Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Ima tu velike prednosti to ne readiti ali ima previse situacija u gradu znas i sam kad se jos auto minamalno krece pa je potrebno u prvu..nego ovo nije 101 valjda puntisa ima sinhron prve
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Znam, ali malo takve pažnje mnogo znači jednom jeftinom autiću kakav je Punto. A takvih sitnica je mali milion, mnogi ih i ne primećuju, a to je verovatno ono što pravi razliku u očuvanosti ili neoučuvanosti automobila i posle xxxxx kilometara...
Tapatalk
Tapatalk
- Филиповић
- Postovi: 543
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
- Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
- Lokacija: Ja, Srb
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
И са мном се возио мајстор из овлашћеног сервиса, газио ми ауто 10км и - цврц! Ништа! Откачили ме.
Ја сам скоро приметио да ми тамо у моторном простору, на месту где те сајле завршавају, цурка уље и поприлично је замашћено.
Немам појма шта то може да значи, немам појма о механици.
Иначе, и мени понекад тешко улази у прву када је у мировању, али у покрету је израженије.
Али друга је баш иритантна...
Што кажеш, понекад ми се чини као да нема уља у мењачу.
С тим што се сам мењач не оглашава, нема оне шкрипе као када се зупчаници троше.
Немам појма, да`л да чачкам или не...
Ја сам скоро приметио да ми тамо у моторном простору, на месту где те сајле завршавају, цурка уље и поприлично је замашћено.
Немам појма шта то може да значи, немам појма о механици.

Иначе, и мени понекад тешко улази у прву када је у мировању, али у покрету је израженије.
Али друга је баш иритантна...
Што кажеш, понекад ми се чини као да нема уља у мењачу.
С тим што се сам мењач не оглашава, нема оне шкрипе као када се зупчаници троше.
Немам појма, да`л да чачкам или не...
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Do ulja nije, jer bi moralo da imas baru, ima tu mnogo ulja u menjacu....
A sto se tice masti to je semering biraca, slaba tacka, i ne vredi menjati...
A sto se tice masti to je semering biraca, slaba tacka, i ne vredi menjati...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Rece mi ovaj majstor da semering ume da probije ali ne bi trebalo puno ulja ida izlazi bar onog trenutka kad se uoci da kaplje ,hoce posle duzeg perioda to se mora zameniti ..
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Odavno sam bio sumnjicav prema onome sto se ugradjivalo i kakav kvalitet delova u Punto i citavu servsisnu mrezu Fiat koja je do juce popravljala 101 i yuga pomocu srafcigera i cekica a majstor me je "obradovao" da na sajlama menjaca nema (guma )mazetni koje su sastavni deo sajli (i kad se kupe nove) ..
Nemoguce je da one same od sebe puknu i da spadnu ..idu na obe sajle za levo i desno i napred -nazad..
Ja na to uopste nisam obracao paznju ,sumnjam da su mi jos prilikom prve reklamcije menajca isekli (da bi lakse podmazali sajle koje su bile problematicne pre nego da ih zamene) a za drugi scenerio necu ni da razmisljam .
Inace nista nisam resio i dalje to nije menjac kakav bi trebao da bude..posle podmazivanje stvar je za nijansu poboljsana ali izgleda da je najbolje zameniti sajle..pitanje i kako su namestene u fabrici kao i mnogo toga ..i kakvog su kvaliteta.
nedostajuce mazetne na slici
ili su presecene radi podmazivanje ili su mi nesto cackali u Delti (pitaj boga da li su second hand ugradjenje od starta..mada su i u MSD Vesic muvatori ..na njihovom placu auto je stajao barem 5 -6 meseci pre kupovine)
Ove mazetne ne igraju neku veliku ulogu osim zsstitne manje vise nego mi je iznenadjenje da ukazuju na ove stvari
Nemoguce je da one same od sebe puknu i da spadnu ..idu na obe sajle za levo i desno i napred -nazad..
Ja na to uopste nisam obracao paznju ,sumnjam da su mi jos prilikom prve reklamcije menajca isekli (da bi lakse podmazali sajle koje su bile problematicne pre nego da ih zamene) a za drugi scenerio necu ni da razmisljam .
Inace nista nisam resio i dalje to nije menjac kakav bi trebao da bude..posle podmazivanje stvar je za nijansu poboljsana ali izgleda da je najbolje zameniti sajle..pitanje i kako su namestene u fabrici kao i mnogo toga ..i kakvog su kvaliteta.
nedostajuce mazetne na slici
ili su presecene radi podmazivanje ili su mi nesto cackali u Delti (pitaj boga da li su second hand ugradjenje od starta..mada su i u MSD Vesic muvatori ..na njihovom placu auto je stajao barem 5 -6 meseci pre kupovine)
Ove mazetne ne igraju neku veliku ulogu osim zsstitne manje vise nego mi je iznenadjenje da ukazuju na ove stvari
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Ja sam Stila u maju 2007 uzeo sa raspalim manžetnama i dan danas je menjač skroz ok. 
Tapatalk HD

Tapatalk HD
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Majstor me pitao jesi ti menjao sajle..gde su im mazetne?! Momci se malo igrali u Delti
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Da, za nov auto održavan redovno je to stvarno sramota.
Tapatalk HD
Tapatalk HD
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Sad mi se cuje sve cesce zvuk "tup" pri promeni brzine tj saltanju ..trudim se da gazim do kraja kvacilo i optimalno pustam ni brzo ni sporo ..menjac i dalje zeza nema pomaka sada me zeza i za drugu (ide teze) trecu lagano"kaci" otpor..majstor nije siguran da ce mi promena sajli resiti problem a nebi da bacam 100 evra..
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Juce sam vozi svoj stari auto z10, menjac je fantastican, malim prstom ulazi u sve brzine, kod tebe nesto debelo ne valja. Dodji do mene da pogledamo, mozda nesto uocimo.
Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
na vw prvi put sam cackao menjac na 250 posle toga je bio kao puska vincesterka ..dogovaram se sa majstorom koji radi samo fiat -zastavu sta ciniti ..verovatno ce nove sajle resiti problem ..sve brzine ne idu kako treba ..ja sam fixirao prvu ali def i druga,treca idu teze kako vreme prolazi..javicu ti se na pp ako nadjem vremena da probas u voznji kako to izgleda
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Ja sam siguran da samo treba da ti se našteluje sajla, al' kod pravog majstora.
Taj tup udat koji osećaš može biti od donjeg nosača motora(tzv stabilizatora) - izgleda kao mali reket...
Taj tup udat koji osećaš može biti od donjeg nosača motora(tzv stabilizatora) - izgleda kao mali reket...
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Brzine mogu da se saltaju iz motornog prostora, te tako potpuno da se izoluju glupe sajle.
Nije mi jasno kako niko nema sajlu na probu?
Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Nije mi jasno kako niko nema sajlu na probu?
Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
mora da ide na dizalicu auto..sajle idu dole u gearbox jednim krajem a mislim da je tesko to odraditi bez pristupa odozdo..ideja je dobra covek kod koga idem radi samo fiat i ima cesto u servisu bar jednog classica

