Preporučeni AUTO-TESTOVI sa Interneta
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Ja nesto primecujem da kod Toyote svi hvale jednostavnost, jeftinu eksploataciju, predvidljivost kad dodje do limita, mogucnost da zanosis pri malim brzinama a da opet imas kontrolu - meni sve to zvuci sjajno. Ja bih ovaj auto vrlo rado posedovao kad bih bio u prilici.
Meni se svidja ceo paket tog auta, sa aspekta nekoga ko se razume u kola i ume da vozi, ali je jaaaako daleko od ozbiljnog vozaca. Prosto mi deluje da auto pruza mnogo prosecnom vozacu, i da je kao takav dobra ulaznica u ozbiljnije vode onome ko zeli da uci. Dobar deo ljudi ovde na diskusiji ima vise predjenih kilometara i probanih kola od mene, a sigurno ima i mnogo boljih vozaca, ali malo ste otisli u suvu teoriju. Ja mislim da je nepunih 8 sekundi do 100 i 160ks po toni sjajno, a tako ce misliti i vecina potencijalnih kupaca. Argument da je ovaj auto slab jer se danas gura vise kroz FWD meni ne pije vodu, nije to isto i ne moze biti isto. Nije na mestu poredjenje ni sa hot hatchevima, druga koncepcija. Jedino gde sam sklon da se slozim je da je pocetna cena jaka, ali ce to trziste sigurno iskorigovati - kod nas ne nuzno, u svetu sigurno.
Ne pada mi na pamet neki drugi kupe u klasi, sve mi se javljaju skuplja kola. Ovo mi upada u pricu sa RX8 i ekipom, tako da je taman. Bice verzija ihaha sa vecom stalom konja kome treba, ali ovo je za veliki broj ljudi prava mera.
Meni se svidja ceo paket tog auta, sa aspekta nekoga ko se razume u kola i ume da vozi, ali je jaaaako daleko od ozbiljnog vozaca. Prosto mi deluje da auto pruza mnogo prosecnom vozacu, i da je kao takav dobra ulaznica u ozbiljnije vode onome ko zeli da uci. Dobar deo ljudi ovde na diskusiji ima vise predjenih kilometara i probanih kola od mene, a sigurno ima i mnogo boljih vozaca, ali malo ste otisli u suvu teoriju. Ja mislim da je nepunih 8 sekundi do 100 i 160ks po toni sjajno, a tako ce misliti i vecina potencijalnih kupaca. Argument da je ovaj auto slab jer se danas gura vise kroz FWD meni ne pije vodu, nije to isto i ne moze biti isto. Nije na mestu poredjenje ni sa hot hatchevima, druga koncepcija. Jedino gde sam sklon da se slozim je da je pocetna cena jaka, ali ce to trziste sigurno iskorigovati - kod nas ne nuzno, u svetu sigurno.
Ne pada mi na pamet neki drugi kupe u klasi, sve mi se javljaju skuplja kola. Ovo mi upada u pricu sa RX8 i ekipom, tako da je taman. Bice verzija ihaha sa vecom stalom konja kome treba, ali ovo je za veliki broj ljudi prava mera.
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Lepo sazeto 

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Da,osim sto je tu kao sto sam rekao Z4 2.0si koji je i kupe i kabrio,takodje RWD, a jos i brzi 
2.500e skuplji,a minimum toliko vredi samo to sto krov moze da mu se spusti...
Manja emisija Co2,takodje,posto je to izgleda postalo veoma bitno "pravim" ljubiteljima automobila...
Jednostavno,ljubitelji ovog automobila zele da predstave kao da nema nista slicno trenutno na svetu,ali je to daleko od istine

2.500e skuplji,a minimum toliko vredi samo to sto krov moze da mu se spusti...
Manja emisija Co2,takodje,posto je to izgleda postalo veoma bitno "pravim" ljubiteljima automobila...
Jednostavno,ljubitelji ovog automobila zele da predstave kao da nema nista slicno trenutno na svetu,ali je to daleko od istine

