Turbo vs atmo iste snage
Re: Turbo vs atmo iste snage
Naravno, 16valve, ti si se javio sa potezanjem i jurcanjem s namerom.
Ono oko cega je pocela polemika je NORMALNA voznja. Ja ne znam nikoga ko po gradu vozi u opsegu od 4000-6000 obrtaja.
Dakle u normalnoj voznji ce u drugoj temi pomenuti 2.0 TDI lagano ubrzati sa 2000 obrtaja bez potrebe saltanja u nizu brzinu i dizanja obrtaja.
Bilo koji atmo motor to nece moci da uradi u istim uslovima. Tu je bitna elasticnost, i samo se o tome govorilo.
Ne znam koj moj opet pricate price o turbo VS atmo, potezanjima, trkama, tvom neverovatnom talentu za saltanje ili cemu vec kad niko nije pricao o tome.
Ono oko cega je pocela polemika je NORMALNA voznja. Ja ne znam nikoga ko po gradu vozi u opsegu od 4000-6000 obrtaja.
Dakle u normalnoj voznji ce u drugoj temi pomenuti 2.0 TDI lagano ubrzati sa 2000 obrtaja bez potrebe saltanja u nizu brzinu i dizanja obrtaja.
Bilo koji atmo motor to nece moci da uradi u istim uslovima. Tu je bitna elasticnost, i samo se o tome govorilo.
Ne znam koj moj opet pricate price o turbo VS atmo, potezanjima, trkama, tvom neverovatnom talentu za saltanje ili cemu vec kad niko nije pricao o tome.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Pa motor kao motor sam ne mozes porediti, on mora biti u nekom autu. Treba uzeti primer Civic-a Type R i Golfa V GTI. 2.0 atmo vs 2.0 turbo, ista snaga, razlicit obrtni momenat....
Ako tebe Next zanima samo opustena voznja, zaobidji ove teme. Cela prica se povela o tome koji auto kako ide i onda se ti javis kao da sam ja nesto zakuvao, a vi se poubijaste da dokazete da je A6 brzi od 206. Ako se prica o performansama koje auto ostvaruje, opustena voznja nikoga ne zanima... Ili cemo da izmislimo novu kategoriju, performanse opustene voznje? Ja sam prvi koji utera auto do 7000 svaki put kad ga vozim bar jednom, a znam da nisam jedini
Ako tebe Next zanima samo opustena voznja, zaobidji ove teme. Cela prica se povela o tome koji auto kako ide i onda se ti javis kao da sam ja nesto zakuvao, a vi se poubijaste da dokazete da je A6 brzi od 206. Ako se prica o performansama koje auto ostvaruje, opustena voznja nikoga ne zanima... Ili cemo da izmislimo novu kategoriju, performanse opustene voznje? Ja sam prvi koji utera auto do 7000 svaki put kad ga vozim bar jednom, a znam da nisam jedini

Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Turbo vs atmo iste snage
Calibra 2.5 V6 175ks FVD, razbije turbaka 2.0 4x4

