Problemi sa Hondom Civic 1.4 Sport
Problemi sa Hondom Civic 1.4 Sport
Da ne opterecujemo teme automobili clanova, a posto kolega nema zelje bas da otvara naloge (niti ima vremena), otvorio sam ovu novu temu da sumiram iskustva i probleme sa Hondom Civic 1.4 Sport, koja je kupljena 2010 godine i dosad je presla 20.000km:
Auto je ili falican ili je nesrecan primerak.
Isporucen je sa ogrebotinom na vratima, sto je odmah sanirano a kao poklon kolega je dobio 4 zimske gume i bluetooth jer nije hteo da preuzme takav auto.
Prvi kvar koji je bio je letva volana, nakon smaranja sa ovlascenim servisom i pisanja dopisa u Englesku, utvrdjeno je da je fabricka greska i letva volana je zamenjena prosle godine u garantnom roku. Kvar se manifestovao lupanjem i krckanjem volana prilikom okretanja.
Nedugo nakon toga, pocelo je da cvili kvacilo, nesto su oni tu "muljali" prvo i navodno podmazivali pedalu, sto nije resilo problem i na kraju se ispostavilo da je crkao cilindar kvacila.
Treci problem je neutvrdjeni problem s akumulatorom - auto jednostavno posle normalne voznje i normalnog paljenja sutradan bude mrtav i mora da se pali na kablove (vec treci put), servis i dalje ne utvrdjuje problem vec dopuni akumulator i savetuje pracenje stanja.
I prekjuce se pojavio novi problem koji se manifestuje na sledeci nacin:
Dok auto stoji u leru, na svako dodavanje gasa se volan cima levo ili desno po neki centimetar. I tako stalno, od prekjuce.
Malo je reci da je kolega odlepio, i da ovo apsolutno ne sme da se desava na 20.000km.
Da li je rec o felericnom tj. nesrecnom primerku ili je jednostavno proizvodnja u engleskoj na losijem nivou od japanske...
U svakom slucaju ovlasceni servis (Delta kod O. Brigada) nije bas za pohvalu a problemi na autu nisu bas "simbolicni".
Auto je ili falican ili je nesrecan primerak.
Isporucen je sa ogrebotinom na vratima, sto je odmah sanirano a kao poklon kolega je dobio 4 zimske gume i bluetooth jer nije hteo da preuzme takav auto.
Prvi kvar koji je bio je letva volana, nakon smaranja sa ovlascenim servisom i pisanja dopisa u Englesku, utvrdjeno je da je fabricka greska i letva volana je zamenjena prosle godine u garantnom roku. Kvar se manifestovao lupanjem i krckanjem volana prilikom okretanja.
Nedugo nakon toga, pocelo je da cvili kvacilo, nesto su oni tu "muljali" prvo i navodno podmazivali pedalu, sto nije resilo problem i na kraju se ispostavilo da je crkao cilindar kvacila.
Treci problem je neutvrdjeni problem s akumulatorom - auto jednostavno posle normalne voznje i normalnog paljenja sutradan bude mrtav i mora da se pali na kablove (vec treci put), servis i dalje ne utvrdjuje problem vec dopuni akumulator i savetuje pracenje stanja.
I prekjuce se pojavio novi problem koji se manifestuje na sledeci nacin:
Dok auto stoji u leru, na svako dodavanje gasa se volan cima levo ili desno po neki centimetar. I tako stalno, od prekjuce.
Malo je reci da je kolega odlepio, i da ovo apsolutno ne sme da se desava na 20.000km.
Da li je rec o felericnom tj. nesrecnom primerku ili je jednostavno proizvodnja u engleskoj na losijem nivou od japanske...
U svakom slucaju ovlasceni servis (Delta kod O. Brigada) nije bas za pohvalu a problemi na autu nisu bas "simbolicni".
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Problemi sa Hondom Civic 1.4 Sport
Na Honda forumu se često može pročitati da Honda iz UK nije isto što i Honda iz Japana. Delom je to iz iskustva vlasnika, a delom je neko uopšteno mišljenje da japanci to naprave bolje. I ja bi svakako birao primerak iz Japana, kad bi mogao da biram, ali mislim da tu nema pravila i sigurno i među japanskim primercima ima problematičnih.
Što se tiče konkretno ovog slučaja, siguran sam da bi svako poludeo da mu se tako nešto dešava. Možda ne bi bilo loše da se auto odveze u Stojanov, Novi Sad. Takođe ovlašćeni servis za Hondu. Možemo da ga povežemo sa TRIO servisom, specijalizovanim za japanska vozila, te možda i oni mogu pomoći da se uspostavi najbolja dijagnoza i da se kvar otkloni, naravno pod pokrićem garancije.
Što se tiče konkretno ovog slučaja, siguran sam da bi svako poludeo da mu se tako nešto dešava. Možda ne bi bilo loše da se auto odveze u Stojanov, Novi Sad. Takođe ovlašćeni servis za Hondu. Možemo da ga povežemo sa TRIO servisom, specijalizovanim za japanska vozila, te možda i oni mogu pomoći da se uspostavi najbolja dijagnoza i da se kvar otkloni, naravno pod pokrićem garancije.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Problemi sa Hondom Civic 1.4 Sport
zapeo kocmo da ispljuje hondu sto je bila duplo pouzdanija od tojote na onoj britanskoj listi, pa to ti je...
