Preporučeni AUTO-TESTOVI sa Interneta
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
pa dobro, nije ta tojota bas spakovana za trke, to ipak zahteva malo ozbiljniju pripremu...
@laki - nuk je vec rekao, mislio sam na tvoju epopeju sa vodenom pumpom od 500e na autu koji ima ispod 200.000km...
@laki - nuk je vec rekao, mislio sam na tvoju epopeju sa vodenom pumpom od 500e na autu koji ima ispod 200.000km...
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Pa ne mislim o klot verziji Toyote, pisao sam ranije
http://www.toyota-motorsport.com/en/lat ... s-gt86csv3
Attractive prizes for race and season results totalling around €50,000 combine with the GT86 CS-V3 car, which is available for €45,815 (including German VAT), for a cost-effective way to participate in one of Europe’s leading motorsport series.
http://www.toyota-motorsport.com/en/lat ... s-gt86csv3
Attractive prizes for race and season results totalling around €50,000 combine with the GT86 CS-V3 car, which is available for €45,815 (including German VAT), for a cost-effective way to participate in one of Europe’s leading motorsport series.
Boringly average, but also perfect for school run mums
- Day Walker
- Postovi: 23526
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Pa zar se vodena pumpa ne menja na par godina? (veliki servis i tako to)
Nije BMW preterano skuplji od ostalih proizvodjaca.. Svima je cena priblizna kada se gledaju originalni delovi i naravno ovlasceni servis..
Ima izuzetaka za neke delove, ali mislim da se sve svodi na neku minimalnu razliku..
Pa ja sam davne 2007. god platio veliki servis za Astru G u autoprometu 800e
Nije BMW preterano skuplji od ostalih proizvodjaca.. Svima je cena priblizna kada se gledaju originalni delovi i naravno ovlasceni servis..
Ima izuzetaka za neke delove, ali mislim da se sve svodi na neku minimalnu razliku..
Pa ja sam davne 2007. god platio veliki servis za Astru G u autoprometu 800e

Brzine idu u H-a !!!




Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Pa dobro, epopeja nije ispala zbog cene nego zbog nemogucnosti nabavke iste. Inace je pumpa 400e al nije ni bitno.dragan napisao:pa dobro, nije ta tojota bas spakovana za trke, to ipak zahteva malo ozbiljniju pripremu...
@laki - nuk je vec rekao, mislio sam na tvoju epopeju sa vodenom pumpom od 500e na autu koji ima ispod 200.000km...
I opet je bas ta pumpa jedna od prednosti BMW-a jer to je kod mene na autu bio kvar (i to je bio prakticno jedini pravi kvar na skoro 200 000km, osim toga jos mi je jedino jedan dihtung popusutio pa je curkalo ulje), ta pumpa nije predvidjena da se menja, za raliku od vecine drugih proizvodjaca kod kojih se vodene pumpe menjaju na velikom servisu... Inace taj problem sa vodenom pumpom bi trebalo da je sredjen jer je uradjena revizija pumpe i ljudi se vise ne zale.
Evo nekih stvari koje mi odmah padaju na pamet vezanih za BMW zbog kojih je odrzavanje povoljnije nego sto se ocekuje, pa cak povoljnije od odrzavanja mnogih jeftinijih auta. Jasno je da neki proizvodjaci takodje imaju neke od ovih dugotrajnijih resenja, ali nije mi poznato da jos neko ima sve ovo na jednom mestu.
1. Nema kais vec lanac, te nema velikog servisa
2. Vodena pumpa se ne menja
3. Svecice se menjaju na 100-200 000km.
4. Kod automatika ulje nije predvidjeno da se menja (slazem se treba ga zameniti, ali onda to mozete raditi duplo redje nego kod recimo Audia ili Merca)
5. Ako se menjaju lezajevi tockova, menjaju se zaista samo lezajevi koji su jeftini, kod mnogih proizvodjaca to se menja zajedno sa glavcinom i onda je bas skupo (Alfa i Ford mi padaju odmah na pamet).
6. Nema filtera goriva kod motora (za bencince)
7. Filter ulja se menja samo ulozak, te je dzabatela
Za ulje iako si pisao kako ih ima razlicitih, verujem da i sam dobro znas da i u BMW i tu Toyotu koju pominjete ide podjednako kvalitetno ulje, te podjednako i kosta (nesto tipa Castrol Edge), nema tu nikakve razlike u ceni (sem ako ne mislis da sipas mineralno ulje).
Naspram Toyote svaki BMW je spakovan za trke, a na ovom konkretnom primeru, na trkama bi 328i u svakom trenutku preslisao Toyotu GT86, auto je bolji po apsolutno svemu... Nasli ste da poredite jednu od najsportskijih marki na trzistu sa jednom od najpenzionerskijih...Ji 4Tze napisao:Baš me zanima koliko bi koštao neki BMW spakovan i spreman za trke?![]()
I to u NemačkU, recimo?
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
pa ja nisam poredio ni u jednom trenutku, samo me zanima koliko košta auto spreman, verifikovan za neki šampionat iz BMW-a - kad ga već poredi neko u temi (ti ili Floyd, ko da vam je BMW porodično nasleđe).
Da jeste 328i brži, nema sumnje - glupo bi bilo da nije ali taj 328i nije brži od LFA? E pa porediti 328i sa GT86 ima smisla i koliko i porediti 328i sa LFA
A reći da je Toyota penzos marka naspram BMW je već... bahato
Da jeste 328i brži, nema sumnje - glupo bi bilo da nije ali taj 328i nije brži od LFA? E pa porediti 328i sa GT86 ima smisla i koliko i porediti 328i sa LFA