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Turbo vs atmo iste snage
Ne, pricalo se o elasticnosti motora. Mozes da se vratis na prvi post u onoj temi koji je to pomenuo, pa da vidis.
Niko nije rekao da bi na 400 metara A6 bio brzi niti u sprintu. Zeperfs upravo pokazuje da je elasticnost A6ice sa tim motorom bolja nego 206ice sa 110 konja ili ista.
Zapravo, cela poenta je bila da A6 iako losiji odnos mase i snage moze da parira malom autu sa 100+ konja, a ne 80 kako je neko rekao.
Ovo sve ostalo je mlacenje prazne slame.
Niko nije rekao da bi na 400 metara A6 bio brzi niti u sprintu. Zeperfs upravo pokazuje da je elasticnost A6ice sa tim motorom bolja nego 206ice sa 110 konja ili ista.
Zapravo, cela poenta je bila da A6 iako losiji odnos mase i snage moze da parira malom autu sa 100+ konja, a ne 80 kako je neko rekao.
Ovo sve ostalo je mlacenje prazne slame.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Ajde pusti nas koje ovo zanima da pricamo o tome, jel moze? Kad pocnete da pricate da li neki dizel ide bolje od drugog, ja se ne pojavljujem jer me u ludilu ne zanima, a kamoli mi ne pada na pamet da dodjem i da ti govorim evo opet ti. Ali ti si ocigledno dovoljno bezobrazan.
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Re: Turbo vs atmo iste snage
ja ovu temu gledam kao nastavak teme o A6.
Sam si pomenuo alfu koja je dizel i tvoj atmo benzinac.
Ti se opet vracas na potezanje i trkanje, i ubedjujes kako niko nije u pravu sem tebe, a niko ne prica o stvarima o kojima ti pricas.
Sam si pomenuo alfu koja je dizel i tvoj atmo benzinac.
Ti se opet vracas na potezanje i trkanje, i ubedjujes kako niko nije u pravu sem tebe, a niko ne prica o stvarima o kojima ti pricas.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A6
Pa i atmo benzinac moraš da držiš u optimalnom rasponu obrtaja (s tim da ne moraš da čekaš da ti se oladi turbina
)

Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Turbo vs atmo iste snage
Gresis veoma. Sve ljude zanima kako auto ide, sem vas par. I stalno se prica o tome, pogotovo sto ima ovde ljudi po cijem voznom parku se vidi da ih ne zanma opustena voznja. Tema je skroz izuzeta iz teme o A6 za koju mi nije jasno ni zasto nije zakljucana kada je auto prodat. Povela se prica o necem drugom, i ja nisam veliki trkac, niti imam posebne sposobnosti saltanja nego me jednostavno opusta da se potrkam. Kome je to tesko da shvati, je mu ne mogu objasniti to zaista. Ili si takav ili nisi
I prica ima veze sa A6 i 206 jer se radilo o medjuubrzanjima. Za to sam ja rekao da pri medjuubrzanju ta dva automobila 206 mora biti bar u jednoj brzini nize, i da onda nece biti razlike.... I alfu nisam spomenuo da bi hvalio svoj auto, kao ni hondu, to su vec matori automobili i voze ih samo oni koji nemaju za bolje ili koji jako to vole (ja).

I prica ima veze sa A6 i 206 jer se radilo o medjuubrzanjima. Za to sam ja rekao da pri medjuubrzanju ta dva automobila 206 mora biti bar u jednoj brzini nize, i da onda nece biti razlike.... I alfu nisam spomenuo da bi hvalio svoj auto, kao ni hondu, to su vec matori automobili i voze ih samo oni koji nemaju za bolje ili koji jako to vole (ja).
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Re: Turbo vs atmo iste snage
Drugim recima, voznja atmo motora (posebno sa manuelnim menjacem) je interesantnija samo u teoriji 

Re: Turbo vs atmo iste snage
Pa to je kako ko gleda opet. Meni je zanimljiviji atmo jer trpi vecu torturu u odnosu na turbo motor i jeftiniji je za odravanje. Prednost turbo motora je sto mu se lako moze dici snaga. I jos jedna bitna stvar, turbo motor nikada ne moze imati zvuk kao atmo... I ne vidim automatski menjac kao narocitu zanimljivost... Ali to je samo moje misljenje....
Poslednja izmena od 16_Valve_ u 23 Jan 2013, 23:11, izmenjeno 1 put ukupno.
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Re: Turbo vs atmo iste snage
Pa rekoh ja da je u teoriji bolji manuelni pa jos uparen sa atmo motorom.16_Valve_ napisao: I ne vidim automatski menjac kao narocitu zanimljivost... Ali to je samo moje misljenje....
U praksi je druga prica...automatski ti olaksava posao dok se vracas u spicu sa posla, kad ti nije bas do drkanja menjaca.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Naravno da olaksava posao, i sve to stoji. Ali ja za sada ne moram na posao kolima a fax mi je blizu, vise vremena potrosim dok nadjem parking nego sto mi treba peske da odem ili taksijem
Ovi novi automatici su 3 puta bolji od vrhunskih vozaca po pitanju saltanja... Bas su japanci testirali DSG vs manual na petici GTI, uopste nije mala razlika koliko je brzi sa DSG-om 


