
Preporučeni AUTO-TESTOVI sa Interneta
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Ma šafciger u zadnji lonac i imaš skoro isti zvuk za dž. 

Širim haos!
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Za dobar zvuk ne mora se imati veliki novac, pogotovu ne za zvuk iz izduva.
- BobRock
- Moderator
- Postovi: 739
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Octavia 1.9 TDI A5 FL,Kia Ceed 1.4 2014
- Lokacija: Batajnica
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Meni se generalno taj koncept Toyote GT86 dopada. Vizuelno je auto po meni prelep, taman po meri, zadnji pogon, atmo motor i vozacka pozicija. To su stvari koje nekad mogu znaciti mnogo vise nego neke sekunde i sirove perfomanse. Bas sam evo uporedio sa mojom bivsom Lanciom, http://www.zeperfs.com/duel193-4069.htm , i vidi se da su tu negde, sto realno nije neka pohvala za Tojotu, posebno sto je Delta osetno teza i FWD. Medjutim kad se sedne u auto, onda to postaje manje bitno 

- Uroš S.
- Postovi: 10990
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Mislim da je Tiff Needell ili Jason Plato jednom prilikom, testirajući aktuelni Z4 pomenuo kako je potpuno izgubio oštrinu i surovost prve genracije, i napravio auto za Karleuše.
Edit:
Evo našao sam:
http://www.youtube.com/watch?v=nNRVj0BoLR4
Od 1:00
too safe, too numb, not as fun to drive, moved away from a pure sports car, doesnt feel sharp, not as lively as the old Z4.
Da se priključim da mi se GT86 jako dopada, i nadam se da će da osvetla Suprin obraz u smislu tradicije.
Edit:
Evo našao sam:
http://www.youtube.com/watch?v=nNRVj0BoLR4
Od 1:00
too safe, too numb, not as fun to drive, moved away from a pure sports car, doesnt feel sharp, not as lively as the old Z4.
Da se priključim da mi se GT86 jako dopada, i nadam se da će da osvetla Suprin obraz u smislu tradicije.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Dobro su rekli...tako manje više svi kažu od etabliranijih test vozači. Promenili su mu karakter i dali akcenat na udobnost, enterijer, povećali ga, otežali...
GT86 se naslanja na tradiciju Corolle AE86 koji je legendarniji, stariji, bolji i iskreniji sportski auto od Supre koja je potpuno slučajno postala poznata i to tek u svojoj poslednjoj 4. generaciji, a i ona tek po prestanku njene proizvodnje onda kada su ulične trke dobile na popularnosti. Ove prethodne generacije nisu bile nikakva bitna vozila, uglavnom su to bile "ugojene" Celice prilagođene američkom ukusu. Ni ta 4. generacija nije bila ništa posebno cenjena za vreme njene produkcije i uglavnom je gubila u upoređivanju od Nissana 300zx twin turbo, Skyline, Mazde RX7 turbo...iskreno bio ej potpuno inferioran u svemu sem u golim brojkama. Međutim, pokazala se kao vrlo kvalitetno napravljen auto čiji motor može da istrpi ekstreman tuning, a da ne mora da se promeni pola sklopova. Pošto nisu bile cenjene kao polovnjaci (u to vreme), počeli su masovno da ih kupuju za drag i drift trke koje voze početnici i ne ta takmičenja ne zahtevaju mnog novca. U ozbiljnim kružnim trkama Supre nisu imale šta da traže. Kako su počele da deru sve živo na drag trkama, a popularnost takve zabave narasla, tako je počeo da se širi hype oko tog auta, pa još kada su nadodale igrice, njena stvarna istorija je počela da se zaboravlja, a nova mitlogija je prekrila istoriju. Naravno, to je uslovilo da se na taj auto gleda sa velikim respektom, a cene su im se vinule u nebo. Meni, kao savremeniku tog auta, cela ta mitologija je pomalo smešna, ali dobro...
Za razliku od Supre, AE86 je sve vreme bila cenjena, uspešna na trkama, mada su i njoj pomogle drift takmičenja, igrice...kao i manje više svim japanskim kolima koje su u igricama bile malo bolje "naštelovane" nego u realnom životu, pa je to mlađarija usvojila kao neku istinu.
