Ovde često pičamo o bezbednosti tj. o padovima aviona i sl. ... evo slučajno naleteh u kompu na ovaj vic (na tu temu):
Vodi se istraga o padu jednog putnickog aviona.
Komisija je u knizi odrzavanja aviona pronasla sledecu prepisku izmedju pilota i aviomehanicara (koja ce mozda baciti malo svetla na moguci uzrok pada letelice):
ZAHTEV:Leva guma skoro treba da se zameni.
IZVESTAJ: Leva guma skoro zamenjena.
ZAHTEV: Nesto se otkacilo u kabini.
IZVESTAJ: Nesto smo zakacili u kabini.
ZAHTEV: Autopilot gubi visinu za po 200 stopa u minuti.
IZVESTAJ:Nismo uspeli da ponovimo problem na zemlji.
ZAHTEV:Tragovi curenja na levom stajnom trapu.
IZVESTAJ:Tragovi obrisani.
ZAHTEV:Zvuk iz DME instrumenta glasan da ne poverujes.
IZVESTAJ:Zvuk iz DME podesen na nivo u koji mozes da poverujes.
ZAHTEV:IFF instrument neoperativan.
IZVESTAJ:IFF instrument je uvek neoperativan kad je iskljucen.
ZAHTEV:Sumnjamo na pukotinu u staklu vetrobana.
IZVESTAJ:Sumjamo da ste u pravu.
ZAHTEV:Nema motora broj tri.
IZVESTAJ:Vizuelnim pregledom letelice pronadjen je motor na levom krilu
ZAHTEV:Avion smesno reaguje na zadate komande.
IZVESTAJ:Avion upozoren da se uozbilji.
ZAHTEV:Cudan zvuk iz instrument table, kao da neki patuljak udara cekicem.
IZVESTAJ:Patuljku oduzet cekic.
