Polovnjak, 3500-4000e
- pedja
- član 001
- Postovi: 15316
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Meni je to ubedljivo najgrdji Golf.
Dovoljno je videti da je vise keceva na ulici, nego njih (legendu GII da ne spominjem). Ne znam nikoga da je imao G3 neko duze vreme...
115 ili 150KS (svejedno, a ta dva su isla u G3, ako se ne varam) i automatik star 15ak godina, bice da je "odlican" izbor za nekoga ko je jedva namakao da kupi auto (koliko god to para bilo).
Dovoljno je videti da je vise keceva na ulici, nego njih (legendu GII da ne spominjem). Ne znam nikoga da je imao G3 neko duze vreme...
115 ili 150KS (svejedno, a ta dva su isla u G3, ako se ne varam) i automatik star 15ak godina, bice da je "odlican" izbor za nekoga ko je jedva namakao da kupi auto (koliko god to para bilo).
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Pa ne znam, on jos bas zeli da uzme automatika, ako je to toliko sve lose, nista onda prenecu mu.
BTW ima i klimu.
Cale te devojke je radio pri ambasadi, i taj auto je povremeno vozen, pretpostavljam da je sa 115ks.
Evo slike auta, mora da se uzme u obzir da se njegov budze tkrece oko 1500 evrica, ovde bi morao i da se nategne jos, i ja nemam predstavu da ista pritojno moze uopste da se uzme za tu kintu.

BTW ima i klimu.
Cale te devojke je radio pri ambasadi, i taj auto je povremeno vozen, pretpostavljam da je sa 115ks.
Evo slike auta, mora da se uzme u obzir da se njegov budze tkrece oko 1500 evrica, ovde bi morao i da se nategne jos, i ja nemam predstavu da ista pritojno moze uopste da se uzme za tu kintu.

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Koliko vredi zavisi od kupca koliko je spreman da plati, verovatno nema redova u kojima se guraju za takav model auta. U Evropi vredi od 0 (nula) do 50 mozda i celih 100 evra , pricam za njegovu domovinu.
Sasvim je moguce da je presao i manje od 100kkm ako je bio dostupan jos neki auto za koriscenje, retko ko bi seo u Golfa da krene na put ako pored stoji jos neki auto.
Idi,vidi, probaj,ako odgovara plati koliko mislis da vredi.
Dobro je sto ima klimu, to treba kod nas.
Samo kazem da za po gradu je ok, ali ako se zeli voziti vise od 80tak km/h
(do 100km/h mu je putna brzina).
Ti motori su prosti mehanicki, osim ubrizgavanja ako ga ima posto je to VW koji je pravio van normi i pravila neke svoje kombinacije.
Ako je K jet delova za to nema ni u muzejima, a u radnjama ne znaju ni sta je to.
Ako je Digifant mozda se kod Bosa jos moze naci, ali po Bos ceni.
Ako je karburator, verovatno je neka verzija Pirburga kojima 100.000km nije problem.
Puno zavisi da li ce kupac samostalno popravljati Golfa u toj kombinaciji ili ici u Porse servisnu mrezu,za ocekivati je da nakon toliko godina ipak ima neka greska, kvar ili slicno sto treba popraviti.
Ako je bas VW odabir, ja bih pre gledao neki Audi 80 sa 1800ccm benzincem i obavezno menjacem sa 5 brzina. (zaobici bilo koji VW ili Audi sa 4brzine).
Sasvim je moguce da je presao i manje od 100kkm ako je bio dostupan jos neki auto za koriscenje, retko ko bi seo u Golfa da krene na put ako pored stoji jos neki auto.
Idi,vidi, probaj,ako odgovara plati koliko mislis da vredi.
Dobro je sto ima klimu, to treba kod nas.
Samo kazem da za po gradu je ok, ali ako se zeli voziti vise od 80tak km/h