A reći da je Toyota penzos marka naspram BMW je već... bahato

Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Pa Toyota je penzos marka i naspram Forda 
Meni je bas izrazito glupo (za Toyotu) sto je 328i znatno brzi, ne vidim nikakav smisao u tome. GT86 sebi daje za pravo da kosta uporedivo sa 328i i daje sebi za pravo da igra na neku sportsku notu, i onda je 328i koji se i ne predstavlja kao neki posebno sportski nastrojen auto potuce do kolena po pitanju performansi, pa zaista besmisleno. S obzirom na cenu, i sportsku notu na koju Toyota igra, ne vidim sto je ne bih poredio sa 328i, sad sto je rezultat takav kakav je, e to je pravo pitanje besmislenosti.
A sta ce sad LFA koji kosta kao Aventador u prici, zaista nemam pojma

Meni je bas izrazito glupo (za Toyotu) sto je 328i znatno brzi, ne vidim nikakav smisao u tome. GT86 sebi daje za pravo da kosta uporedivo sa 328i i daje sebi za pravo da igra na neku sportsku notu, i onda je 328i koji se i ne predstavlja kao neki posebno sportski nastrojen auto potuce do kolena po pitanju performansi, pa zaista besmisleno. S obzirom na cenu, i sportsku notu na koju Toyota igra, ne vidim sto je ne bih poredio sa 328i, sad sto je rezultat takav kakav je, e to je pravo pitanje besmislenosti.
A sta ce sad LFA koji kosta kao Aventador u prici, zaista nemam pojma