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Imam teoriju!
Mislim da je Tojota gledala malo više u buducnost, tj da je računala na kupce polovnih GT86 koji ce budženjem od nje stvoriti novu legendu.
Dakle, sredovečni polubumbar nema pare za nesto ozbiljno, pa kupi ovo za 33k evra, a kad se ohladi proda ga u fabričkom stanju nekom entuzijasti i tu tek počinje prava priča. Z4 i ostali konkurenti nisu toliko dobra osnova za mlade kreativne paljevine...
Mislim da je Tojota gledala malo više u buducnost, tj da je računala na kupce polovnih GT86 koji ce budženjem od nje stvoriti novu legendu.
Dakle, sredovečni polubumbar nema pare za nesto ozbiljno, pa kupi ovo za 33k evra, a kad se ohladi proda ga u fabričkom stanju nekom entuzijasti i tu tek počinje prava priča. Z4 i ostali konkurenti nisu toliko dobra osnova za mlade kreativne paljevine...
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Samo kod nas se auto kešira, normalno da uzmeš voziš, lizing pušing
pa vratiš i uzmeš nešto drugo.
tj. tamo gde je GT86/FR-S/BRZ 24k tamo je Z4 duplo skuplji, i to najjeftiniji modeli (a GT86 ionako nema neke skuplje varijante)
U Švabiji Z4 košta ISTO ko GT86
Evo neko neutralnije tržište, Španija, Z4 je skuplji preko 10 soma.
Ali automobili su različito postavljeni, konceptualno - gledam brošuru, Z4 je ono cvike za sunce, štapovi z agolf, notesi i torbice
automatik i turbo... Daj da ne brkamo babe, žabe, devojke i maloletnice

Pa ako gledamo svet, za 24,000$ nemaXepoj87 napisao:Da,osim sto je tu kao sto sam rekao Z4 2.0si koji je i kupe i kabrio,takodje RWD, a jos i brzi
2.500e skuplji,a minimum toliko vredi samo to sto krov moze da mu se spusti...
Manja emisija Co2,takodje,posto je to izgleda postalo veoma bitno "pravim" ljubiteljima automobila...
Jednostavno,ljubitelji ovog automobila zele da predstave kao da nema nista slicno trenutno na svetu,ali je to daleko od istine

U Švabiji Z4 košta ISTO ko GT86

Evo neko neutralnije tržište, Španija, Z4 je skuplji preko 10 soma.
Ali automobili su različito postavljeni, konceptualno - gledam brošuru, Z4 je ono cvike za sunce, štapovi z agolf, notesi i torbice
automatik i turbo... Daj da ne brkamo babe, žabe, devojke i maloletnice

- Prikačeni fajlovi
-
- Clipboard-1.jpg (143.33 KiB) Pogledano 1163 puta
Boringly average, but also perfect for school run mums
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Širim haos!
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Z4 je po svakom standardu bolji automobil. Jedino moze nekome da bude ruzniji,a to je vec individualno...
Ako je tebi svet Amerika,sta da ti kazem,osim da ti i ja zivimo u razlicitom svetu
Kada budem ziveo u Americi i Spaniji i budem blejao na njihovim forumima,mozda ce mi biti vazno i koliko tamo kostaju...
A ako im je USA ciljano trziste,srecno im bilo sa ovim motorcicem...
Z4 tamo nema ispod 3.0 benzinca,pa i nema jeftin...
Manuelni menjac dolazi uz Z4,kao i uz GT86,samo sto Z4 ima kvalitetan automatik ako pozelis,a GT ima krdzu...
GT86 ide od 33.000e do 37.200e sa svom opremom i bez Touch&Go navigacije...
Sa svim tim je blizi 28si-ju po ceni,koji je vec previse ozbiljan za poredjenje...
Uopste ne mesamo babe i zabe,ovo je koncepcijski maltene isti automobil,osim sto je Bmw u CC varijanti,tim gore po Toyotu.
Oba su izvrsni vozacki automobili,osim sto Bmw pored dobrog polozaja za sedenje i fun faktora ima i ostale stvari kvalitetne.
A ako mislis da im je marketing drugacije usmeren,jeste,tu si u pravu.
Off topic
Nadam se da se ovim postom nisu uvredili fanovi Toyote i njihovo okruzenje...
Bilo kakva slicnost sa stvarnim osobama,dogadjajima i objektima je slucajna.
Prica nije zasnovana na stvarnim dogadjajima i fiktivne je prirode.
Xepoj87 © Sva prava zadrzana.
Ako je tebi svet Amerika,sta da ti kazem,osim da ti i ja zivimo u razlicitom svetu

