Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
- mix024
- Postovi: 758
- Pridružio se: 25 Apr 2012, 22:12
- Garaža: VW Caddy 2.0 TDI 150 KS
- Lokacija: Subotica
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Meni se na ovom Aurisu ništa ne sviđa. Generalno sam se razočarao u Toyotu kada je ćale sebi uzeo novi RAV4 2007-e, čini mi se.
Od rada motora, katastrofalne plastike u unutrašnjosti, ništa mi se nije sviđalo.
Moram ipak priznati da je na putu ležao samo tako i da se ni posle većih kilometraža nisam nikada osećao umoran.
Ostalo sve na mene nije ostavilo nikakav utisak.
Ovako na slikama mi Auris deluje mnogo kao i taj RAV i zato mi se i ne sviđa.
Od rada motora, katastrofalne plastike u unutrašnjosti, ništa mi se nije sviđalo.
Moram ipak priznati da je na putu ležao samo tako i da se ni posle većih kilometraža nisam nikada osećao umoran.
Ostalo sve na mene nije ostavilo nikakav utisak.
Ovako na slikama mi Auris deluje mnogo kao i taj RAV i zato mi se i ne sviđa.
- grujicd
- Postovi: 9053
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Takav branik je dobar kad ga jednog dana stvarno udariš, ne primeti se 

- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Mene interesuje emisija CO2 s'obzirom na redak atmo motor u potpuno novom modelu, na telefonu sam, ne mogu da guglam.
Inace, ne sumnjam da je tojota- tojota, izuzetno vozna i ne bas za potcenjivanje ali brate, meni je bas grdna na prvo pogled ono, transformer u penziji
sent from my phone using the fingers
Inace, ne sumnjam da je tojota- tojota, izuzetno vozna i ne bas za potcenjivanje ali brate, meni je bas grdna na prvo pogled ono, transformer u penziji
sent from my phone using the fingers
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
@nuk:
138 g/km
Evo recimo, vozio sam Civica 1.4 - on je na 1800 obrtaja MRTAV. Ne raguje. Uopste. Ok, manje je snage ali o tome ti pricam. Valvematic trenutno povuce.
Ja dosad nisam naisao na atmo motor sa 16 ventila te kubikaze da tako nisko vuce.
Recimo u drugoj sam isao ispod 10kmh preko lezeceg (to je maltene ispod 1500 obrtaja), pritisnuo sam pedalu auto je ubrzao TRENUTNO i zalepio nas u sedista. To retko imas kod atmo viseventilskog motora. Cak stavise nemas ni kod jednog
Njemu je max obrtni momenat na 4400 obrtaja mislim sto znaci da od 1800 do 4400 dobija samo 40Nm obrtnog momenta a sta to govori?
E upravo to govori da je motor IZUZETNO elastican jer ima izmedju 2000 i 4000 obrtaja sigurno izmedju 140 i 155Nm. Sto znaci da u normalnim uslovima voznje, a to je izmedju 2000 i 2500 obrtaja imas preko 140Nm sto je, skoro maksimalni obrtni momenat nekih starijih 1.6 atmo motora (obicno do 150Nm) a u svakom slucaju prevazilazi obrtni momenat 1.4 motora.
Editovao sam post jer sam zvao coveka da pitam.
Na 2000 obrtaja do 3000 obrtaja je ravno 140Nm. Ispod 2000 obrtaja hvata vec od 1200 do 1800 na 120 i vise Nm.
138 g/km
Izvini ali netacno je sve sto kazes. Ja ne znam nijedan atmo motor sa 16 ventila da ima 75% obrtnog momenta na 1800 obrtaja, pre bih rekao da jedva postignu nekih 50-60%. To je APSOLUTNO nizak broj obrtaja za atmo motor sa 16 ventila. Mozda si mislio na motore sa 8 ventila (kao Punto 1.2 ili VW 1.4), onda je ok. Gde si ti video da neko vozi 16 ventilski motor na 1800 obrtaja? Pa neki se ugaseljubitelj napisao: Nisam probao ali brojke ipak govore nesto.
Da povuce na 2000 je vec ok,mada ne i nista posebno tj prosecno, a na 2500 je vec prekasno.
Neelasticnost motora pokazuje i podatak da na 1800 obrtaja postize tek 120/160Nm ili 75% maksimalnog momenta a dobri motori postizu oko 85-90% maksimuma na tim obrtajima. 120Nm iz 1.6 atmo, nista spektakularno.