Ti motori su prosti mehanicki, osim ubrizgavanja ako ga ima posto je to VW koji je pravio van normi i pravila neke svoje kombinacije.
Ako je K jet delova za to nema ni u muzejima, a u radnjama ne znaju ni sta je to.
Ako je Digifant mozda se kod Bosa jos moze naci, ali po Bos ceni.
Ako je karburator, verovatno je neka verzija Pirburga kojima 100.000km nije problem.
Puno zavisi da li ce kupac samostalno popravljati Golfa u toj kombinaciji ili ici u Porse servisnu mrezu,za ocekivati je da nakon toliko godina ipak ima neka greska, kvar ili slicno sto treba popraviti.
Ako je bas VW odabir, ja bih pre gledao neki Audi 80 sa 1800ccm benzincem i obavezno menjacem sa 5 brzina. (zaobici bilo koji VW ili Audi sa 4brzine).
- pedja
- član 001
- Postovi: 15316
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Zna li neko za kakve probleme sa Ignisom? Mislim na mehaniku, karoseriju, bilo sta?
Sa dizelom u njemu valjda nema nista sporno (1,3 mjet 69/75KS)...
Sa dizelom u njemu valjda nema nista sporno (1,3 mjet 69/75KS)...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24636
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Bax, ja iskreno ne bih isao na tog Golfa. Automatik toliko mator je vrlo rizican za nekoga ko se nateze za par stotina eura, pored toga je i sigurno zedan, makar i na gas. Ne znam zasto insistira na automatiku, ali ja bih pre isao na nesto manje/novije, pa samim tim i stedljivije.
VW manual kaze drugacije.ljubitelj napisao: taj automatik bez overdrive prenosa znaju samo madjionicari![]()

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Drugaru je alternativa bila Twingo automatik za 1500e, koji je 2001 godiste, i koje proklizava na menjacu, zveci na sve strane, unutra potpuno pohaban.
Idemo danas da provozamo tog Golfa pa da se malo sumiraju utisci.
Jasno je meni da ima tu pametnijih alternativa, ali para se nema, a drugar zapeo automatika.
Ovaj Golf se vozi, u redovnoj je upotrebi, probacemo po auto putu, kako se ponasa, da li je truo, dimi, i ostalo...
Ja cenim da bi to moglo i za 1500 a se pazari, no videcemo, ipak je to paket, koji nema nikakvu utrzivost...
Idemo danas da provozamo tog Golfa pa da se malo sumiraju utisci.
Jasno je meni da ima tu pametnijih alternativa, ali para se nema, a drugar zapeo automatika.
Ovaj Golf se vozi, u redovnoj je upotrebi, probacemo po auto putu, kako se ponasa, da li je truo, dimi, i ostalo...
Ja cenim da bi to moglo i za 1500 a se pazari, no videcemo, ipak je to paket, koji nema nikakvu utrzivost...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24636
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Najbolje on zna sta hoce i kako ce odrzavati to nadalje. Svakako je dobro sto nije uzimao onaj sto klizi. Tu remont ili ozbiljna intervencija ne gine.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Saša
- Postovi: 14232
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Polovnjak, 3500-4000e
Ne vidim uopšte pametnom ideju da se kupuje automatik ako su sredstva baš toliko ograničena.
Tapatalk
Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24636
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Vidis da je covek fiksirao ideju koliko ja kapiram, tu nema puno pomoci. Mogu da shvatim jedino ako zdravstveni problemi primoravaju, a sve ostalo je prilicno neracionalno.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- daka
- Banned
- Postovi: 186
- Pridružio se: 12 Nov 2012, 10:53
- Garaža: Opel Corsa 1.3 DTC 111years, 2011 god.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Evo 2 kom.sa automatskim menjacem;
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... dati_opis/
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... speedgear/
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... dati_opis/
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... speedgear/
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24636
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Tom Puntu kada zvekne automatik obicno zvekne deo koji kosta vise nego pola auta.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Probali smo Golfa, auto je u odlicnom stanju, ne cuje se na rupe, motor prede, sve suvo, performanse tanusne za tu snagu. Sa lakocom krstari 140, devojka kaze da trosi 12l po gradu, unutra je apoteka, ali 2000e trazi.
Realno u gorem je stanju Punto sa 50 k.
Vozi se svake godine do Turske, i to mu je to.
Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2i
Realno u gorem je stanju Punto sa 50 k.
Vozi se svake godine do Turske, i to mu je to.
Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2i
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15316
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Kao sto rekoh, 12l nije za nekoga ko ce da se nategne za taj auto.
Cak i ako zanemarimo moguce probleme sa autom starim 15ak godina, sa automatskim menjacem...
Toga je verovatno i sam svestan.
Cak i ako zanemarimo moguce probleme sa autom starim 15ak godina, sa automatskim menjacem...
Toga je verovatno i sam svestan.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Zanimljiv je menjac, ako malo osamaris gas, pre potapanja, tako ga nateras u visu brzinu...
Btw to je auto za americko trziste.
Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Btw to je auto za americko trziste.
Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Kick-down. To je normalno za automatike. Može i dupli "klik" da napraviš, onda spusti brzinu niže, a ne mora nužno da se ubrzava punim gasom. Kad se navikne čovek može lepo da se vozi oštro sa klasičnim automatikom.
Tapatalk HD
Tapatalk HD