Kada budem ziveo u Americi i Spaniji i budem blejao na njihovim forumima,mozda ce mi biti vazno i koliko tamo kostaju...
A ako im je USA ciljano trziste,srecno im bilo sa ovim motorcicem...
Z4 tamo nema ispod 3.0 benzinca,pa i nema jeftin...
Manuelni menjac dolazi uz Z4,kao i uz GT86,samo sto Z4 ima kvalitetan automatik ako pozelis,a GT ima krdzu...
GT86 ide od 33.000e do 37.200e sa svom opremom i bez Touch&Go navigacije...
Sa svim tim je blizi 28si-ju po ceni,koji je vec previse ozbiljan za poredjenje...
Uopste ne mesamo babe i zabe,ovo je koncepcijski maltene isti automobil,osim sto je Bmw u CC varijanti,tim gore po Toyotu.
Oba su izvrsni vozacki automobili,osim sto Bmw pored dobrog polozaja za sedenje i fun faktora ima i ostale stvari kvalitetne.
A ako mislis da im je marketing drugacije usmeren,jeste,tu si u pravu.

Off topic
Nadam se da se ovim postom nisu uvredili fanovi Toyote i njihovo okruzenje...
Bilo kakva slicnost sa stvarnim osobama,dogadjajima i objektima je slucajna.
Prica nije zasnovana na stvarnim dogadjajima i fiktivne je prirode.
Xepoj87 © Sva prava zadrzana.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Xepoj, mislim da mašiš s tim Z4 koga stavljaš nasuprot GT86. Mislim, da ni u BMW ne bi bili srećni da se Z4 poredi sa GT86. Ova generacija Z4 je više roadster za cruise, pomerili su ga konkurenbta SLK više ka SL da obuhvati oba tipa kupaca...nije nikakav naoštren sportista. Ciljna grupa kupaca je dosta drugačija. U uporednim testovima sa konkurencijom niko mu ne hvali ponašanje i dinamiku na putu (tu čak za žale za prethodnom generacijom), več neke druge kvalitete. BMW koji bi mogao da bude konkurent GT86 je "kec kupe"...125i npr.
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Ji 4Tze napisao:Samo kod nas se auto kešira, normalno da uzmeš voziš, lizing pušingpa vratiš i uzmeš nešto drugo.
E sad sta je normalno to je vrlo diskutabilno.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Pa ako pričamo o našem tržištu, čelnici Toyote su sve rekli. I prodaće 2-3 komada verovatno, ako i toliko.Xepoj87 napisao: Ako je tebi svet Amerika,sta da ti kazem,osim da ti i ja zivimo u razlicitom svetu
Kada budem ziveo u Americi i Spaniji i budem blejao na njihovim forumima,mozda ce mi biti vazno i koliko tamo kostaju...
Svet možda nije Amerika ali je to jedno od većeg tržišta gde se plasira ovaj automobil, ako o njemu pričamo, jer šta god da se tebi argumentuje ti imaš odgovor bez konkretnog smisla sem da pokušaš da dokažeš da si u pravu.
Kome do sad nije bilo jasno kakav je ovo auto, kome je namenjen i koja mu je vrednost, teško će da shvati.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Heroj odlicno zastupa BMW.
Ako ga bude uzeo kao sledeci auto, banovace i mene i njega u paketu
Ako ga bude uzeo kao sledeci auto, banovace i mene i njega u paketu

