
Turbo vs atmo iste snage
Re: Turbo vs atmo iste snage
pa nije jbg, vidis da su skoro svi benzinci...mada bolje i to nego da neko prosipa kako je senikom dci oshishao imprecu wrx 

- Ji 4Tze
- Postovi: 8232
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo vs atmo iste snage
Evo ne znam ništa o tome, nauči me kako je to Opel Astra G OPC ispred konkurencije (al bez ovih zrpfrps trt mrt linkova za merkanje)?Day Walker napisao:Kao i mi na tvoj(e)
Nauci nesto o necemu pre nego sto pocnes da trabunjas o tome

Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Turbo vs atmo iste snage
Pa dobro decenijama se po forumima raspravljalo dizel vs benzin red je da se malo vozdigne na viši nivo.
- Day Walker
- Postovi: 23559
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo vs atmo iste snage
Nauci ti mene kako da vozim magistralom i trosim 4,5l na 100km sa benzinc od 140ks i 1800 kubikaJi 4Tze napisao:Evo ne znam ništa o tome, nauči me kako je to Opel Astra G OPC ispred konkurencije (al bez ovih zrpfrps trt mrt linkova za merkanje)?Day Walker napisao:Kao i mi na tvoj(e)
Nauci nesto o necemu pre nego sto pocnes da trabunjas o tome

Brzine idu u H-a !!!




Re: Turbo vs atmo iste snage
[quote="dragan"]naravno...mogli bi jednom napraviti krug i sa 172kom
Bice prilike.

Bice prilike.

Re: Turbo vs atmo iste snage
a i to sto kazes...ftj napisao:Pa dobro decenijama se po forumima raspravljalo dizel vs benzin red je da se malo vozdigne na viši nivo.

Re: Turbo vs atmo iste snage
Moje poredjenje 320d (mogao sam i A4 da stavim, nebitno) i E 250 CDI ima smisla isto kao i tvoje poredjenje Klia sa Golfom.
Ako si ti na osnovu toga izvukao zakljucak da je 200ks turbo isto sto i 200ks atmo, zasto ja ne bih po tvojoj logici, izvukao zakljucak da su BMW-ovih 184ks jaci od Mercedes-ovih 204?
Mogao sam opusteno da uzmem neku polovnu M3ojku i onda da balavim na forumu kako sam najbrzi BRE...naravno odmah posle Renoa RS i "Renoa" GT-R
I kako sam ljubitelj naravno jer "pravi ljubitelji" ne kupuju dizele a ni benzince slabije od 200ks.
Ako si ti na osnovu toga izvukao zakljucak da je 200ks turbo isto sto i 200ks atmo, zasto ja ne bih po tvojoj logici, izvukao zakljucak da su BMW-ovih 184ks jaci od Mercedes-ovih 204?
Ja nemam takvu vrstu kompleksa...da imam sigurno ne bih uzeo ovaj auto.dragan napisao:svi smo mi drugari koji posle bilo kakve voznje mozemo da sednemo i popijemo pice, jer je najbitnija ljubav prema automobilima...
a kompleksasi neka lece svoje komplekse...uvek ce neko biti brzi od nekoga a sporiji od drugoga...
Mogao sam opusteno da uzmem neku polovnu M3ojku i onda da balavim na forumu kako sam najbrzi BRE...naravno odmah posle Renoa RS i "Renoa" GT-R

I kako sam ljubitelj naravno jer "pravi ljubitelji" ne kupuju dizele a ni benzince slabije od 200ks.
Poslednja izmena od Floyd u 02 Feb 2013, 00:59, izmenjeno 2 puta ukupno.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8232
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo vs atmo iste snage
Pa kad troši 4.5l na 100km ima jedno 90KSDay Walker napisao:Nauci ti mene kako da vozim magistralom i trosim 4,5l na 100km sa benzinc od 140ks i 1800 kubikaJi 4Tze napisao:Evo ne znam ništa o tome, nauči me kako je to Opel Astra G OPC ispred konkurencije (al bez ovih zrpfrps trt mrt linkova za merkanje)?Day Walker napisao:Kao i mi na tvoj(e)
Nauci nesto o necemu pre nego sto pocnes da trabunjas o tome

Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Turbo vs atmo iste snage
Floyd, sve si u pravu, sta vise da ti kazem... 

