevezao stotine hiljada putnika. Uhapšen je 2010. godine u kokpitu Boeinga 737 na aerodromu Šiphol, spreman za još jedan polazak.
U drugom, odvojenom slučaju, pilot koji je ranije radio samo kao kopilot u indonežanskoj Garuda uspeo je da se zaposli kao kapetan u litvanskoj ACMI kompaniji Avion Express, koristeći falsifikovane sertifikate. Letio je širom Evrope, obavljajući dužnosti koje nikada nije bio kvalifikovan da preuzme. Kompanija je potvrdila da je odmah uklonjen iz službe nakon otkrića.
I ono najvažnije: putnici ni u jednom trenutku nisu svesni da je njihova bezbednost poverena osobi koja možda nije ni ovlašćena da bude u kabini, a kamoli da komanduje letom.
Tomas Salme, Šveđanin estonskog porekla, uspeo je da više od 13 godina radi kao kapetan putničkih aviona, iako nikada nije posedovao važeću pilotsku dozvolu. Tokom svoje lažne „karijere“ sakupio je oko 10.000 sati naleta, leteo za više evropskih operatora i prevezao stotine hiljada putnika. Uhapšen je 2010. godine u kokpitu Boeinga 737 na aerodromu Šiphol, spreman za još jedan polazak.
U drugom, odvojenom slučaju, pilot koji je ranije radio samo kao kopilot u indonežanskoj Garuda uspeo je da se zaposli kao kapetan u litvanskoj ACMI kompaniji Avion Express, koristeći falsifikovane sertifikate. Letio je širom Evrope, obavljajući dužnosti koje nikada nije bio kvalifikovan da preuzme. Kompanija je potvrdila da je odmah uklonjen iz službe nakon otkrića.
I ono najvažnije: putnici ni u jednom trenutku nisu svesni da je njihova bezbednost poverena osobi koja možda nije ni ovlašćena da bude u kabini, a kamoli da komanduje letom.
- Prikačeni fajlovi
-
- Screenshot_20251115_115959_com_duckduckgo_mobile_android_BrowserActivity.jpg (64.34 KiB) Pogledano 166 puta
Re: Vazduhoplovi
Leteo prvi put AS Embraerom do Amsterdama. Kapetan stranac, promasio gejt, stjuard ga vracao natrag. Krenuli boarding, kad nema pomeranja uopste i stali kad se prepunilo do gejta. Kad smo usli, prvo se skuvali, pa kad smo skinuli onda ukljucili da siba hladno, pa se obucemo, pa onda vrelo i tako par puta. Sletanje je bilo sa bas jakim kocenjem. Iz Amsterdama KLM, posada deluje kao da snima reklamni spot - svaka stjuardesa zatvara pregrade sa obe strane u isto vreme i kad se sretnu, bacaju kosku. Kapetan veoma veseo. Zanimljivo iskustvo. A321 neo avion.
Послато са SM-S921B помоћу Тапатока
Послато са SM-S921B помоћу Тапатока