Ja dosad nisam naisao na atmo motor sa 16 ventila te kubikaze da tako nisko vuce.
Recimo u drugoj sam isao ispod 10kmh preko lezeceg (to je maltene ispod 1500 obrtaja), pritisnuo sam pedalu auto je ubrzao TRENUTNO i zalepio nas u sedista. To retko imas kod atmo viseventilskog motora. Cak stavise nemas ni kod jednog

Njemu je max obrtni momenat na 4400 obrtaja mislim sto znaci da od 1800 do 4400 dobija samo 40Nm obrtnog momenta a sta to govori?
E upravo to govori da je motor IZUZETNO elastican jer ima izmedju 2000 i 4000 obrtaja sigurno izmedju 140 i 155Nm. Sto znaci da u normalnim uslovima voznje, a to je izmedju 2000 i 2500 obrtaja imas preko 140Nm sto je, skoro maksimalni obrtni momenat nekih starijih 1.6 atmo motora (obicno do 150Nm) a u svakom slucaju prevazilazi obrtni momenat 1.4 motora.
Editovao sam post jer sam zvao coveka da pitam.
Na 2000 obrtaja do 3000 obrtaja je ravno 140Nm. Ispod 2000 obrtaja hvata vec od 1200 do 1800 na 120 i vise Nm.
Poslednja izmena od cozmo u 08 Feb 2013, 21:54, izmenjeno 1 put ukupno.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Caletova Astra G 1,6 Twinport, u praksi je uzivanje voziti ovaj auto, pogotovo na magistrali, bar za te pare...


Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
E vidis, Auris ima veci momenat na 2000 i 3000 obrtaja od Astre, posto je na 2000 vec na 140Nm.
Ali Auris vec na 1200 postize 120Nm koje drzi do oko 1800 obrtaja. I tu je elasticniji. Greska je sto nisam pitao coveka tacno da bih to lepo objasnio.
Znaci sa oko 300 obrtaja manje postize isti efekat.
Ali se graduelno povecava sa obrtajima, sto znaci da je u prednosti barem 500 obrtaja od ostalih, odnosno sa 500 obrtaja manje daje vise
Konacno smo dosli do toga da vidimo da je motor elasticniji.
Ali Auris vec na 1200 postize 120Nm koje drzi do oko 1800 obrtaja. I tu je elasticniji. Greska je sto nisam pitao coveka tacno da bih to lepo objasnio.
Znaci sa oko 300 obrtaja manje postize isti efekat.
Ali se graduelno povecava sa obrtajima, sto znaci da je u prednosti barem 500 obrtaja od ostalih, odnosno sa 500 obrtaja manje daje vise

Konacno smo dosli do toga da vidimo da je motor elasticniji.
Poslednja izmena od cozmo u 08 Feb 2013, 21:59, izmenjeno 1 put ukupno.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
nuk napisao:Mene interesuje emisija CO2 s'obzirom na redak atmo motor u potpuno novom modelu, na telefonu sam, ne mogu da guglam.
Inace, ne sumnjam da je tojota- tojota, izuzetno vozna i ne bas za potcenjivanje ali brate, meni je bas grdna na prvo pogled ono, transformer u penziji
sent from my phone using the fingers




Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Ne sumnjanam da je motor za nijansu jaci, ali tezina?cozmo napisao:E vidis, Auris ima veci momenat na 2000 i 3000 obrtaja od Astre, posto je na 2000 vec na 140Nm.
Ali Auris vec na 1200 postize 120Nm koje drzi do oko 1800 obrtaja. I tu je elasticniji. Greska je sto nisam pitao coveka tacno da bih to lepo objasnio.
Znaci sa oko 300 obrtaja manje postize isti efekat.
Ali se graduelno povecava sa obrtajima, sto znaci da je u prednosti barem 500 obrtaja od ostalih, odnosno sa 500 obrtaja manje daje vise
Konacno smo dosli do toga da vidimo da je motor elasticniji.
Meni je to ipak sve prosecno, da bi forsirali kao neku revoluciju.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Pokusao sam da iscrtam otprilike kako mi je objasnjeno
Tacno izmedju 2000 i 2500 obrtaja ima ono sto drugi nemaju a to je najcesci raspon kad se menjaju brzine. A linija je ravna na najnizim obrtajima i zato odmah povuce jer ima vise momenta nego kod ostalih u tom rasponu koji je najcesci u laganoj voznji. To sam i ja osetio. Na oko 2000 obrtaja "poludi" i povuce ko blesav.

Tacno izmedju 2000 i 2500 obrtaja ima ono sto drugi nemaju a to je najcesci raspon kad se menjaju brzine. A linija je ravna na najnizim obrtajima i zato odmah povuce jer ima vise momenta nego kod ostalih u tom rasponu koji je najcesci u laganoj voznji. To sam i ja osetio. Na oko 2000 obrtaja "poludi" i povuce ko blesav.