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
stvarno me mrzi da sad guglam, tamo gde sam ostavio podatke za 328i vise ne mogu da nadjem, pa cu samo ofrlje - ta pumpa sto nije predvidjena za menjanje kosta kao sve pumpe koje ces na nekom drugom autu zameniti za 500.000km...
sto se tice filtera, njihova cena je generalno smesna kod vecine proizvodjaca, reda nekoliko evra, pa i gde moraju da se menjaju, a ima ih mnogo gde ne moraju, to nije nikakva stavka...
svecice - da, ima i drugih proizvodjaca koji imaju svecice koje traju jako dugo ali su isto tako i osetno skuplje od svecica koje se menjaju 3-4 puta cesce. ima ih alfa npr, i jos par drugih proizvodjaca...
dakle, nista epohalno ni u jednom smislu, a gde se iskoristio neki kvalitetniji deo cena ga prati, sto je i normalno...
sto se tice ulja, za tojotu ne znam koje standarde trazi, ali recimo, ulje koje zadovoljava standard za motor megana rs i mog klija kosta oko 500din/l kod zvanicnog uvoznika...oko ovoga moze da se bije druga bitka, da li je to ulje dobro, nije dobro, zasto su druga skuplja, pa trebalo bi i da budu bolja itd, ali stanje je takvo...
i tako dalje...
a onda dodje da platis cenu radnog sata, koja ume da bude dobar deo iznosa neke intervencije u servisu, a tu, barem u srbiji bmw nimalo nije jeftin...
sto se tice filtera, njihova cena je generalno smesna kod vecine proizvodjaca, reda nekoliko evra, pa i gde moraju da se menjaju, a ima ih mnogo gde ne moraju, to nije nikakva stavka...
svecice - da, ima i drugih proizvodjaca koji imaju svecice koje traju jako dugo ali su isto tako i osetno skuplje od svecica koje se menjaju 3-4 puta cesce. ima ih alfa npr, i jos par drugih proizvodjaca...
dakle, nista epohalno ni u jednom smislu, a gde se iskoristio neki kvalitetniji deo cena ga prati, sto je i normalno...
sto se tice ulja, za tojotu ne znam koje standarde trazi, ali recimo, ulje koje zadovoljava standard za motor megana rs i mog klija kosta oko 500din/l kod zvanicnog uvoznika...oko ovoga moze da se bije druga bitka, da li je to ulje dobro, nije dobro, zasto su druga skuplja, pa trebalo bi i da budu bolja itd, ali stanje je takvo...
i tako dalje...
a onda dodje da platis cenu radnog sata, koja ume da bude dobar deo iznosa neke intervencije u servisu, a tu, barem u srbiji bmw nimalo nije jeftin...
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Da,LFA kosta koliko,pola miliona?
328i je 8.000e jeftiniji od te "trkacke" Toyote...
Dakle,nije u pitanju trkacko nista,vec malo prepravljen serijski model.
Mogu oni da izlepe 101 nalepnicu po njemu,to ne menja sta je zapravo taj automobil.
Tu su samo prednje plocice van standardnog servisa od 110e,tako da je redovan servis na 65.000km za Land Cruiser i dalje oko 50e skuplji nego za Mercedes ML 280 CDI...
A jos za Mercedes dobijes 5 godina ili 100.000km besplatno redovne servise.
@dragan
Mozda bi voleo da mi das primere za koje ti znas da je jeftinije za Toyotu,posto vec pominjes?
Ja sam ti naveo primer koji je meni blizak,ista klasa automobila,slicna cena...
Takodje,vodena pumpa za moj automobil je 200e.
I ja ne znam da li ti vidis na slici da su samo ruke za redovan servis 100e u Toyoti...
A kada bi videli razliku u ozbiljnosti servisa Toyote i Mercedesa,ne bi verovali da u Mercedesu ne naplacuju barem duplo vise...
Imam licno iskustvo sa oba,tako da znam o cemu pricam.
@Laki021
Ti ne kapiras,taj auto je zanimljiv za voznju,ne trebaju mu performanse i bilo sta drugo,to je postalo nebitno
328i je 8.000e jeftiniji od te "trkacke" Toyote...
Dakle,nije u pitanju trkacko nista,vec malo prepravljen serijski model.
Mogu oni da izlepe 101 nalepnicu po njemu,to ne menja sta je zapravo taj automobil.
@nidzaThe Series Cars division is intended to allow relatively low cost racing with near-series cars. It consists of six gasoline classes differentiated by engine displacement V1 to V6 and a diesel class VD.
Tu su samo prednje plocice van standardnog servisa od 110e,tako da je redovan servis na 65.000km za Land Cruiser i dalje oko 50e skuplji nego za Mercedes ML 280 CDI...
A jos za Mercedes dobijes 5 godina ili 100.000km besplatno redovne servise.
@dragan
Mozda bi voleo da mi das primere za koje ti znas da je jeftinije za Toyotu,posto vec pominjes?
Ja sam ti naveo primer koji je meni blizak,ista klasa automobila,slicna cena...
Takodje,vodena pumpa za moj automobil je 200e.
I ja ne znam da li ti vidis na slici da su samo ruke za redovan servis 100e u Toyoti...
A kada bi videli razliku u ozbiljnosti servisa Toyote i Mercedesa,ne bi verovali da u Mercedesu ne naplacuju barem duplo vise...
Imam licno iskustvo sa oba,tako da znam o cemu pricam.
@Laki021
Ti ne kapiras,taj auto je zanimljiv za voznju,ne trebaju mu performanse i bilo sta drugo,to je postalo nebitno