Re: Problemi sa Hondom Civic 1.4 Sport
Sto bi ja pljuvao Hondu. Civic mi je jedan od omiljenih automobila (jos od malog Civica pre 20 i vise godina). Vozio sam jedno vreme trovratnog Civica iz 1990 (1.4) i bio je zvrk, odlican autic.
Cudno je samo sto se sve tako desava da kazem u "seriji".
Cudno je samo sto se sve tako desava da kazem u "seriji".
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Problemi sa Hondom Civic 1.4 Sport
Akumulator je crkao, a ovo sa volanom moze da bude vezano sa kvarom akumulatora (ako je elektricni volan a ne klasicni hidraulicki).
Dodavanje gasa sa lera podize napon u sistemu a los akumulator ne uspeva da stabilizuje i nastaju pikovi napona. To moze ali i ne mora da ometa rad raznih elektronski regulisanih uredjaja.
Predlog- zameniti akumulator moze i za polovni i pratiti stanje.
To se moze i servisu predloziti, valjda imaju jedan komad nekog akumulatora da upotrebe kao zamenu radi probe.
Interni povremeni kratki spoj u akumulatoru se teze dijagnosticira a zna cuda da pravi u elektro sistemu vozila.
Dodavanje gasa sa lera podize napon u sistemu a los akumulator ne uspeva da stabilizuje i nastaju pikovi napona. To moze ali i ne mora da ometa rad raznih elektronski regulisanih uredjaja.
Predlog- zameniti akumulator moze i za polovni i pratiti stanje.
To se moze i servisu predloziti, valjda imaju jedan komad nekog akumulatora da upotrebe kao zamenu radi probe.
Interni povremeni kratki spoj u akumulatoru se teze dijagnosticira a zna cuda da pravi u elektro sistemu vozila.
Re: Problemi sa Hondom Civic 1.4 Sport
Jesu li accu do sada samo dopunjavali, nisu nikad stavljali drugi?
Re: Problemi sa Hondom Civic 1.4 Sport
Valjda su samo dopunjavali. Tako mu kazu a sta su radili ne zna, ostavi auto u servisu. Dijagnostika tad nista nije pokazivala.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Problemi sa Hondom Civic 1.4 Sport
I ja bih rekao kao ljubitelj, tj. krenuo da pisem da je akumulator verovatno uzrok ovog poslednjeg problema.
Re: Problemi sa Hondom Civic 1.4 Sport
Daj bre nek promeni vise taj akumulator i resen problem...ne kosta to mnogo.
Meni je na Alfi otisao akumulator i nisam mogao nista da radim...samo da okrecem kljuc u prazno.
Posle dopunjavanja je upalio ali je u voznji elektronika zezala, prekidao mi gas na momente i izbacivao neke greske na BC-u.
Kad je zamnjen sve je radilo bez problema.
Meni je na Alfi otisao akumulator i nisam mogao nista da radim...samo da okrecem kljuc u prazno.
Posle dopunjavanja je upalio ali je u voznji elektronika zezala, prekidao mi gas na momente i izbacivao neke greske na BC-u.
Kad je zamnjen sve je radilo bez problema.
Re: Problemi sa Hondom Civic 1.4 Sport
Naravno.cozmo napisao:Valjda su samo dopunjavali. Tako mu kazu a sta su radili ne zna, ostavi auto u servisu. Dijagnostika tad nista nije pokazivala.
Akumulator nema nikakvu dijagnostiku za pokazivanje.
Dijagnostika kvara je mentalni proces mnogo kompleksniji od neke alatke citaca kodova ako se pod time mislim na "dijagnostiku".
"dijagnostika" nece pokazati ni kada se pokvare /potrose metlice brisaca ili ih neko ukrade, nece pokazati ni ako se neki sraf polomi ili nije dovoljno zategnut ili se olabavi, nece pokazati ako nastanu risevi na zupcastom kaisu i jos hiljadu kvarova.
Citac kodova je samo jedna od alatki, kao cekic na primer i ja bih se zahvalio tzv servisu kome je to osnova rada za sve simptome greske u radu vozila.
To sto citac koda greske nista ne pokaze ne znaci da greska ne postoji.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Problemi sa Hondom Civic 1.4 Sport
Vidje dijagnostike, jos ide i lepa muzika. 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Problemi sa Hondom Civic 1.4 Sport
Fiina specijalizovana alatka. Ja sam na osnovu slicnog zvanicnog testa dobio drugi aku u garanciji.
Re: Problemi sa Hondom Civic 1.4 Sport
Pričao sam maločas sa vlasnikom na parkingu
Uglavnom, promeniće accu pa će videti šta dalje.

Re: Problemi sa Hondom Civic 1.4 Sport
vec sam spominjao negde, imam bar desetak hondi ( akorda ove i prosle generacije, 2l i 2,4l i sivika u obe verzije benzinskog motora ) i jedino sa cime je bilo realnih problema su akumulatori. drugi problem, tj nesvetla tacka je slaba farba, ali i to je negde pominjano. ostalo stvarno nema sta da im se prilagodi po pitanju kvaliteta...
vec je receno, naci neki dobar accu pa videti da li problem postoji i dalje...
vec je receno, naci neki dobar accu pa videti da li problem postoji i dalje...