Na žalost morate biti spremni na takve stvari - minimalna brzina na auto-putu je 60kmh i raznoraznih je situacija kada neko vozi tim manjim brzinama
Auto-put bi trebalo da je projektovan da u svakom trenutku imate preglednost ispred sebe i da se na vreme uspori.
Međutim mnogi vozači ne usporavaju dok se ne dodje do kritične tačke.
Najveći problem je kada ste u fazi preticanja i vozite nekom brzinom, recimo 130-140kmh i onda ispred vas krene neko drugi u preticanje i izlati u levoj traci sa 100kmh - e to su opasne situacije (jer mnogo vozača ili ne gleda levi retrovizor ili ima totalno lošu procenu brzine kretanja vozila iza sebe ili uopšte ne mari)
Kako se vozi u Srbiji?
Re: Kako se vozi u Srbiji?
To je dodatni problem što ap Miloš Veliki je baš loše knstruisan, jake krivine i onda se nekad i ne vidi na vreme ili se mora obraćati mnogo više pažnje nego na ap Beograd - Niš.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 13631
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Imao sam tu srecu da nije bilo guzve kad sam isao na Milos Veliki, ali zato NS-BG sve gore i gore. Jako puno neodlucnih, voze sporije od ostalih, kad preticu ne prelaze 130…
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Ne znam kako je tu rešeno, iskreno samo sam jednom vozio po MV-u. Ali na nepreglednijim krivinima bi trebalo da je ograničenje ~100kmh. Bar je tako na auto-putu Beograd - Niš (oko Ražnja)sebekkg napisao:To je dodatni problem što ap Miloš Veliki je baš loše knstruisan, jake krivine i onda se nekad i ne vidi na vreme ili se mora obraćati mnogo više pažnje nego na ap Beograd - Niš.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
U svakom slučaju mora povećani oprez, šta da se nekom nešto desilo ispred (nešto na šta se ne može uticati)?
Jbg saobraćaj - mora se na vreme uočiti i predvideti ponašanje i brzina vozila ispred (šta ćeš - iskustvo na 'dva točka' )
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Konfiguracija terena diktira koliko će krivina biti a tačno je propisan maksimalni radijus krivine kad je ograničenje 130 i kad je 100. Nije bg-zg bez krivina zato što je bolje konstruisan nego bog tako napravio.
- YUgisa
- Postovi: 962
- Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Pa sto bi prelazili, zakonom ti nije dozvoljeno preticanje/obilazenje preko ogranicenja, to sto vecinom to radimo je nesto drugo. Ja nemam problem kada neko vozi u granici ogranicenja plus koji procenat manje zbog razlika u preciznosti brzinomera, imam problem kada se neko vozi drasticno ispod ogranicenja i blokira kolonu vozila. Pre neki dan auto skola naslagala preko 400m kolonu (nisam siguran koliko je bila duza jer sam skrenuo sa te ulice zbog sudara u mojoj traci).shandu90 napisao: 01 Dec 2025, 11:49 Imao sam tu srecu da nije bilo guzve kad sam isao na Milos Veliki, ali zato NS-BG sve gore i gore. Jako puno neodlucnih, voze sporije od ostalih, kad preticu ne prelaze 130…
Sent from my iPhone using Tapatalk
Usustini, staro pravilo voznje je da ne vozis brze nego koliko vidis da mozes bezbedno da se zaustavis.
Being second is to be the first of the ones who loose...
