@cozmo
Kada sledeci put budes merio napon na akumulatoru, onda meri pre paljenja, jer on ostane visok posle gasenja auta, neko vreme, ne znam tacno koliko dugo. I polako pada sa 13+ na nekih 12,6V -> to ti je idealno.
Znaci izmeri pre paljenja. Imam i ja taj kineski i daje iste vrednosti na jednu decimalu (ako je ispravan naravno), nije to raketna tehnologija, pa da kinezi ne znaju da naprave za 500 dinara. Inace ja sam moj platio 300, tebe su odrali
Meni jutros na -24, je tesko upalio. Osetio se akumulator da je slab, onako jedva je nekako verglao. Iako sam dobio nov pre mesec dana

Ali jos nesto se desilo, upali se auto, nikako onako da sastavi, verglao je malo duze, i kada je sastavio, radio neravnomerno i ugasi se. I tako jos jednom. Iz treceg puta je upalio i nastavio da radi. Ne znam sta to bi, da li je do goriva, ali kao da je neko zavrnuo gorivo, samo se ugasio.
Jos nesto, ako nekom palio auto na kablove, onda postoji odredjena verovatnoca da si sprzio one diodice ili nesto drugo na alternatoru, nije retkost da se to desi. Zato je preporuka kada nekom palis auto, da je tvoj ugasen, ili da izvadis akumulator, otkacis, da on upali. Da tvoja elektronika ne dozivljava shok dok on vergla, jer to stvara velik pad napona.