


Sve u svemu, sve su to prevaranti. Kako ovi naši, tako i ovi što drže placeve negde tamo daleko.
Od svih faktora pri prodaji, onaj koji najviše utiče na cenu je godište, zatim km, zatim očuvanost itd to tako ide dok auto ne postane oldtajmer a i onda je slično.pedja napisao:E, da vidite kako se namucio lik da proda PUGa 406, kojeg je kupio starog petnaestak godina, sa pravih predjenih 27400km.
Odnosno, on ga je kupio takvog, vozio ga kratko i prodavao. Inace, to je jedan od prvih koji su dosli u Srbiju, kupljen (ili dobijen) u Veranu. Naravno, vlasnik (kum jedne poznate osobe, bliske sa Veranom, ali nije ni bitno sada ko je) ima zavidan vozni park, pa je odlucio ovog da proda, verovatno da bi napravio mesta za noviji, jer ga je vozio samo kada je dosao kod njega, a posle su stigli drugi, a ovaj ostao negde na kraj dvorista
Elem, probajte vi nekome da objasnite kako imate PUG iz 406 iz '95., sa nesto preko 30k stvarnih kilometara, bez obzira na odlicno stanje u kojem je
Saša napisao:I onda neko kaže da je novo skupo... Duševni mir nema cenu...
Tapatalk