Poslednja izmena od cozmo u 08 Feb 2013, 22:07, izmenjeno 1 put ukupno.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Astra G stardija ima 83%, ha-haljubitelj napisao:cozmo napisao:
Neelasticnost motora pokazuje i podatak da na 1800 obrtaja postize tek 120/160Nm ili 75% maksimalnog momenta a dobri motori postizu oko 85-90% maksimuma na tim obrtajima. 120Nm iz 1.6 atmo, nista spektakularno.
.
Nego kolko kila ima pa da napravimo odnos NM, po KG, tu ce da se vidi ko kosi ko vodu nosi...
Opel 140 NM pri 3500 obtaja po toni.
Posto ima 1070kg ili tako nesto.
Poslednja izmena od Bax u 08 Feb 2013, 22:11, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Moguće da taj motor imam pod haubom ovog rent-a-car što sad vozim po Arabiji. U pitanju je Corolla, 1.6, uzeo sam je sa 17km na satu u utorak. Ima automatik sa izgleda samo 3 brzine i skroz se okej vozi.
I prošli Auris je bio vrhunac nezanimljivosti, a ni ovaj nije mnogo daleko, gledano sa svih strana, unutra i spolja. Ovim ne sporim kvalitet ili funkcionalnost.
Tapatalk HD
I prošli Auris je bio vrhunac nezanimljivosti, a ni ovaj nije mnogo daleko, gledano sa svih strana, unutra i spolja. Ovim ne sporim kvalitet ili funkcionalnost.
Tapatalk HD
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
@bax
Evo ti iznad grafikon.
Auris je ubija u pojam.
0-100: 10s
Max brzina: 200kmh
80-120kmh u VI (da da sestom) stepenu: 15s
Odlican rezultat.
Evo ti iznad grafikon.
Auris je ubija u pojam.
0-100: 10s
Max brzina: 200kmh
80-120kmh u VI (da da sestom) stepenu: 15s
Odlican rezultat.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
To je moj grafikon.
Ovo tvoje je umetnicka sloboda
Toyota Auris 1.6 Valvematic (132ks, 160Nm, atmosferski motor), tezina 1300kg
To je 123NM po toni !?!
...a opelica 140NM po toni
pif
Kidace on kad se cepa...
Ovo tvoje je umetnicka sloboda

Toyota Auris 1.6 Valvematic (132ks, 160Nm, atmosferski motor), tezina 1300kg
To je 123NM po toni !?!
...a opelica 140NM po toni
pif
Kidace on kad se cepa...

Poslednja izmena od Bax u 08 Feb 2013, 22:22, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Da, nacrtao sam otprilike kako mi je receno da ide razvoj snage.
Zaboravio si konjazu. Auris ima 132KS a tu vec prica o Nm po toni pada u vodu. Takodje, ja sam vozio Opelov 1.6 u Astri H i Cruzeu i to je mrtvo puvalo za ovo.
Cruze se na 2500 muci kao neka raga, isto vazi za Astru.
Auris bez vozaca ima oko 1260kg (1335 sa vozacem i 5% rezervoara sta god znacilo tako mi rekose).
Sam podatak o ubrzanju i max brzini dovoljno govori
A i podesenost motora.
Uostalom, probaj pa ces videti. Daleko ce on ostaviti Astru kako god okrenes.
Zaboravio si konjazu. Auris ima 132KS a tu vec prica o Nm po toni pada u vodu. Takodje, ja sam vozio Opelov 1.6 u Astri H i Cruzeu i to je mrtvo puvalo za ovo.
Cruze se na 2500 muci kao neka raga, isto vazi za Astru.
Auris bez vozaca ima oko 1260kg (1335 sa vozacem i 5% rezervoara sta god znacilo tako mi rekose).
Sam podatak o ubrzanju i max brzini dovoljno govori

A i podesenost motora.
Uostalom, probaj pa ces videti. Daleko ce on ostaviti Astru kako god okrenes.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
NE govori to sto ti potenciras, za maksimalnu brzinu, samo i samo konji.
A za ubrzanje je dovoljno da prebaci 100ku drugoj, ali to nije elasticnost...
Elasticnost je kad auto skace na komande gasa, a ja to nisam doziveo na novijoj Toyoti, doduse uglavnom vozim Yarisa 1,33.
Oni pokazu efekat kad se zavrte, ne sumnjam da je ovaj bolji, ali sam vozio mnogo Japanaca, cak mi je ona Trojketova Honda medju boljim, ostali su uglavnom jako trazili obrtaje.
Vozio sam cak Legenda sa 295 konja, i bio je mrtvo puvalo sto se tice elasticnosti.
A za ubrzanje je dovoljno da prebaci 100ku drugoj, ali to nije elasticnost...
Elasticnost je kad auto skace na komande gasa, a ja to nisam doziveo na novijoj Toyoti, doduse uglavnom vozim Yarisa 1,33.
Oni pokazu efekat kad se zavrte, ne sumnjam da je ovaj bolji, ali sam vozio mnogo Japanaca, cak mi je ona Trojketova Honda medju boljim, ostali su uglavnom jako trazili obrtaje.
Vozio sam cak Legenda sa 295 konja, i bio je mrtvo puvalo sto se tice elasticnosti.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.