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
dragan napisao:
a onda dodje da platis cenu radnog sata, koja ume da bude dobar deo iznosa neke intervencije u servisu, a tu, barem u srbiji bmw nimalo nije jeftin...
Interesantno, kakva promena misljenja u samo par redova:
Sada je bitna cena radnog sata. Koja uzgred za BMW u Srbiji nije visoka, meni su vodenu zamenili za 5 000din, radni sat je izmedju 2500-3000 u zvanicnom servisu, tj Radulovicu...dragan napisao: a onda dodje da platis cenu radnog sata, koja ume da bude dobar deo iznosa neke intervencije u servisu, a tu, barem u srbiji bmw nimalo nije jeftin...
A samo par redova ranije je bilo:
Ovde ocigledno cena radnog sata nije ni najmanje bitna, i vodena pumpa se sama menja...dragan napisao: ta pumpa sto nije predvidjena za menjanje kosta kao sve pumpe koje ces na nekom drugom autu zameniti za 500.000km...
Kad god je nesto na BMW mozda nesto skuplje to je onda u PM skupo, ako se pokaze da je jeftinije onda je to sve nebitno i sitno. Uostalom vise mi stvarno niste jasni, krenuli smo od toga kako je BMW kao skuplji za redovno odrzavanje, onda kad je ispalo da tokom prve 4 godine nije skuplji, nego naprotiv daleko daleko jeftiniji jer je odrzavanje besplatno, sad smo krenuli da se mlatimo sa starim kolima pa sve do 500 000km, i onda jos u toj prici pominjemo originalne delove i ovlasceni servis... pa malo nema nikakvog smisla.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Joj Srbi što rasipate energiju na pretpostavke... Uz malo googlanja, kome je to bitno, možete naći cene održavanja, tj. godišnje eksploatacije većine automobila. Bar Nemci to računaju decenijama u svojim časopisima i uvek stave te cifre u test automobila i u godišnje preglede za polovnjake.
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Takodje,niko zapravo nije siguran da je Toyota jeftina za odrzavanje,ali kada se spomene moja Toyota za koju znam da je skuplja od Mercedesa iste klase,onda ta Toyota nije bitna,vec je bitnije ono sto se samo pretpostavlja 
Lik je na nekom forumu rekao da je servis za Toyotu Yaris 1.3 na 105.000km 850e...
Kod Mercedesa A,B,C,E i ML klase ne postoji tako skup servis,vec za vise klase ne znam.

Lik je na nekom forumu rekao da je servis za Toyotu Yaris 1.3 na 105.000km 850e...
Kod Mercedesa A,B,C,E i ML klase ne postoji tako skup servis,vec za vise klase ne znam.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
ne ti si u pravu kao i uvek, ako je jedan model jednog proizvodjaca skuplji od modela drugog proizvodjaca, mora biti da je onda tako za svaki model...a ova cifra od 850e za auto te klase, to ne vredi ni komentarisati. stvarno bih voleo da znam sta mu je zamenjeno za 850e, s obzirom da sam 5 godina vozio auto iste klase i sa njim presao 150.000km...
uostalom, da ne tupimo vise, bar dok ne nadjemo cene odrzavanja gt86...
ovim bmw-ovcima vise ne smem ni da repliciram, njihovi automobili nisu sa ove planete, ne kvare se, a i kad se pokvare popravka je najjeftinija moguca, i uopste ne znam kako neko moze biti toliko glup da kupi ista drugo osim bmw-a. prosto pozelim da se raspricam sa nekim vagenovcem za promenu
uostalom, da ne tupimo vise, bar dok ne nadjemo cene odrzavanja gt86...
ovim bmw-ovcima vise ne smem ni da repliciram, njihovi automobili nisu sa ove planete, ne kvare se, a i kad se pokvare popravka je najjeftinija moguca, i uopste ne znam kako neko moze biti toliko glup da kupi ista drugo osim bmw-a. prosto pozelim da se raspricam sa nekim vagenovcem za promenu

- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Evo tu sam 

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
dragan napisao:
ovim bmw-ovcima vise ne smem ni da repliciram, njihovi automobili nisu sa ove planete, ne kvare se, a i kad se pokvare popravka je najjeftinija moguca, i uopste ne znam kako neko moze biti toliko glup da kupi ista drugo osim bmw-a. prosto pozelim da se raspricam sa nekim vagenovcem za promenu
Pa tako, kad ti se jedan po jedan argument sistematicno izbije pa ti nestane argumenata, najlakse je reci necu vise da pricam, mnogo teze bi bilo reci, ok, pogresio sam...
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Pa ok je to ali cuo sam, ne tako lepe stvari za sistem kasko osiguranja u Srbiji i zato mislim da to ne bi trebao da bude vazan podatak u ozbiljnoj diskusiji.dragan napisao:floyd tako je kako je ovde gde sam ja. u mnogim zemljama je gt86 sigurno jeftiniji od 328i, ali eto ja sam naveo primer iz svoje neposredne okoline gde se za iste pare moze kupiti bilo koji od ta dva...sto po mom misljenju, da se opet ponovim, nije bas kako treba, mislim da bi 328i trebao biti skuplji od tojote...
Kad kazem da 328i i ta Toyota ne mogu da se porede, ne mislim to kao BMW fan, nego je to jednostavno tako...to su dve razlicite klase koje ce privuci totalno razlicite grupe ljudi. Mislim da je Toyota napravila fail cim se njihov top sportski model cenom i performansama poredi sa prosecnom porodicnom limuzinom nemacke proizvodnje koja je bolja od njega u svakom mogucem pogledu...pa i u performansama i voznoj dinamici, sto je glavni adut GT86.
Pa ne kaze to samo Laki...u svakom drugom americkom filmu se slicno sprdaju sa Toyotom a tu se posebno istice PriusJi 4Tze napisao:A reći da je Toyota penzos marka naspram BMW je već... bahato

Toyota je nekada bila kao Hyu (odlican odnos cene i kvaliteta) i zato se probila na severno-americkom trzistu gde i danas dominira.
Sto se mene tice danasnji modeli Toyota-e su totalno ne zanimljivi...nisu jeftini u nabavci, nisu jeftini u eksploataciji, nenadhebivog kvaliteta vise nema (osim u glavi Toyota fanova), nisu lepi, nisu jaki. Kvalitet izrade im je krajnje prosecan, ne osecas se lepo preterano lepo unutra...
A i taj GT86 oko koga se digla tolika frka, zapravo i nije cista Toyota ali se o tome ovde ne govori.
Pa to ne mozemo jos da nadjemo ali je interesantno kako svi preskacu da prokomentarisu sliku racuna koju je okacio Heroj.dragan napisao:uostalom, da ne tupimo vise, bar dok ne nadjemo cene odrzavanja gt86...
Ne i ne...Toyota nije jeftina za odrzavanje...prijatelj ovde vozi Prius i znam o cemu pricam...odrzavanje je osetno skuplje nego kod Alfe a i sam covek kaze da je za nijansu jeftinije od Mecke E220 koju je pre vozio.
Brate i njih ste zajebalidragan napisao:prosto pozelim da se raspricam sa nekim vagenovcem za promenu

Prvo sa cenom Clia koja je jaca od "precenjenog" Pola a drugo, sa hvalisanjam RS-om i njegovom vremenu na Ringu...fanovi TDI PD motora su mala deca za vas
