VW Golf VII
Re: VW Golf VII
Daj mi tvoju definiciju komfora...
Jel to prostranost,udobnost,ergonomicnost,lakoca voznje,dobro upijanje rupa,precizno ulazenje u krivine,ne naginjanje,plivanje u krivini,mekane gume,mali tockovi,odmerene kocnice,dobar menjac,dobar i lagan volan,mekani dugmici,dobri nasloni za glavu,siroko sediste,mekano sediste,sediste sa dobrom bocnom potporom,sa dobrim lumbalnim setovanjem,sa memorijom,produzetkom za butine,masazerima,hladjenjem,grejanjem?
I jos milion stvari... Koje tacno od njih karakterisu dobar komfor?
I sta je bolje kada je u pitanju komfor? tvrdje,mekse sediste i koji nivo je idealan? Jace ili slabije grejanje,hladjenje i opet,sta je idealno? Precizan ili lagan i sljampav volan i sta je od ta 2 savrseno kada je komfor u pitanju? itd,itd
Jel to prostranost,udobnost,ergonomicnost,lakoca voznje,dobro upijanje rupa,precizno ulazenje u krivine,ne naginjanje,plivanje u krivini,mekane gume,mali tockovi,odmerene kocnice,dobar menjac,dobar i lagan volan,mekani dugmici,dobri nasloni za glavu,siroko sediste,mekano sediste,sediste sa dobrom bocnom potporom,sa dobrim lumbalnim setovanjem,sa memorijom,produzetkom za butine,masazerima,hladjenjem,grejanjem?
I jos milion stvari... Koje tacno od njih karakterisu dobar komfor?
I sta je bolje kada je u pitanju komfor? tvrdje,mekse sediste i koji nivo je idealan? Jace ili slabije grejanje,hladjenje i opet,sta je idealno? Precizan ili lagan i sljampav volan i sta je od ta 2 savrseno kada je komfor u pitanju? itd,itd
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: VW Golf VII
Druze ,pogledaj ovaj link i sve moguce testove,opise vw 6 i vw 7 koje nadjes ,ako negde cujes da je auto ne komforan u svojoj klasi i da ima boljih raspitaj se kod njih sta je to bolje i zasto misle da je komforan konkretno !
Nemam ti ja vremena za za ovakve stvari.
Ja ti dajem dve za razmiljanje vw 7 ne oseca rupe kao drugi (mat watson reko) i muva se necuje u kabini na svim brzinama (mat watson reko)
Nemam ti ja vremena za za ovakve stvari.
Ja ti dajem dve za razmiljanje vw 7 ne oseca rupe kao drugi (mat watson reko) i muva se necuje u kabini na svim brzinama (mat watson reko)
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: VW Golf VII
E ako je Mat Watson rek'o...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: VW Golf VII
Upijanje rupa je super, ali odakle Mat Watson zna da dobro upija rupe ako ga nije testirao na Balkanu?
Nadam se da shvatate šta pokušavam reći. Mislim, mi pročitamo tekst koji govori o udobnosti na nekoj test stazi, a onda auto vozimo (neki drugi ili taj) u realnom okruženju (našem), i ispade gori od ovog testiranog. A možda nije, možda je naša test staza gora.
Da pojasnim zašto sam rekao da je Croma komfornija od Mercedesa C klase. Verujte ne upija bolje rupe od Mercedesa, više se naginje, slabija je zvučna izolacija... A ja kažem da je komfornija? Mora da lupam? Ipak mislim da ne lupam. Croma ima mnogo više mesta u unutrašnjosti, mnogo više mesta na zadnjim sedištima, duže sedalne površine... što na dužem putu (3-4 sata) sa 4 odrasla putnika u kabini odnosi prevagu nad Mercedesovim kvalitetima. Na putu od sat, dva Mercedesovi kvaliteti odnose prevagu, jer tišina i upijanje rupa su dominantni, na dužem putu, postaje dominantan položaj sedenja (zgrčen, opružen...) i prostor , u odnosu na buku, ogibljenje... O tome se radi. Naročito za ljude na zadnjoj klupi.
Mirko je u pravu kada kaže da je sve merljivo, ali... sve treba staviti u kontekst različitosti ljudi. Recimo vozačeva sedište na Passatu i na Cromi imaju dimenzije koje su merljive, tvrdoću koja je merljiva, a onda se ispostavi da meni sa mojih 75 kg više odgovara Passatovo, a mom bratu sa njegovih 120 Cromino. (kao u inat, Passat je njegov, Fiat moj...Marfi...)
Poznato je, nadam se, da na kratkim putovanjima više odgovaraju mekša a na dugim tvrđa sedišta. Znači tvrdoća je merljiva, ali je opet treba staviti u kontekst pretežne upotrebe.
Nadam sam uspeo makar malčice razumljivim predstavim svoje viđenje.