GT86 se naslanja na tradiciju Corolle AE86 koji je legendarniji, stariji, bolji i iskreniji sportski auto od Supre koja je potpuno slučajno postala poznata i to tek u svojoj poslednjoj 4. generaciji, a i ona tek po prestanku njene proizvodnje onda kada su ulične trke dobile na popularnosti. Ove prethodne generacije nisu bile nikakva bitna vozila, uglavnom su to bile "ugojene" Celice prilagođene američkom ukusu. Ni ta 4. generacija nije bila ništa posebno cenjena za vreme njene produkcije i uglavnom je gubila u upoređivanju od Nissana 300zx twin turbo, Skyline, Mazde RX7 turbo...iskreno bio ej potpuno inferioran u svemu sem u golim brojkama. Međutim, pokazala se kao vrlo kvalitetno napravljen auto čiji motor može da istrpi ekstreman tuning, a da ne mora da se promeni pola sklopova. Pošto nisu bile cenjene kao polovnjaci (u to vreme), počeli su masovno da ih kupuju za drag i drift trke koje voze početnici i ne ta takmičenja ne zahtevaju mnog novca. U ozbiljnim kružnim trkama Supre nisu imale šta da traže. Kako su počele da deru sve živo na drag trkama, a popularnost takve zabave narasla, tako je počeo da se širi hype oko tog auta, pa još kada su nadodale igrice, njena stvarna istorija je počela da se zaboravlja, a nova mitlogija je prekrila istoriju. Naravno, to je uslovilo da se na taj auto gleda sa velikim respektom, a cene su im se vinule u nebo. Meni, kao savremeniku tog auta, cela ta mitologija je pomalo smešna, ali dobro...
Za razliku od Supre, AE86 je sve vreme bila cenjena, uspešna na trkama, mada su i njoj pomogle drift takmičenja, igrice...kao i manje više svim japanskim kolima koje su u igricama bile malo bolje "naštelovane" nego u realnom životu, pa je to mlađarija usvojila kao neku istinu.
Poslednja izmena od starac vujadin u 21 Jan 2013, 23:53, izmenjeno 1 put ukupno.
- Uroš S.
- Postovi: 10990
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Između ostalog ovome i služi forum. Ništa od ovoga nisam znao, osim hajpa oko Supre stvorenog u NFS serijalu. Lep mi je to bio auto. A te Corole starije ne pamtim, prva u mom sećanju je kao Cozmova... Starije znam sa slika.
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Off topic
Ma hahahahaha
Salji 10k godisnje da mi pokrije troskove,pa ce da ga vozim,ima da prsti
A i tada bi morali da mi daju za jedno 10.000e jeftinije karavana u odnosu na limuzinu da bih uopste razmislio o istom
Karavan je meni penis shrinker automatski,koliko god dobar bio
S5 je 3.0,1.000e registracija,oko 3.000e kasko...
C63 je 6.2,2.000e registracija,oko 5.000e kasko...
S5 kada ne silim moze da trosi 15l recimo po centru BG-a...
C63 kada ne silim moze da trosi malo manje od 25l po centru BG-a
Ja prelazim godisnje oko 30.000km sada,a ako mi dune,ode to i do 40... To je u najboljem slucaju 4.000e razlike samo za gorivo
Odrzavanje S5-ice je oko 30% jeftinije od odrzavanja 63 AMG-a
Sve je to lepo i iskreno,retko koji auto bih radije vozio od nekog dobrog C63 AMG-a,ali za voznju toga ja necu imati para narednih 10 godina minimum
S5 je onaj najbolji kompromis
Em jos cabrio
Jedino sto bih radije vozio od toga,jeste E 500 cabrio sa AMG paketom u full opremi,u kakvoj gledam i S5
A za sada se razmisljam da li imam kesha da isfinansiram voznju E 350 CDI kupea,tako da su ove gore fantazije daleko od realnosti
Imam u planu neki poslic,pa ako se to u naredne 2 godine isplati,moci cu i sam da finansiram troskove automobila,a do tada se nadam da ce cale da se otvori za nekog jaceg dizela
Nije da mom automobilu nesto fali,ali eto,zelja za boljim je uvek tu
E pa eto Urose,razlicita misljenja su oko Z4-ke,najvise su takva jer nije vise lagan kao prethodnik,bolje je izolovan zbog tvrdog krova,pa je i sam osecaj voznje dosta izolovan,sto je logicno,a tako ima i onih koji misle da Toyoti treba vise snage,samo iskreno,u dosta malom broju u odnosu na one koji su zadovoljni istim.
@BobRock
Ja cisto sumnjam da ta Toyota moze tako da puca adrenalin kao Lancia...
Moze da bude bolja za voznju,skoro sigurno i jeste,ali sto se tice uzbudjenja,mislim da danas nema kola koja uzbudjuju kao stari sportasi...
Off topicFloyd napisao:Off topicXepoj87 napisao:Off topic
@Floyd
Veruj mi,kada je u pitanju automobil,skoro sve marke bih vozio...
Kupujem automobil prema parama koje imam i prema onome sto mi se svidja za te pare najvise i sta mi je najisplativije.
Recimo,od Audija S5 cabria bezim samo zbog kradje i enormne cene osiguranja,a za njega bih bio spreman cak i skoro duplu potrosnju da istrpim u odnosu na konkurente
Mercedes mi je favorit najvise zbog dosta jeftinije exploatacije od konkurencije... Barem u mom slucaju.
Ma kakav S5, pazi ovo...
http://home.mobile.de/DAIMLER-KOELN#des_173316432
Kako se to dooooooobro cuje
Ma hahahahaha