Poslednja izmena od 16_Valve_ u 23 Jan 2013, 23:59, izmenjeno 1 put ukupno.
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo vs atmo iste snage
Ne vidim ama bas nijednu prednost atmosferca u odnosu na turbaka osim nesto jeftinijeg odrzavanja, ali je to neosnovan komentar, kao kada bi rekli da je mercedes los auto zato sto je odrzavanje za njega skuplje od nekog proseka... 

Re: Turbo vs atmo iste snage
Atmosferski motori su laksi, sto utice na "lezanje" i raspored mase automobila pa samim tim i na ukupne performanse, linearno razvijaju snagu i nekako su pitomiji za voznju, nema cimanja kao kad se upali turbo. Turbaka nema nigde dok se ne upali turbina (ne pricam o ovim najnovijim turbacima). O odrzavanju kao sto si i sam rekao ne vredi pricati, jer nesto ako je skuplje ne mora da znaci da je to minus... Jos nesto sto bi se moglo podvesti pod prednost atmosferca je to sto mozes voziti punim gasom pola sata, doci kuci i odmah ga ugasiti, dok turbaka ne smes da ugasis dok se ne ohladi.
Prednost turbo motora je u prvom planu lakoca dizanja snage. Svima je poznato da se obicnim cipom koji kosta 200-300e dize snaga za lep broj konjica, pogotovo kod turbo benzinaca. Povecanje snage kod atmo motora je dosta skuplje. Turbo motori imaju vise obrtnog momenta na manjim obrtajima, tako da zahtevaju manje rada sa menjacem.
Licno ja volim atmosferske motore, ne mogu reci da sam protivnik turbaka ali sam uvek za NA. Fasciniraju me automobili poput Clia Sport ili CTR koji imaju 2.0 motore sa 200ks i iskreno mi je zao sto ih vise nece biti u proizvodnji. Vrhunski automobil sa malim atmosferskim motorm je Honda S2000, jednostavno sirova snaga... Zao mi je sto svi prelaze na turbake, ali jednostavno je jeftinijie unaprediti turbo nego atmosferski motor...
Prednost turbo motora je u prvom planu lakoca dizanja snage. Svima je poznato da se obicnim cipom koji kosta 200-300e dize snaga za lep broj konjica, pogotovo kod turbo benzinaca. Povecanje snage kod atmo motora je dosta skuplje. Turbo motori imaju vise obrtnog momenta na manjim obrtajima, tako da zahtevaju manje rada sa menjacem.
Licno ja volim atmosferske motore, ne mogu reci da sam protivnik turbaka ali sam uvek za NA. Fasciniraju me automobili poput Clia Sport ili CTR koji imaju 2.0 motore sa 200ks i iskreno mi je zao sto ih vise nece biti u proizvodnji. Vrhunski automobil sa malim atmosferskim motorm je Honda S2000, jednostavno sirova snaga... Zao mi je sto svi prelaze na turbake, ali jednostavno je jeftinijie unaprediti turbo nego atmosferski motor...
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Turbo vs atmo iste snage
A da li su za istu snagu laksi? Kao sto si rekao turbo rupa danas predstavlja sve manji problem, tako da te dve mane kod modernih turbaka i nisu bas toliko izrazene. Formula 1 ce od 2014 koristiti i male motor/generatore na turbini koji ce se ponasati kao generatori kada se turbina vrti dovoljno brzo, a moci ce da ubrzaju turbinu kada se ona ne vrti dovoljno brzo i tako ublaziti turbo rupu. Uz vec prisutnu varijabilnu geometriju mislim da ce turbo rupa otici u proslost vrlo brzo.16_Valve_ napisao: Atmosferski motori su laksi

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money