Vesti iz auto-industrije
- Day Walker
- Postovi: 23529
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Inace, ove stvari oko Co2 su realno gluposti.
Da li znate da za godinu dana Atlantski okean zagrevanjem ili brazilske sume emitiju vise Co2 nego svi automobili na svetu za 20 godina... recimo da je taj neki odnos.
Da li znate da za godinu dana Atlantski okean zagrevanjem ili brazilske sume emitiju vise Co2 nego svi automobili na svetu za 20 godina... recimo da je taj neki odnos.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Uroš S.
- Postovi: 10993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
To je mnogo jak lobi, a realno je da covek za 100 godina industrijske revolucije nije mogao nikako, ali nikako da poremeti ekosistem koji se razvija 4.5+ milijardi godina.
TT post.
TT post.
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Najbrzi sedmosed na svetu !
Zafira dobila bi-turbo,

Najbrži automobil na svetu sa sedam sedišta ima 195 KS, juri 218 km/h i košta 26.000 evra. Najbrži sedmosed sa dizel motorom i sedam sedišta dolazi iz „Opela“. Pod prednjim poklopcem je sekvencijalni tvin-turbo dizel 2,0 CDTI bi-turbo. Broji 195 KS, 400 Nm, juri čak 218 km/h, a u kombinovanom režimu pije samo 5,6 l/100 km, tvrdi fabrika.
Sofisticirana sekvencijalna bi-turbo tehnologija pruža veliku izlaznu snagu, momentalan odziv i izuzetnu vučnu silu pri vrlo širokom opsegu obrtaja. Ubrzanje od 0-100 km/h postiže se za samo 8,9 sekundi. Elastičnost je izvanredna – od 80 do 120 km/h stiže se za samo 8,5 sekundi u petom stepenu prenosa.

Novi model samo je potvrdio nagradu „Zlatni volan 2012“, koji je „zafira turer“ dobila je od čitalaca evropskih automobilskih časopisa. Okuplja najsavremenja tehnološka rešenja – mehatroničku šasiju (FlexRide) koja pritiskom na dugme menja čvrstoću ogibljenja, čitač znakova (Opel Eye), AFL+ sistem prilagodljivih prednjih svetala, ali i panoramski vetrobran, koji ispunjava unutrašnjost prirodnim svetlom.
„Zafira turer“ bi-turbo već se može naručiti, a očekuje se da isporuke počnu u aprilu 2013. Cene u Srbiji kreću se od 26.083 evra za model s manuelnim menjačem, start-stop sistemom i „indžoj“ nivoom opreme, koji još uključuje i dvozonski automatski klima-uređaj, kožni volan, prednja svetla za maglu i putni računar.
Deset agregata
Novi dvolitarski bi-turbo motor dodatno proširuje „zafirinu“ bogatu ponudu pogonskih sistema. Obuhvata četiri dizela i četiri benzinska motora, kao i TNG i CNG turbo varijante.
Zafira dobila bi-turbo,

Najbrži automobil na svetu sa sedam sedišta ima 195 KS, juri 218 km/h i košta 26.000 evra. Najbrži sedmosed sa dizel motorom i sedam sedišta dolazi iz „Opela“. Pod prednjim poklopcem je sekvencijalni tvin-turbo dizel 2,0 CDTI bi-turbo. Broji 195 KS, 400 Nm, juri čak 218 km/h, a u kombinovanom režimu pije samo 5,6 l/100 km, tvrdi fabrika.
Sofisticirana sekvencijalna bi-turbo tehnologija pruža veliku izlaznu snagu, momentalan odziv i izuzetnu vučnu silu pri vrlo širokom opsegu obrtaja. Ubrzanje od 0-100 km/h postiže se za samo 8,9 sekundi. Elastičnost je izvanredna – od 80 do 120 km/h stiže se za samo 8,5 sekundi u petom stepenu prenosa.

