Putevi u Srbiji
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Putevi u Srbiji
Prelasci preko šina su ok, obzirom koliko ih ima, malo lošiji na raskrsnici Beogradske i Bulevara, i tu dole u Savskoj gde je slikao Ogi. U NBG su super, za Banovo Brdo ne znam, koliko sam imao prilike da vidim korektni su.
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Haha, ova ti je dobra.ljubitelj napisao:Isti kao u svetu, tipicni tako da se ne biih slozio. Koji auto je koriscen pre Hjundaija ?Ogi napisao:prelasci preko sina, svuda u gradu osim donekle na Bulevaru jer je skoro renoviran, su katastrofalni.

Ne znam u koji svet si ti isao.
@Uros S.

Re: Putevi u Srbiji
vracamo se na to da ti malo preterujes.
Ulice nisu sjajne, ali moze normalno da se vozi.
Meni je najgori deo karadjordjeva i cuvena raskrsnica sa nemanjinom. Tu lepo u prvu i ciljam laksi prelaz. Sve ostalo je podnosljivo.
A mozda treba da kupis Peugeot, pa da se ne traumiras? XD
Ulice nisu sjajne, ali moze normalno da se vozi.
Meni je najgori deo karadjordjeva i cuvena raskrsnica sa nemanjinom. Tu lepo u prvu i ciljam laksi prelaz. Sve ostalo je podnosljivo.
A mozda treba da kupis Peugeot, pa da se ne traumiras? XD
Re: Putevi u Srbiji

Da nisi ti sinoć zatrpao rupu sa Ogijeve slike ?

- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Putevi u Srbiji
Sve više počinjem da mislim da je do auta.
Re: Putevi u Srbiji
Auto sigurno ima uticaja. Iz mog iskustva kompletno vesanje na i30 se pocne raspadati na oko 50 000km i posle ga samo krpis ali nikad to ne bude kako treba.
Re: Putevi u Srbiji
Ogi, Budimpesta,Bec, Rim, Dizeldorf,... svuda je isto kao i kod nas. Prosto prelazak preko sina se svuda oseti i to je najnormalnija pojava.
Da ne pricam van Evrope u zemljama slicnog siromastva kao sto je Srbija.
Ne rece, koji je prethodni auto sa kojim poredis tvrdocu ( i problem koji imas) i30.
Kako bi ti vozio recimo u Rimu po kaldrmisanim ulicama, ako ubacis u prvu kako navodis nastao bi kolaps saobracaja
Da ne pricam van Evrope u zemljama slicnog siromastva kao sto je Srbija.
Ne rece, koji je prethodni auto sa kojim poredis tvrdocu ( i problem koji imas) i30.
Kako bi ti vozio recimo u Rimu po kaldrmisanim ulicama, ako ubacis u prvu kako navodis nastao bi kolaps saobracaja

-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Prijatelju, totalno je nebitno koji sam auto vozio pre ovoga, kakve veze ima koji je auto, rupa je rupa koji god auto vozio i posledice prelaska preko nje su manje vise iste - razliciti je osecaj prelaska odnosno ono sto se prenosi u kabinu.
Prelazak preko sina se svuda oseti, 'ajde? Pa nisam ja covece rekao da se ne oseti i da moze da se ne oseti vec da su kod nas oko sina rupe i neravnine, izbocine. Pa majke mi mile jedan dan cu da sednem u kola i da idem sve da slikam, posto me pravite budalom. Jednom sam i navodio prelaske preko sina preko kojih cesto idem, evo mogu ponovo sve da navedem pa neka neko kaze da nije tako.
Prelazak preko sina se svuda oseti, 'ajde? Pa nisam ja covece rekao da se ne oseti i da moze da se ne oseti vec da su kod nas oko sina rupe i neravnine, izbocine. Pa majke mi mile jedan dan cu da sednem u kola i da idem sve da slikam, posto me pravite budalom. Jednom sam i navodio prelaske preko sina preko kojih cesto idem, evo mogu ponovo sve da navedem pa neka neko kaze da nije tako.
Re: Putevi u Srbiji
Kako nebitno ? Kaži lepo da si vozio Ford. 