Da pojasnim zašto sam rekao da je Croma komfornija od Mercedesa C klase. Verujte ne upija bolje rupe od Mercedesa, više se naginje, slabija je zvučna izolacija... A ja kažem da je komfornija? Mora da lupam? Ipak mislim da ne lupam. Croma ima mnogo više mesta u unutrašnjosti, mnogo više mesta na zadnjim sedištima, duže sedalne površine... što na dužem putu (3-4 sata) sa 4 odrasla putnika u kabini odnosi prevagu nad Mercedesovim kvalitetima. Na putu od sat, dva Mercedesovi kvaliteti odnose prevagu, jer tišina i upijanje rupa su dominantni, na dužem putu, postaje dominantan položaj sedenja (zgrčen, opružen...) i prostor , u odnosu na buku, ogibljenje... O tome se radi. Naročito za ljude na zadnjoj klupi.
Mirko je u pravu kada kaže da je sve merljivo, ali... sve treba staviti u kontekst različitosti ljudi. Recimo vozačeva sedište na Passatu i na Cromi imaju dimenzije koje su merljive, tvrdoću koja je merljiva, a onda se ispostavi da meni sa mojih 75 kg više odgovara Passatovo, a mom bratu sa njegovih 120 Cromino. (kao u inat, Passat je njegov, Fiat moj...Marfi...)
Poznato je, nadam se, da na kratkim putovanjima više odgovaraju mekša a na dugim tvrđa sedišta. Znači tvrdoća je merljiva, ali je opet treba staviti u kontekst pretežne upotrebe.
Nadam sam uspeo makar malčice razumljivim predstavim svoje viđenje.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: VW Golf VII
Rece covek(matt) koji je testirao stotine automobila -da ovaj put danas kao da nema rupe..sta ja dalje da pricam .Ja mogu da pricam o vw 6 kako sam ga vozio kroz Jerkovic i malo do laste ali to je nebitno ..posto ovde jos dugo necemo gledati nekog sa iole novijim Golfom ,novim Focusom,Astrom ,ostaju sistna prepucavanja.
- Day Walker
- Postovi: 23528
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Одг: VW Golf VII
Ono sto ja volim kod Astre je sto ima mnogo mesta za sitnice koje znace kad se krene na put.
prtljaznik dovoljan, tj na nivou klase..
najudobnija Astra do sada.
Zvuk u kabini je samo zvuk iz kabine od muzike i saputnika, sto je jedna od bitnijih stavki.
4 putnika apsolutno komotno putuju, dok je za 5 vec guzvanjac, ali vec 4 puta sam isao na more sa 5 osoba i punim gepekom i nikome nistanije falilo... jeste guzvanje pozadi, ali nije nepodnosljivo
G7 nisam upoznao iznutra, ali dacu svoj sud cim budem seo u njega..
Послато са Telenor_Smart_HD користећи Тапаток 2
prtljaznik dovoljan, tj na nivou klase..
najudobnija Astra do sada.
Zvuk u kabini je samo zvuk iz kabine od muzike i saputnika, sto je jedna od bitnijih stavki.
4 putnika apsolutno komotno putuju, dok je za 5 vec guzvanjac, ali vec 4 puta sam isao na more sa 5 osoba i punim gepekom i nikome nistanije falilo... jeste guzvanje pozadi, ali nije nepodnosljivo

G7 nisam upoznao iznutra, ali dacu svoj sud cim budem seo u njega..
Послато са Telenor_Smart_HD користећи Тапаток 2
Poslednja izmena od Day Walker u 19 Jan 2013, 17:52, izmenjeno 1 put ukupno.
Brzine idu u H-a !!!




- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Одг: VW Golf VII
Naravno pa ta astra J je najbolja do sada ,kvalitet enterijera ,stil,udobnost nije dzabe upala u trougao sa vw 6-novi focus kao top auto u klasi.Day Walker napisao:Samo da kazem da je po prostoru zadnje klupe astra g komotnija od j i h..
Послато са Telenor_Smart_HD користећи Тапаток 2
Poslednja izmena od mirko alvirko u 19 Jan 2013, 18:14, izmenjeno 2 puta ukupno.
Re: VW Golf VII