Novi model samo je potvrdio nagradu „Zlatni volan 2012“, koji je „zafira turer“ dobila je od čitalaca evropskih automobilskih časopisa. Okuplja najsavremenja tehnološka rešenja – mehatroničku šasiju (FlexRide) koja pritiskom na dugme menja čvrstoću ogibljenja, čitač znakova (Opel Eye), AFL+ sistem prilagodljivih prednjih svetala, ali i panoramski vetrobran, koji ispunjava unutrašnjost prirodnim svetlom.
„Zafira turer“ bi-turbo već se može naručiti, a očekuje se da isporuke počnu u aprilu 2013. Cene u Srbiji kreću se od 26.083 evra za model s manuelnim menjačem, start-stop sistemom i „indžoj“ nivoom opreme, koji još uključuje i dvozonski automatski klima-uređaj, kožni volan, prednja svetla za maglu i putni računar.
Deset agregata
Novi dvolitarski bi-turbo motor dodatno proširuje „zafirinu“ bogatu ponudu pogonskih sistema. Obuhvata četiri dizela i četiri benzinska motora, kao i TNG i CNG turbo varijante.

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- Uroš S.
- Postovi: 10993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
9 do 100 a 8.5 od 80 do 200?
TT post.
TT post.
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Neka moderator ispravi moja greska od 80-120km/h 


GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- Day Walker
- Postovi: 23529
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Zvezda u usponu: Preko 80.000 porudžbina za Opel Mokku

Posebno visoka tražnja u Nemačkoj, Rusiji, Velikoj Britaniji, Italiji i Francuskoj
Novi popularni SUV nailazi na pozitivne reakcije javnosti
Riselshajm. Širom Evrope tražnja kupaca raste, a Opelov novi SUV obara jedan rekord za drugim. Posle samo nekoliko meseci, više od 80.000 porudžbina je stiglo iz cele Evrope. Mokka je dobitna kombinacija atraktivnog dizajna, inovativnih tehnologija i funkcija karakterističnih za vozila iz viših klasa. Njena vozna dinamika čini je posebno popularnom kod kupaca u Nemačkoj, Rusiji, Velikoj Britaniji, Italiji i Francuskoj. Prognoze pokazuju da će više od dve trećine ukupno prodatih Mokka u Evropi biti prodato upravo na ovim tržištima. Trenutno se najbolje prodaje Mokka u Cosmo varijanti, sa 103 kW/140 ks 1,4-litarskim ecoFLEX turbo motorom i pogonom na svim točkovima.
’’Naš atraktivni novajlija je na putu da postane jedan od najprodavanijih modela u sub-kompaktnoj SUV klasi, najbrže rastućem segmentu u Evropi’’, kaže Dankan Aldred, vršilac dužnosti zamenika predsednika prodaje, marketinga i postprodaje u kompaniji Opel/Vauxhall. ’’Prodaja brzo raste zbog činjenice da, sa svojim izuzetno praktičnim karakteristikama, Mokka pruža ono što njen mišićav dizajn obećava. Mokka očigledno potvrđuje da ima visoki potencijal da osvoji kupce.’’
Njena izvanredna popularnost među kupcima potvrđuje izuzetno pozitivnu reakciju medija od njenog lansiranja i prvih test vožnji, uključujući pobede u uporednim testovima u ’’auto motor und sport (ams)" i ’’AutoStraßenverkehr’’. Spisak pobeda se nastavlja: verzija sa pogonom na svim točkovima se našla na vrhu u ’’Auto Bild’’ velikom zimskom testu, ’’Auto Bild’’ wellness test je takođe pokazao da je Mokka najudobnija od devet poređenih automobila, a pokazala je vrhunske standarde i na ams testiranju sedišta.
Kupci koji se odluče za Mokku biraju sub-kompaktni SUV pre nego vozilo većih dimenzija. Oni žele automobil koji se svojim dimenzijama lepo uklapa i u grad i u sredine van grada, a takođe je pogodan za svakodnevne potrebe, kao i za slobodno vreme. Istraživanja pokazuju da su tipični vozači Mokke srednjih godina i da vode veoma aktivan život. Oni su takođe tehnološki-orijentisani, a posebno su im važne bezbednosne funkcije i udobnost, kao i Mokkini ekskluzivni sistemi pomoći u vožnji.
Opel Mokka – kompaktne dimenzije, snažan utisak
Sa dužinom od 4,28 metara, Mokka nudi obilje prostora i visoko sedenje za pet putnika. Opel sa Mokkom uvodi niz tehnoloških rešenja u SUV segment, uključujući AFL+ sistem prilagodljivog osvetljenja, AGR sertifikovana ergonomska sedišta i drugu generaciju integrisanog FlexFix nosača koji može da nosi do tri bicikla.
Dostupne su i brojne tehnološke funkcije koje unapređuju udobnost i bezbednost. One uključuju program elektronske stabilnosti, ESPPlus, sa kontrolom spuštanja nizbrdo (Hill Descent Control) i pomoći pri kretanju na uzbrdici (Hill Start Assist), drugu generaciju Opel Eye prednje kamere sa upozorenjem na frontalni sudar, kao i unapređenom funkcijom prepoznavanja saobraćajnih znakova i funkcijom upozorenja na napuštanje trake. Mokka može biti poručena sa pogonom na prednjim točkovima ili sa sistemom adaptivnog pogona na svim točkovima (AWD) koji automatski detektuje kada je potrebna vuča na sva četiri točka i konstantno optimizuje zahvat točkova.
http://media.gm.com/media/rs/sr/opel/ne ... e1111.html

