dragan napisao:
mirko alvirko napisao:Maksimalni obrtni moment od 160 Nm raspoloživ je u rasponu od 1500 do 3.500 o/min..turbina od 1800..
mirko hoces li molim te malo rasiriti ovu recenicu, malo mi je nejasna?
Samo sam iskopirao post koji je tester napisao u vezi 1.2 tsi 86.. turbina radi od 1800
"Novi Golf sedme generacije je izuzetan porodični automobil, koji nudi daleko bolji komfor i sigurnije vozne osobine od svog prethodnika.
Štedljivi motor 1.2 TSI od 85 KS, ali sa 160 Nm obrtnog momenta, izuzetno je elastičan, pa maksimalni obrtni moment isporučuje već na 1.500 o./min. radilice, uz ugodan sportski zvuk. Vibracije kod motora nisu prisutne čak ni kada je hladan, jer ovaj agregat ima parni broj cilindara. Zvučna izolacija je čak bolja nego kod pojedinih modela premijum brendova. Golf VII je tiši od Mercedesa A klase i BMW-a serije 1 za 20%, a od Škode Octavije za čak 40%. Tišina u putničkom prostoru prisutna je čak i pri brzini od 180 km/h, što je maksimum Golfa VII sa osnovnim, najslabijim agregatom u ponudi. Ovo je, zapravo, "Passat prethodne generacije" savršeno upakovan u manje, kompaktno pakovanje, a takav je i osećaj za volanom. Nemački bestseler sa odličnom mehanikom namenjen je racionalnim kupcima koji žele štedljiv, a brz automobil. "
TSI Motor prosto sjajan
Sumnja u motor sa relativno malom radnom zapreminom nestala je u "oblaku dima" već iza par krivina. Motor vuče sjajno, z
vuči sjajno i reaguje već na 1.500 o./min., kada pruža već 160 Nm, i tako sve do 3.500 o./min. radilice.
Menjač je još i bolji – ovo savršenstvo, koje klizi iz brzine u brzinu brže od vaše ruke, do maksimuma iskorištava mogućnosti motora. Odnos brzina je sjajan, peta brzina je dovoljno dugo proračunata, a u četvrtoj brzini su međuubrzanja fantastična. Ovaj automobil ipak najviše voli brzu, forsiranu vožnju na autoputu, i ko god bude kupio ovaj, ili neki snažniji Golf VII, mora odmah da se suoči sa činjenicom da će naplaćati kazni za prekoračenje brzine kao nikada u svom životu. Brzina se u ovom automobili prosto ne oseća – kao da ste u nekom Mercedesu. Kada vozite 160 km/h, osećate brzinu od najviše 120-130 km/h, a da stvar bude još i gora (po vaš novčanik i eventualne susrete sa presretačima), brzinomer je prilično precizan. U Golfu VII ne vlada "pozorišna" tišina samo zbog dobre aerodinamike i dobre zvučne izolacije, već i zbog veoma dobro izbalansiranog ogibljenja, koje tako dobro guta neravnine sa naših puteva da na ovom polju može da postidi čak i novu Mercedesovu A klasu.
izvor :superauto.rs