
Šala.

Tapatalk
Otpada mi patos, pa zbog togaSaša napisao:Hoćeš reći svuda primećeni tragovi korozije, he, he...
Šala.
Tapatalk
I kod Dacie je takav princip. Citao sam ranije da su ljudi isto prolazili kad su tamo u 5.god hteli da reklamiraju koroziju. Ispaljivali se jer su posle druge prestali da posecuju ovlascene.Day Walker napisao:naravno da ima. na svakom servisu se vrsi korozivna provera, i unosi u knjizicu, ima cak naslikan auto gde se obelezavaju promene.
ako treba slikacu.
Послато са Telenor_Smart_HD користећи Тапаток 2
Xepoj87 napisao:Oterah ja auto u Mercedes NBG.
Elem,prvo covek napisa ogroman spisak koji sam mu diktirao,sa stvarima koje treba da se pogledaju.
Onda sedam u kola sa njim i deckom u kombinezonu,tehnicarem za mehaniku...
Posle 2 godine tandrkanja(ranije se samo nekada javljalo,u poslednjih 6 meseci,konstantno) u zadnjem delu vozila i svih mogucih i nemogucih provera po mehanicarima i trapdzijama,napokon je izvaljeno sta je u pitanju.
Decko me je pre sedanja u kola pitao d ali se cuje kada povucem rucnu?
Ja reko,ne znam,ne vozim sa rucnom
Naravno,vec na prve 2 rupe,zakljucili smo da je do rucne kocnice.![]()
Takodje,pitao me ovaj kada je radjen redovan i poceo da trazi po kompu,te nasao da nisam kod njih radio redovan,nego popravku u decembru,ja mu rekoh da ne radim kod njih,ali da bi mogli da mi odrade,jer je vec proslo 16k km od proslog.
On pogledao i pitao me kada je menjano ulje u kocnicama...
Ja rekoh,mislim nikada ili kada sam kupio auto 2009-e,ne secam se da li smo menjali ulje u kocnicama ili servu volana,jedno jeste...
Naravno,covek mi saopsti da je obavezno menjati ga jednom u 2 godine.
I pogledao je po kodu na ASSYST PLUS-u sta tacno treba da se radi na ovom servisu,a neovlasceni to rade odokativno.
To mi niko nikada nije rakao,niti je znao.
Eto,za sada 2 ogromne razlike u ovlascenom i neovlascenom.
Detaljnije cemo kada mi zavrse auto za nedelju,2...
Onaj ko hoce, moze sve to da ti uradi/proveri, tacnije mozes i sam. Imas lepo spisak servisa u servisnoj obeleznih "A" "B" "C" itd. U odnosu na km proveris koji je dosao na red i sve pise sta treba da se proveri/zameni.Xepoj87 napisao:Oterah ja auto u Mercedes NBG.
Elem,prvo covek napisa ogroman spisak koji sam mu diktirao,sa stvarima koje treba da se pogledaju.
Onda sedam u kola sa njim i deckom u kombinezonu,tehnicarem za mehaniku...
Posle 2 godine tandrkanja(ranije se samo nekada javljalo,u poslednjih 6 meseci,konstantno) u zadnjem delu vozila i svih mogucih i nemogucih provera po mehanicarima i trapdzijama,napokon je izvaljeno sta je u pitanju.
Decko me je pre sedanja u kola pitao d ali se cuje kada povucem rucnu?
Ja reko,ne znam,ne vozim sa rucnom
Naravno,vec na prve 2 rupe,zakljucili smo da je do rucne kocnice.![]()
Takodje,pitao me ovaj kada je radjen redovan i poceo da trazi po kompu,te nasao da nisam kod njih radio redovan,nego popravku u decembru,ja mu rekoh da ne radim kod njih,ali da bi mogli da mi odrade,jer je vec proslo 16k km od proslog.
On pogledao i pitao me kada je menjano ulje u kocnicama...
Ja rekoh,mislim nikada ili kada sam kupio auto 2009-e,ne secam se da li smo menjali ulje u kocnicama ili servu volana,jedno jeste...
Naravno,covek mi saopsti da je obavezno menjati ga jednom u 2 godine.
I pogledao je po kodu na ASSYST PLUS-u sta tacno treba da se radi na ovom servisu,a neovlasceni to rade odokativno.
To mi niko nikada nije rakao,niti je znao.
Eto,za sada 2 ogromne razlike u ovlascenom i neovlascenom.
Detaljnije cemo kada mi zavrse auto za nedelju,2...