4motion

electro golf


bluemotion


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: VW Golf VII
Danas sam zagledao jednog u Sidu, crne boje 1.6 tdi rekao bih da je comfortline. Sta znam auto ne budi nikakve emocije kod mene ali bih ga rado vozio, ovaj je imao odlican enterijer..
Re: VW Golf VII
Jako je dosadan, prosto se utapa u okolinu.
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: VW Golf VII
Trend i Comfort imaju silver konzolu kod prvog je matirana drugog nesto tamnija "brush"..
Trend osnovi paket ukljucuje izmedju ostalog:
Obruc volana obložen kožom
Rucica menjaca obložena kožom
Varijabilni pod prtljažnika
ESP, ukljucujuci ABS i ASR
Elektronska kontrola zakljucavanja diferencijala
Sistem vazdušnih zavesa
za putnike na prednjim i zadnjim sedištima,
ukljucujuci bocne vazdušne jastuke, napred
Staticko i dinamicko osvetljenje skretanja
Dnevna svetla
Filter za polen i prašinu
Elektricna parkirna kocnica
"Auto Hold" funkcija parkirne kocnice
Climatronic" automatski klima ureaj
Start/Stop sistem sa rekuperacijom
Elektropodesivi spoljni retrovizori
Mogucnost grejanja spoljnih retrovizora
Tonirano toplotno izolujuca stakla
Indikator probušene gume
"Composition Colour" infotainment uredaj
Ekran 5" osetljiv na dodir
Radio CD MP3 ureaj
Citac SD kartice
AUX - IN
8 zvucnika, napred i nazad
Gume 195/65 R 15
Trend osnovi paket ukljucuje izmedju ostalog:
Obruc volana obložen kožom
Rucica menjaca obložena kožom
Varijabilni pod prtljažnika
ESP, ukljucujuci ABS i ASR
Elektronska kontrola zakljucavanja diferencijala
Sistem vazdušnih zavesa
za putnike na prednjim i zadnjim sedištima,
ukljucujuci bocne vazdušne jastuke, napred
Staticko i dinamicko osvetljenje skretanja
Dnevna svetla
Filter za polen i prašinu
Elektricna parkirna kocnica
"Auto Hold" funkcija parkirne kocnice
Climatronic" automatski klima ureaj
Start/Stop sistem sa rekuperacijom
Elektropodesivi spoljni retrovizori
Mogucnost grejanja spoljnih retrovizora
Tonirano toplotno izolujuca stakla
Indikator probušene gume
"Composition Colour" infotainment uredaj
Ekran 5" osetljiv na dodir
Radio CD MP3 ureaj
Citac SD kartice
AUX - IN
8 zvucnika, napred i nazad
Gume 195/65 R 15
Re: VW Golf VII
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: VW Golf VII
VW prevare
Volkswagen voli da promoviše "moć nemačkog inženjeringa", ali neki će možda malo razmisliti o ovome nakon što pogledaju fotografije u nastavku. One naime prikazuje konceptni Golf GTI.

Vau-max.de je uspeo da fotografiše nešto čemu se u VW-u nisu nadali i primetili su nešto neobično. U VW-u su se odlučili za jednostavniji način prezentacije konceptnog Golfa GTI, odnosno dosetili su se kako da smanje visinu vožnje na brzinu, bez da previše komplikuju. Uzeli su trake, provukli ih kroz opruge, zategli i na jednostavan način dobili nižu visinu vožnje.

Iako je poznato da konceptno vozilo možda neće biti u potpunosti preslikano na proizvodni model i da se još neke sitnice u tom periodu menjaju i prilagođavaju, ipak je neugodna situacija kada uhvatite tako ozbiljnog proizvođača automobila u varanju.



Volkswagen voli da promoviše "moć nemačkog inženjeringa", ali neki će možda malo razmisliti o ovome nakon što pogledaju fotografije u nastavku. One naime prikazuje konceptni Golf GTI.

Vau-max.de je uspeo da fotografiše nešto čemu se u VW-u nisu nadali i primetili su nešto neobično. U VW-u su se odlučili za jednostavniji način prezentacije konceptnog Golfa GTI, odnosno dosetili su se kako da smanje visinu vožnje na brzinu, bez da previše komplikuju. Uzeli su trake, provukli ih kroz opruge, zategli i na jednostavan način dobili nižu visinu vožnje.

Iako je poznato da konceptno vozilo možda neće biti u potpunosti preslikano na proizvodni model i da se još neke sitnice u tom periodu menjaju i prilagođavaju, ipak je neugodna situacija kada uhvatite tako ozbiljnog proizvođača automobila u varanju.



GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: VW Golf VII
Stara vest. I sasvim je regularno jer kad su nove opruge treba im vremena da se slegnu i da dođu na predviđenu visinu tako da i nije neko varanje.