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Ja automobile gledam onakve kakvi jesu,bez predrasuda o marci i slicno...
@Starac
Sta znam,ja sam svuda nasao da je super kao vozacki automobil...
Nisam probao,pa ne znam...
Sa novim SLK sam odusevljen i taj auto se brutalno dobro ponasa po mojim standardima,ali je preskup,a ta klasa meni nikada nece odgovarati,jer jedva stanem u isti i svaki od slicnih je za mene licno precenjen,jer sem voznje,ni za sta ne sluze.
To jest,mozes istim na put od 1.000km,ako ces isti dan da se vratis,jer prtljag tesko da ce da stane...
Za mene licno su to bespoentni automobili koje kupuju zene,ljubavnice,cerke i sincici pozeri...
Za GT bih rekao da ga kupuju samo ovi poslednji i ljudi u klimaksu...
To je moje misljenje,naravno ne pravilo i ne realnost...
Evo jedan od citata:
The BMW Z4 is the real deal: it looks and drives like a proper sports car, and it makes you feel special every time you get in.
Dynamically, the Z4 is a tale of two halves. The drivetrain is excellent to its core, whichever model you choose. Engines are smooth and free-revving, with plenty of power and excellent response. And for the level of performance on offer (we’re talking the beating of the old Z4M, here) economy and emissions are up to usual BMW standards, which means impressive.
I ima takvih dosta,ali su ovo sve reci za Z4 2.0si,ne jace verzije i naravno,svi su bez M paketa...
Tako da to moze jos i bolje.
Generalno,nisam direktno ni hteo da ih poredim,jer je meni celokupno Bmw Z4 2 klase iznad Toyote,ali su slicne cene,pa da ne bude da je GT86 jeftin i da nema nista drugo za te pare kako mnogi tvrde...
@Floyd
Veruj mi,kada je u pitanju automobil,skoro sve marke bih vozio...
Kupujem automobil prema parama koje imam i prema onome sto mi se svidja za te pare najvise i sta mi je najisplativije.
Recimo,od Audija S5 cabria bezim samo zbog kradje i enormne cene osiguranja,a za njega bih bio spreman cak i skoro duplu potrosnju da istrpim u odnosu na konkurente
Mercedes mi je favorit najvise zbog dosta jeftinije exploatacije od konkurencije... Barem u mom slucaju.
@Starac
Sta znam,ja sam svuda nasao da je super kao vozacki automobil...
Nisam probao,pa ne znam...
Sa novim SLK sam odusevljen i taj auto se brutalno dobro ponasa po mojim standardima,ali je preskup,a ta klasa meni nikada nece odgovarati,jer jedva stanem u isti i svaki od slicnih je za mene licno precenjen,jer sem voznje,ni za sta ne sluze.
To jest,mozes istim na put od 1.000km,ako ces isti dan da se vratis,jer prtljag tesko da ce da stane...
Za mene licno su to bespoentni automobili koje kupuju zene,ljubavnice,cerke i sincici pozeri...
Za GT bih rekao da ga kupuju samo ovi poslednji i ljudi u klimaksu...
To je moje misljenje,naravno ne pravilo i ne realnost...
Evo jedan od citata:
The BMW Z4 is the real deal: it looks and drives like a proper sports car, and it makes you feel special every time you get in.
Dynamically, the Z4 is a tale of two halves. The drivetrain is excellent to its core, whichever model you choose. Engines are smooth and free-revving, with plenty of power and excellent response. And for the level of performance on offer (we’re talking the beating of the old Z4M, here) economy and emissions are up to usual BMW standards, which means impressive.
I ima takvih dosta,ali su ovo sve reci za Z4 2.0si,ne jace verzije i naravno,svi su bez M paketa...
Tako da to moze jos i bolje.
Generalno,nisam direktno ni hteo da ih poredim,jer je meni celokupno Bmw Z4 2 klase iznad Toyote,ali su slicne cene,pa da ne bude da je GT86 jeftin i da nema nista drugo za te pare kako mnogi tvrde...
@Floyd
Veruj mi,kada je u pitanju automobil,skoro sve marke bih vozio...
Kupujem automobil prema parama koje imam i prema onome sto mi se svidja za te pare najvise i sta mi je najisplativije.
Recimo,od Audija S5 cabria bezim samo zbog kradje i enormne cene osiguranja,a za njega bih bio spreman cak i skoro duplu potrosnju da istrpim u odnosu na konkurente

Mercedes mi je favorit najvise zbog dosta jeftinije exploatacije od konkurencije... Barem u mom slucaju.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Evo ovde se slazemo, a za kradju, ma sve se krade danas, tako da ne znam koliko je S5 po tome gori od konkurencije. Samo dobra zastita i to je to.Xepoj87 napisao:Veruj mi,kada je u pitanju automobil,skoro sve marke bih vozio...
Kupujem automobil prema parama koje imam i prema onome sto mi se svidja za te pare najvise i sta mi je najisplativije.
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Ma kakav S5, pazi ovo...Xepoj87 napisao:@Floyd
Veruj mi,kada je u pitanju automobil,skoro sve marke bih vozio...
Kupujem automobil prema parama koje imam i prema onome sto mi se svidja za te pare najvise i sta mi je najisplativije.
Recimo,od Audija S5 cabria bezim samo zbog kradje i enormne cene osiguranja,a za njega bih bio spreman cak i skoro duplu potrosnju da istrpim u odnosu na konkurente
Mercedes mi je favorit najvise zbog dosta jeftinije exploatacije od konkurencije... Barem u mom slucaju.
http://home.mobile.de/DAIMLER-KOELN#des_173316432
Kako se to dooooooobro cuje
