VW Golf VII

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
mirko alvirko
Reactions:
Postovi: 224
Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
Lokacija: AR-BG

Re: VW Golf VII

Post od mirko alvirko »

izgleda da samo u highline ide ovakva koznzola a ove dvobojne seme zavise od koze koja se uzima..bas razocaravajuce deluje jeftino sa ovim silver kombinacijama..

ovo je prava stvar ali ono sto su dali sa boljim motorom u odnosu na onaj atmo 1.4 kilavi uzeli su sa ovim glupostima ..pitanje ko ce moci da priusti highline dole sa slike
Prikačeni fajlovi
volkswagen-golf-7-dasboard-view.jpg
Heineken
Reactions:
Postovi: 6434
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
Lokacija: Šid, Srbija

Re: VW Golf VII

Post od Heineken »

Meni ta srebrna konzola deluje skroz ok, ne znam kako izgleda uzivo ali na slikama mi se svidja...
Korisnikov avatar
mirko alvirko
Reactions:
Postovi: 224
Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
Lokacija: AR-BG

Re: VW Golf VII

Post od mirko alvirko »

Stvara malo utisak da je jeftinije ..ukusi su razliciti ja sam bio srecan sa onom baznom iz VW 6 ce

Doduse ko uzima Highline dobija minimum Golf 1.4 TSI 90 kW / 122 ks trenutno 20 .000e

Ipak je onaj 1.2 tsi 85 malo na granici za tu skoljku a i ide torzija pozadi ..mada kazu nema razlike po pitanju komfora

Ps. inace trenutno vw 6 sa zaliha 12.990 ..treba cekati ovakve sanse ko kupuje ipak je ovaj tek sisao sa trake
Scuderia
Reactions:
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: VW Golf VII

Post od Scuderia »

http://www.youtube.com/watch?v=9wsKw9Qrrkc

Stvarno je lep highline enterijer.
Heineken
Reactions:
Postovi: 6434
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
Lokacija: Šid, Srbija

Re: VW Golf VII

Post od Heineken »

:doubleup:

Nadam se da su resili probleme sa TSI motorima...
Korisnikov avatar
mirko alvirko
Reactions:
Postovi: 224
Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
Lokacija: AR-BG

Re: VW Golf VII

Post od mirko alvirko »

kakve probleme :D Ovo su modifikovani motori za sedmicu mislim da cak nije isti onaj sto je isao u VW6..a da ne govorim o Skodi ..mada se prave svi na istom mestu
Heineken
Reactions:
Postovi: 6434
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
Lokacija: Šid, Srbija

Re: VW Golf VII

Post od Heineken »

Videcemo vrlo brzo kako su ih modifikovali, nadam se da su ih ovaj put ipak testirali pre pustanja u prodaju.. :mrgreen:
Korisnikov avatar
mirko alvirko
Reactions:
Postovi: 224
Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
Lokacija: AR-BG

Re: VW Golf VII

Post od mirko alvirko »

Ni ja ih nesto ne volim ima previse lose price okolo za njih ..kazu da ovaj 85ph poteze jos od 1700 sasvim dobro ali kako je to u praksi u golfishi pitaj boga ..u Polu bi zavrsavao svaki posao
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10989
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: VW Golf VII

Post od Uroš S. »

Stari 1.2TSI max nm 1550-4100, novi 1400-4000 i nesto.TT post.
U praksi se kod mene oseti udar na ~1600-1700, ali moze da se vozi u 5 na 60 pri 1200 obrtaja bez problema, gusenja, brundanja, neuobicajenih vibracija i slicno.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: VW Golf VII

Post od ljubitelj »

Tako i treba kod turbo benc motora,vec na oko 1000-1100 rpm se ocekuje da glatko ubrzava, primetno tj da nema turbo rupe jer je to reseno tehnicki jos 90tih.

1700-1800 je kod atmo motora sa 2V po cilindru vec sasvim realno da omoguci rad bez vibracija, gusenja, trzanja i slicno.
Pricam o benzincima, turbo dizeli koje sam probao nisu bili tako elasticni u nizem opsegu obrtaja.

Sta je (su) konkretan problem sa TSI motorima do sada ?
Heineken
Reactions:
Postovi: 6434
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
Lokacija: Šid, Srbija

Re: VW Golf VII

Post od Heineken »

Problem je pogonski lanac, turbina...
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10989
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: VW Golf VII

Post od Uroš S. »

Ne turbina, ventil. Velika je razlika, bar 1200-1300e razlike.
Korisnikov avatar
mirko alvirko
Reactions:
Postovi: 224
Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
Lokacija: AR-BG

Re: VW Golf VII

Post od mirko alvirko »

Urose ti si zadovoljan timmotorom kolko konja ? Ovaj 1.2 85ph sto ide u sedmicu nije isti onaj iz sestice (nesto su radili izmedju ostalog na ubrizgavanju,samoj konstrukciji(materijal) i td koliko sam cuo ..tester ga je pohvalio da je extra elastican i da nosi VW 7-cu ..naravno za normalnu upotrebu ne oseti se manjak snage.. vrlo bitno sedmica je 100kg laksa kako kazu a to je jedan i po covek u kabini u odnosu na vw 6 ,,da bi izvukli stvar stavili su torziju pozadi za razliku od multi linka..mozda neko zna vise koliko se dobija tu na tezini tj.olaksava auto sa torzijom?!to je ono sto sam procitao
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24659
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: VW Golf VII

Post od dragvorl »

Torzija ide na slabije modele od 120 konja koliko sam procitao, ostali su multilink.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
mirko alvirko
Reactions:
Postovi: 224
Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
Lokacija: AR-BG

Re: VW Golf VII

Post od mirko alvirko »

Tester je rekao da nema razlike po pitanju komfora ?! Nego da li ona olaksava auto (ili je novinar neobavesten) tj. izvlaci vise od ovog 1.2 85ph..

Cini mi se da to za dizle (onaj od 105)ne vazi ..valjda samo za ovaj od 85ph ..nisam siguran
Odgovori