Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12358
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

Smrad bude od curenja ulja sa dekle na izduvnu granu.

A sto se tice termostata, njega mozes celog da ispipas, i tragove curenja gledaj 1h sat posle voznje kad se auto ohladi, prepipaj sve trazeci baricu, obicnu curka dole na hladnjaku gde ispustaju antifriz ili na termostatu
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Arogan
Reactions:
Postovi: 208
Pridružio se: 28 Jul 2019, 18:57

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Arogan »

Zaboravio sam da napomenem:
- dekla je suva ko barut, makar sa prednje strane, zamenjena je pre dve godine (na poklopcu ventila), Posle zamene su uklonjeni tragovi ulja ispod nje (sredstvom za omašćivanje).
- sa zadnje strane ima od ranije tragova ulja, gde nisam mogao da dohvatim krpom natopljenu sredstvom za omašćivanje) ali tu nije pojačan miris kada primaknem nos,
- Posle dugo, dugo, godina neću morati da dosipam ulje od zamene do zamene (ovo Shell 10w40 spalo svega do pola za skoro godinu dana), ne verujem da curi ulje jer bi morao da ga dolivam, za razliku od antifriza ...
- proveravam uvek spoj dojnjeg creva i hladnjaka - nema antifriza pod prstom i sve je suvo kao barut na celom hladnjaku,
- na asfaltu/betonu nema (niti je ikada bilo) kapi ulja i kap antifriza - što me devodi so pomisli da čak iako curi, da odmah sagoreva na vrućem metalu.
- I motorni prostor je suv, izuzev št se sliva ulje vrv iz menjača na gumenu harmoniku poluosovine, ali takav je bio i pre 10-12 godina i ti nema velike temperature)...
Odgovori