Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Одг: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Ne verujem da ce ovaj motor biti nesto preterano zanimljiv kupcima ipak je to C segment gde dominiraju dizel motori.
Ako im on bude okosnica prodaje onda znaci da nisu nista napravili u toj klasi u Evropi.
HTC
Ako im on bude okosnica prodaje onda znaci da nisu nista napravili u toj klasi u Evropi.
HTC
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Video sam danas u gradu novi Auris crvene boje...
Sta znam, meni i ne izgleda toliko lose koliko neki od vas kazu.
Nije auto koji bih ja vozio ali mi je interesantniji od npr. novog Civica, Focusa, i30 itd.
Sta znam, meni i ne izgleda toliko lose koliko neki od vas kazu.
Nije auto koji bih ja vozio ali mi je interesantniji od npr. novog Civica, Focusa, i30 itd.
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Enterijer je po meni kvalitetniji (bolja plastika) nego na I30 (s tim sto I30 meni ima lepsi enterijer to ne sporim). Nemoj da mislis da nisam sedeo u Ceedu i I30 Mk2. Plastika nije tvrda. Naprotiv, sva plastika iznad table, na vratima i ispod table i okolo je gumirana. Steta sto nisam snimio kuckanje i kako se ugiba plastika da vidite. Kruta plastika je samo na centralnom delu (ono hromirano) i tamo gde je touch screen i komande klime. Pri tom cak i Ceed ima kvalitetniji enterijer od I30.milosdoktorabs napisao:narocito ako se izme cena od 19000 +koliko je kostao izloeni model.ponavljam,nisam vozio.Ovo su samo kratki moji vizuelni utisci nakon deset do petnaest minita razgledanja. i30 mk 2 je napredniji vizielno.Ukratko ne bas preterano ozbiljan adut Toyote.Za sada cekem probnu voznju a onda cu sunirati utiske.
Od ta tri meni Ceed ima najlepsi enterijer ubedljivo.
Nisi ni citao sta sam napisao ranije za plastiku. Nije vise reciklirana. Zato su vece cene.
Izvini iznosis netacne informacije o kvalitetu enterijera, a svako ko pogleda model Style ili Sport ce to videti.
Sedista su dosta bolja nego kod Ceeda ili I30, a gepek uopste nije takav kao sto kazes - tj. ja ne znam koji si ti auto gledao? Jel smo gledali isti? I pri tom ima duplo dno.


"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Одг: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Nece, oni forsiraju najjeftiniji 1.33 i 1.4 D4-D koji ce verovatno biti najzastupljeniji u ponudi (lageru). Tako sam razumeo.sasa lbg napisao:Ne verujem da ce ovaj motor biti nesto preterano zanimljiv kupcima ipak je to C segment gde dominiraju dizel motori.
Ako im on bude okosnica prodaje onda znaci da nisu nista napravili u toj klasi u Evropi.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Cosmo,u pitanju je Style paket.Kuckao k.tablu ,oplate vrata ,ne dopada mi se materijal.Slicno kao kod Mene u meganu,minimalno gumiranje.Gepek plitak.Cekam test auto pa onda slike i utisci

Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
To je nizi paket opreme, odnosno srednji i jeftniji od verzije Sport koji sam ja vozio.
Nema podizace pozadi, ima drugaciji stof i ukrasne plastike unutra, nema tempomat... i jos neke stvari.
Nema podizace pozadi, ima drugaciji stof i ukrasne plastike unutra, nema tempomat... i jos neke stvari.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Off topic
Cozmo, vidim da često pominješ GT86 da bi nam dočarao kakav je osećaj za volanom i preglednost u Aurisu. Pretpostavljam da si vozio GT, pa bi voleo da vidim tvoje utiske o tom autu.
Inače jedna zanimljivost:
Cozmo, vidim da često pominješ GT86 da bi nam dočarao kakav je osećaj za volanom i preglednost u Aurisu. Pretpostavljam da si vozio GT, pa bi voleo da vidim tvoje utiske o tom autu.
Inače jedna zanimljivost:
Verovali ili ne, ovo je identično kao na Ladi 110 1.5.cozmo napisao: I drugom brzinom i on ide opusteno 100kmh. Trecom 140 bez problema. Recimo da sam razvukao trecu od 50 do 140 na izlasku na autoput kod Zmaja. Inace, prvom moze i 60![]()

Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
ma ja kozmu sve verujem, prvom ore asfalt zasto ne bi drugom sa 10 za sekund ubrzao do 60... nego je sreca samo sto je ogija malo poterao baksuz sa hyu-om pa ga ne brani, inace bi ova tema vec imala 10 strana i bila zakljucana jos sinoc...
ne znam da li uros cita ovu temu? urose?
ne znam da li uros cita ovu temu? urose?