Posebno visoka tražnja u Nemačkoj, Rusiji, Velikoj Britaniji, Italiji i Francuskoj
Novi popularni SUV nailazi na pozitivne reakcije javnosti
Riselshajm. Širom Evrope tražnja kupaca raste, a Opelov novi SUV obara jedan rekord za drugim. Posle samo nekoliko meseci, više od 80.000 porudžbina je stiglo iz cele Evrope. Mokka je dobitna kombinacija atraktivnog dizajna, inovativnih tehnologija i funkcija karakterističnih za vozila iz viših klasa. Njena vozna dinamika čini je posebno popularnom kod kupaca u Nemačkoj, Rusiji, Velikoj Britaniji, Italiji i Francuskoj. Prognoze pokazuju da će više od dve trećine ukupno prodatih Mokka u Evropi biti prodato upravo na ovim tržištima. Trenutno se najbolje prodaje Mokka u Cosmo varijanti, sa 103 kW/140 ks 1,4-litarskim ecoFLEX turbo motorom i pogonom na svim točkovima.
’’Naš atraktivni novajlija je na putu da postane jedan od najprodavanijih modela u sub-kompaktnoj SUV klasi, najbrže rastućem segmentu u Evropi’’, kaže Dankan Aldred, vršilac dužnosti zamenika predsednika prodaje, marketinga i postprodaje u kompaniji Opel/Vauxhall. ’’Prodaja brzo raste zbog činjenice da, sa svojim izuzetno praktičnim karakteristikama, Mokka pruža ono što njen mišićav dizajn obećava. Mokka očigledno potvrđuje da ima visoki potencijal da osvoji kupce.’’
Njena izvanredna popularnost među kupcima potvrđuje izuzetno pozitivnu reakciju medija od njenog lansiranja i prvih test vožnji, uključujući pobede u uporednim testovima u ’’auto motor und sport (ams)" i ’’AutoStraßenverkehr’’. Spisak pobeda se nastavlja: verzija sa pogonom na svim točkovima se našla na vrhu u ’’Auto Bild’’ velikom zimskom testu, ’’Auto Bild’’ wellness test je takođe pokazao da je Mokka najudobnija od devet poređenih automobila, a pokazala je vrhunske standarde i na ams testiranju sedišta.
Kupci koji se odluče za Mokku biraju sub-kompaktni SUV pre nego vozilo većih dimenzija. Oni žele automobil koji se svojim dimenzijama lepo uklapa i u grad i u sredine van grada, a takođe je pogodan za svakodnevne potrebe, kao i za slobodno vreme. Istraživanja pokazuju da su tipični vozači Mokke srednjih godina i da vode veoma aktivan život. Oni su takođe tehnološki-orijentisani, a posebno su im važne bezbednosne funkcije i udobnost, kao i Mokkini ekskluzivni sistemi pomoći u vožnji.
Opel Mokka – kompaktne dimenzije, snažan utisak
Sa dužinom od 4,28 metara, Mokka nudi obilje prostora i visoko sedenje za pet putnika. Opel sa Mokkom uvodi niz tehnoloških rešenja u SUV segment, uključujući AFL+ sistem prilagodljivog osvetljenja, AGR sertifikovana ergonomska sedišta i drugu generaciju integrisanog FlexFix nosača koji može da nosi do tri bicikla.
Dostupne su i brojne tehnološke funkcije koje unapređuju udobnost i bezbednost. One uključuju program elektronske stabilnosti, ESPPlus, sa kontrolom spuštanja nizbrdo (Hill Descent Control) i pomoći pri kretanju na uzbrdici (Hill Start Assist), drugu generaciju Opel Eye prednje kamere sa upozorenjem na frontalni sudar, kao i unapređenom funkcijom prepoznavanja saobraćajnih znakova i funkcijom upozorenja na napuštanje trake. Mokka može biti poručena sa pogonom na prednjim točkovima ili sa sistemom adaptivnog pogona na svim točkovima (AWD) koji automatski detektuje kada je potrebna vuča na sva četiri točka i konstantno optimizuje zahvat točkova.
http://media.gm.com/media/rs/sr/opel/ne ... e1111.html
Brzine idu u H-a !!!




Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Vesti iz teretnog programa. Fiat Ducato je postao Dodge Ram Promaster.






Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10685
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Bajata je ova vest za Kombat T-98. Mislim da je isti predstavljen pre bar 3-4 godine.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Malo zanimljivosti. Automobili sa najvećim stepenom depresijacije na Američkom tržištu. Cene na početku prodaje i danas.
10.) 2003 BMW M5 $71,000 - $17,000
9.) 2004 Maybach 57 $305,500 - $100,000
8.) 2005 Audi A8 W12 $118,190 - $35,950
7.) 2006 Cadillac STS-V $77,090 - $20,000
6.) 2006 Jaguar XJ Super $90,330 - $25,000
5.) 2005 Maserati Quattroporte $95,500 - $25,000
4.) 2003 Porsche Cayenne Turbo $90,000 - $20,000
3.) VW Phaeton W12 $94,600 - $18,000
2.) 2005 Mercedes-Benz SL65 AMG $185,000 - $45,000
1.) 2003 Mercedes-Benz CL55 AMG $114,600 - $15,500
10.) 2003 BMW M5 $71,000 - $17,000
9.) 2004 Maybach 57 $305,500 - $100,000
8.) 2005 Audi A8 W12 $118,190 - $35,950
7.) 2006 Cadillac STS-V $77,090 - $20,000
6.) 2006 Jaguar XJ Super $90,330 - $25,000
5.) 2005 Maserati Quattroporte $95,500 - $25,000
4.) 2003 Porsche Cayenne Turbo $90,000 - $20,000
3.) VW Phaeton W12 $94,600 - $18,000
2.) 2005 Mercedes-Benz SL65 AMG $185,000 - $45,000
1.) 2003 Mercedes-Benz CL55 AMG $114,600 - $15,500
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ssangyong Actyon II




Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


