Msm ja stvarno ne poštujem ni jedan auto.

ih, pa nemam ja problem da kazem da je jedan vw ili opel ili audi dobar, samo to ne zvuci onima kojima je najbolji bas po voljiDay Walker napisao:Znaci prelazis u VW![]()
Ovo sto si napisao ti M&M nikada nece oprostiti
Day Walker napisao:Znaci prelazis u VW![]()
Ovo sto si napisao ti M&M nikada nece oprostiti
Pohvalno ako je to shvatio jer to odavno više nije bio.milosdoktorabs napisao:Mislim da je vw shvatio sta treba Golf da bude....NARODNI AUTO.I zato je taj osnovni paket vise nego dovoljan sto se opreme tice.Motorizacija kako za koga,ja vrlo prijatno iznendjen...kako vuce,na koliko se vrti a najvise sam impresioniran izolacijom.Odavno se u tako tihom autu nisam vozio.
Jbt pa on se vrti kao dizel na tim brzinama i b.c pokazuje skoro pa istu potrosnju.
Imaćeš priliku da tu tezu obrazložiš na RFS.dragan napisao:ih, pa nemam ja problem da kazem da je jedan vw ili opel ili audi dobar, samo to ne zvuci onima kojima je najbolji bas po volji![]()
u svakom slucaju, posto sam vozio svasta iz te klase otici cu i provozati ga prvom prilikom...
U odnosu na koji drugi auto te toliko impresionirala izolacija od buke ?milosdoktorabs napisao:..kako vuce,na koliko se vrti a najvise sam impresioniran izolacijom.Odavno se u tako tihom autu nisam vozio.
Jbt pa on se vrti kao dizel na tim brzinama i b.c pokazuje skoro pa istu potrosnju.
Odnosi se na novi I30 mk2 i Megan 3 ph 2.A to na koliko se vrti,mislim da nisi u pravu.MJET se sa svojih 70 ks na 120 vrteo na 2900 ob.Ako vec uporedjujes benzince od pre dve decenije navedi zapremine i konjaze da bi ti post bio merodavniji.ljubitelj napisao:U odnosu na koji drugi auto te toliko impresionirala izolacija od buke ?milosdoktorabs napisao:..kako vuce,na koliko se vrti a najvise sam impresioniran izolacijom.Odavno se u tako tihom autu nisam vozio.
Jbt pa on se vrti kao dizel na tim brzinama i b.c pokazuje skoro pa istu potrosnju.
Koliko ja primecujem izopisa vrti se kao benzinac od pre 2 decenije (turbo naravno) na tim brzinama, s obzirom na dobru aerodinamiku peta mi se cini prekratka za krstarenje ako je menjac 5brzinski.
Ocekivao bi da svez konstrukcijski auto moze da savlada otpore kretanja sa oko 2000 obrtaja pri 140km/h. (treba otprilike 50konja snage motor da razvije plus rezerva).
Jednostavno takav auto ne bi ni mogao da nagura 6000 obrtaja u krajnjem stepenu prenosa.AcaKayak napisao: Pisem ovo zato sto ne verujem da ima neki automobil koji se u bilo kojoj brzini vrti 2000 obrtaja na 140, naravno benzinac.
To bi znacilo da na 6000 obrtaja u toj brzini ide 420km/h sto mislim da nema sanse. Postoje dva auta u svetu koja tu brzinu razvijaju, a sigurno je razvijaju na vise od 6000 o/min...
Razumete valjda na sta mislim
Ne bi znacilo, najvisi prenosni odnos obicno ne sluzi za postizanje maksimalne brzine kod 5brzinskih menjaca, taj prenos je prevashodno namenjen odrzavanju putne brzine krstarenja pa je jako dug da bi se smanjio broj obrtaja, potrosnja, buka, vibracije i sve ostalo sto posredno utice na komfor pri duzim putovanjima.AcaKayak napisao: To bi znacilo da na 6000 obrtaja u toj brzini ide 420km/h sto mislim da nema sanse. Postoje dva auta u svetu koja tu brzinu razvijaju, a sigurno je razvijaju na vise od 6000 o/min...
Razumete valjda na sta mislim
328i f30 se u poslednjoj brzini kod 8mostepenog automatika vrti na jedva preko 200rpm ( neka bude 2100-2200 ) pri 140kmh, a kako sam video 330i ima slican prenosni odnos.milosdoktorabs napisao: Ja neznam da li postoji ijedan benzinac koji se na 140 vrti na oko 2000 ob a to isto mogu da tvrdim i za dizela.U ovu grupu ne svrstavam superautomobile,dakle pricamo o automobilima sa 3,4 eventualno 5 cilinadra.
Naravno, okretanje motora i tockova je povezano krutom vezom.Gaginh0 napisao: A ovo sto pricate nisam znao, znaci ispada ako ja u petoj na 2000 obrtaja idem 100km/h, onda bi na 4000 obrtaja trebao ici 200km/h, a?