Salji 10k godisnje da mi pokrije troskove,pa ce da ga vozim,ima da prsti

A i tada bi morali da mi daju za jedno 10.000e jeftinije karavana u odnosu na limuzinu da bih uopste razmislio o istom

Karavan je meni penis shrinker automatski,koliko god dobar bio

S5 je 3.0,1.000e registracija,oko 3.000e kasko...
C63 je 6.2,2.000e registracija,oko 5.000e kasko...
S5 kada ne silim moze da trosi 15l recimo po centru BG-a...
C63 kada ne silim moze da trosi malo manje od 25l po centru BG-a

Ja prelazim godisnje oko 30.000km sada,a ako mi dune,ode to i do 40... To je u najboljem slucaju 4.000e razlike samo za gorivo

Odrzavanje S5-ice je oko 30% jeftinije od odrzavanja 63 AMG-a

Sve je to lepo i iskreno,retko koji auto bih radije vozio od nekog dobrog C63 AMG-a,ali za voznju toga ja necu imati para narednih 10 godina minimum

S5 je onaj najbolji kompromis

Em jos cabrio

Jedino sto bih radije vozio od toga,jeste E 500 cabrio sa AMG paketom u full opremi,u kakvoj gledam i S5

A za sada se razmisljam da li imam kesha da isfinansiram voznju E 350 CDI kupea,tako da su ove gore fantazije daleko od realnosti

Imam u planu neki poslic,pa ako se to u naredne 2 godine isplati,moci cu i sam da finansiram troskove automobila,a do tada se nadam da ce cale da se otvori za nekog jaceg dizela

Nije da mom automobilu nesto fali,ali eto,zelja za boljim je uvek tu

E pa eto Urose,razlicita misljenja su oko Z4-ke,najvise su takva jer nije vise lagan kao prethodnik,bolje je izolovan zbog tvrdog krova,pa je i sam osecaj voznje dosta izolovan,sto je logicno,a tako ima i onih koji misle da Toyoti treba vise snage,samo iskreno,u dosta malom broju u odnosu na one koji su zadovoljni istim.
@BobRock
Ja cisto sumnjam da ta Toyota moze tako da puca adrenalin kao Lancia...
Moze da bude bolja za voznju,skoro sigurno i jeste,ali sto se tice uzbudjenja,mislim da danas nema kola koja uzbudjuju kao stari sportasi...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Kojim trkama ?starac vujadin napisao:Za razliku od Supre, AE86 je sve vreme bila cenjena, uspešna na trkama
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Na kružnim trkama. U Evropi je doduše više gubila od VW u klasama do 1600 kubika, ali je tu i tamo uspevala da pobeđuje i dobije poneki šampionat.
Re: AW: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
@Heroj
Kad znam da za cenu polovnog S5 kabria mogu da uzmem ovu azdaju...oprostio bih mu sto je karavan
Pazi kad i on moze da bude penis shrinker cim stane na semaforu pored tvog fensi kabria i doda gas
Inace, svestan sam da voznja svakog sportskog automobila kosta puno a kada sam to pisao ovde mnogi su me demantovali.
Ako hoces najbolji moguci kompromis snage i "jeftine" eksploatacije premium auta onda gledaj 328i
Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2
Kad znam da za cenu polovnog S5 kabria mogu da uzmem ovu azdaju...oprostio bih mu sto je karavan

Pazi kad i on moze da bude penis shrinker cim stane na semaforu pored tvog fensi kabria i doda gas

Inace, svestan sam da voznja svakog sportskog automobila kosta puno a kada sam to pisao ovde mnogi su me demantovali.
Ako hoces najbolji moguci kompromis snage i "jeftine" eksploatacije premium auta onda gledaj 328i

Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Pa to i jeste jedna od ideja GT86, da vožnja sportskog autombila ne košta puno 

Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
u nabavci je cena te tojote slicna ceni 328i, bmw je nesto skuplji ali ne puno...( cak mislim da je kolega uzeo 328i demo za iste pare kao ova demo tojota )...
kasnije je bmw skuplji...
kasnije je bmw skuplji...
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Zasto mislis da je bmw skuplji za eksploataciju?dragan napisao:u nabavci je cena te tojote slicna ceni 328i, bmw je nesto skuplji ali ne puno...( cak mislim da je kolega uzeo 328i demo za iste pare kao ova demo tojota )...
kasnije je bmw skuplji...
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Daj bre Dragane ne zajebaj 

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
pricao sam sa ovim kolegom koji je kupio 328i, a i sa jos nekim ljudima, mrzi me sada da trazim koje su cene redovnih servisa i na koliko se rade, ali nisu bile zanemarive, sto je razumljivo s obzirom na tehniku. za tojotu ne verujem da je preterano skupa posto je relativno jednostavne konstrukcije.
ali ajde da ne nagadjamo, a vi mislite drugacije, ako neko ima neke konkretne cifre neka baci na sto...
ali ajde da ne nagadjamo, a vi mislite drugacije, ako neko ima neke konkretne cifre neka baci na sto...