Re: Turbo vs atmo iste snage
Proverio sam, nisu 3 nego za sada 2 motora u ponudi.djiuliju napisao:Koja su to 3 motora, slobodno nam kazi.
Na stranu to sto bi raznorazni tjuneri i poznavaoci elektronike provalili kako da otkljucaju taj visak snage u roku od odma'
Ford Ecoboost 1.6 je osnova, nudi se prepodesen motor u 2verzije na benzin pod oznakom 1.6 gtdi. Treca verzija u pripremi je na etanol.
Verzija A je 149 gr CO2 , verzija B je 164 gr CO2.
A ima 240Nm, B ima 240Nm (1600-5000 rpm kroz ceo opseg)
A ima 150 KS, B ima 180KS
A je oznacen sa 140KS uz opseg snage 135-165KS,B je oznacen sa 175KS uz opseg snage 165-200KS.
Prema informaciji koju imam doplata je 1.550 funti, za otkljucavanje sa slabijeg na jaci.
Postoji i treci motor, C da ga nazovem, u istoj familiji ali na etanol pa da ne sirimo pricu.
A ima zvanicnu oznaku "T3", B ima zvanicnu oznaku "T4".
Uvedena je ponuda i novi nacin deklarisanja u jesen 2011. u planu (papiru) kroz saopstenja za stampu a u praksi je model S60 Volvo 2012/2013 pocetak primene novog sistema ponude.
Gotovo identican sistem zakljucavanja pojedinih komponenti motora odnosno delova opreme u kabini vozila uveden je 1998, godine i koliko je meni poznato do danas jos nisu tjuneri, poznacaoci elektronike provalili kako da otkljucaju blokade tako da nesto ne verujem da ce i po pitanju otkljucavanja efekta motora biti napretka i to pre svega jer bi se otkljucavanje moralo sprovesti u centralnoj bazi podataka na serveru koji je pod kontrolom proizvodjaca posto se softver ne drzi(ne ubacuje) u samom vozilu vec daljinski puni preko neta (slicno kao sto se radi update kod Microsofta ili update antivirusa).
Ono sto ja trenutno znam je da moze da se kupi tih 30KS dodatno za 1550 funti posetom licenciranom dileru/serviseru a prema fabrickom cenovniku dodatne opreme.
I da ce ubuduce svi motori biti u tom sistemu oznacavanja opsegom KS umesto jednom fiksnom vrednosti.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Turbo vs atmo iste snage
Turbo verovatno ima i sekund brže do 100. Pogledajte samo koliko niži obrtni moment ima, ima ga znatno više, a vrlo je moguće da je ceo agregat znatno lakši - i ceo automobil time.
Hehe, opet pobeda.
Tapatalk
Hehe, opet pobeda.

Tapatalk
Re: Turbo vs atmo iste snage
Bravo Dragane, imas pice za ovaj post cim se vidimodragan napisao:poenta je da mozemo da sednemo za volane automobila koji su obelezili jedan period automobilizma i uzivamo u njima...danas, sutra, prekosutra...i da niko nije sujetan zbog toga sto se radi o golfu, renou, seatu...niti da je neko brzi ili sporiji od drugoga...svi smo mi drugari koji posle bilo kakve voznje mozemo da sednemo i popijemo pice, jer je najbitnija ljubav prema automobilima...
a kompleksasi neka lece svoje komplekse...uvek ce neko biti brzi od nekoga a sporiji od drugoga...



Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Re: AW: Turbo vs atmo iste snage
Pa da...kad je pala (pausalna) teorija da je renoov atmo motor isto sto i vw-ov turbo, onda vam ostaje samo da se druzite i pijete pice...a mi "kompleksasi" da vam zavidimo... 
Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2

Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2
Re: Turbo vs atmo iste snage
Pa kako je pala teorija kad kazu ljudi da automobili isto idu? Nisam nigde rekao da si kompleksas, niti smatram da jesi... Ne vidim sta je lose u tome sto se ljudi nadju, izvozaju, popiju pice i zezaju se... Mozda to neko ne voli, meni je strava...
P.S. sta imas ti meni da zavidis, tvoje 4 nove gume i felne kostaju vise od celog mog auta
P.S. sta imas ti meni da zavidis, tvoje 4 nove gume i felne kostaju vise od celog mog auta

Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...