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Putevi u Srbiji
Tu se grdno varas, ogromne su razlike i po posledicama i po osecaju.Ogi napisao:Prijatelju, totalno je nebitno koji sam auto vozio pre ovoga, kakve veze ima koji je auto, rupa je rupa koji god auto vozio i posledice prelaska preko nje su manje vise iste - razliciti je osecaj prelaska odnosno ono sto se prenosi u kabinu.
Te famozne sine na ulasku u Savsku auto sa dugohodnim vesanjem prelazi sa 50 na sat bez po muke, jedva da osetis dok u nekom drugom autu se protreses u sedistu uz zvuke raznoraznih izvora i pomislis da se auto raspada.
A sine jedne te iste, ista prica i sa neravninama, rupama. rupicama, rupcagama.
I prelaz preko lezecih moze da bude drasticno drugaciji, da se auto zaljulja i osetis ga ili da samo cujes priguseni jedva cujni zvuk i mozda prepoznas u sedistu da je postojala neka prepreka.
Jedan te isti lezeci.
A pitam koji auto jer kako bi poredio 2 auta po tvrdoci ako je samo jedan pomenut.
Duze medjuosovinsko rastojanje, duzi hod opruga, tvrdji rebound od sabijanja amortizera i skoro da ne osecas to sto tebi smeta u voznji sa i30, auto prosto klizi uz blago ljuljanje.
Ma kako mozda izgledalo cudno, nisu svi auti podjednako prilagodjeni za sveukupnu udobnost voznje, u to spada i vesanje i nacin vodjenja tockova sto ima uticaja i na posledice.
Isto tako i odabir tipa gume ima uticaja. (pre svega profila).
Nedavno sam prolazio tuda pored sajma pa u Savsku i nikakvih problema pri 40km/h. Na Banovom Brdu sam vozio po sinama, toj traci ka novom mostu i nista se ne oseca u kabini.
Isto tako Ruzveltovom sam ranije cesto vozio bas trakom gde su sine bez smetnji.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Ne kapiras Ogija. On oseti sine kad vozi hoverkraft, a kamoli i30 

-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji

Molim vas, ne spominjati Ruzveltovu u mom prisustvu. Hvala.
Re: Putevi u Srbiji
Slazem se sa ljubiteljem. Moj rethodni auto opel vektra B je bila onako, tvda, ali za dve godine i 60.000km voznje po Bgd-u samo je zadnji levi silenT blok popustio i poceo blago da lupka. Drugih problema nije bilo.
Sada sa mercedesom C klase, sve je pesma: lebdim po beogradskim rupetinama... Sala na stranu, oseca ih, ali DALEKO manje od prethodne vektre...
Ipak, moram da priznam da Ogi mozdima pravo, tj. njegov subjektivni utisak je veoma jak. Vozim povremeno Hyundai I30 2010. godiste(auto mog rodjenog brata) isto 1.6crdi (kao da ima neke veze) i potrvrdjujem da je prilicno tvrd na rupama, mozda cak i tvrdji od mog prethodnog auta-vektre B.
Sada sa mercedesom C klase, sve je pesma: lebdim po beogradskim rupetinama... Sala na stranu, oseca ih, ali DALEKO manje od prethodne vektre...
Ipak, moram da priznam da Ogi mozdima pravo, tj. njegov subjektivni utisak je veoma jak. Vozim povremeno Hyundai I30 2010. godiste(auto mog rodjenog brata) isto 1.6crdi (kao da ima neke veze) i potrvrdjujem da je prilicno tvrd na rupama, mozda cak i tvrdji od mog prethodnog auta-vektre B.
Re: Putevi u Srbiji
Pa to, mozda je i30 takav da se sve oseca toliko da smeta ali ima i drugih modela koji se bolje snalaze na istim tim ulicama.
Nisu nase ulice bas tolika katastrofa
Nisu nase ulice bas tolika katastrofa