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Ja sam imao Ladu 110 i redovno sam to radio!perfiko napisao: Inače jedna zanimljivost:Verovali ili ne, ovo je identično kao na Ladi 110 1.5.cozmo napisao: I drugom brzinom i on ide opusteno 100kmh. Trecom 140 bez problema. Recimo da sam razvukao trecu od 50 do 140 na izlasku na autoput kod Zmaja. Inace, prvom moze i 60![]()

Inace video sam Auris uzivo,neka tamno siva boja,meni uopste nije toliko ruzan...

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Inace ta Lada koju pominjete je slicna Samari, gde je motor i prenos radjen u saradnji s Porseom i vozio sam je i ide super.
Generalno ovde niko ne shvata poentu kako rade japanski motori, ustvari trojanac ce ukapirati jer vozi jedan takav.
Recimo moja Corolla je u stanju da vozis 20 drugom i da je zgazis do 110. Ili trecu isto od 40 do 140.
Ili u V stepenu prenosa mogu da vozim od 50 do 160.
Ili prvom do 60.
Zato sto opusteno trpi jako visoke obrtaje i tad se razgoropadi, kao i Valvematic jer na 6000 i vise ima max snagu i tada jednostavno ide odlicno.
Inace, fora u Valvematicu je da JAKO brzo stigne na 6000 i kusur obrtaja. Dosta brze podigne obrtaje nego 1.6 motor u Renou, Astri ili Cruzeu. Cruze se muci naprimer od 2500 do 4500 treba mu vecnost. A nikako nije ekonomican.
Ono sto nedostaje japancima je SUBJEKTIVNI utisak ubrzanja u kabini pa izgleda da su sproji nego sto jesu jer je izrazena neka linearnost razvoja snage. Iako ovaj Auris moze da zalepi za sediste, nemojte da ocekujete da je to nesto ne znam sta specijalno.
Generalno ovde niko ne shvata poentu kako rade japanski motori, ustvari trojanac ce ukapirati jer vozi jedan takav.
Recimo moja Corolla je u stanju da vozis 20 drugom i da je zgazis do 110. Ili trecu isto od 40 do 140.
Ili u V stepenu prenosa mogu da vozim od 50 do 160.
Ili prvom do 60.
Zato sto opusteno trpi jako visoke obrtaje i tad se razgoropadi, kao i Valvematic jer na 6000 i vise ima max snagu i tada jednostavno ide odlicno.
Inace, fora u Valvematicu je da JAKO brzo stigne na 6000 i kusur obrtaja. Dosta brze podigne obrtaje nego 1.6 motor u Renou, Astri ili Cruzeu. Cruze se muci naprimer od 2500 do 4500 treba mu vecnost. A nikako nije ekonomican.
Ono sto nedostaje japancima je SUBJEKTIVNI utisak ubrzanja u kabini pa izgleda da su sproji nego sto jesu jer je izrazena neka linearnost razvoja snage. Iako ovaj Auris moze da zalepi za sediste, nemojte da ocekujete da je to nesto ne znam sta specijalno.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Moj MIVEC 1.5 u Lancer-u se ne ponaša ovako, lepo izvlači iz niskih obrtaja, ali ne verujem da može da tera drugom do 110 ili trećom 140. S druge strane, petom se vozi bez 'problema' od 50 pa do maksimalnih 190. Stavljam probleme pod navodnike jer nema gušenja, trokiranja i sličnog, ali za bolje ubrzanje mora mnogo niže (treća).
Ne sećam se da sam ikad prešao 4000 obrtaja osim u petoj, i to na kratko da vidim kakav je osećaj pri većim brzinama. Inače, imam subjektivni osećaj ubrzanja u autu, ali u realnosti to nisu nikakve posebne brzine ili ubrzanja.
Novi Auris mi je ok, ušao bi mi u uži krug za izbor automobila, ali samo po dobroj ceni, i to uz uslov da se na putu ponaša otprilike onako kako je opisano u temi.
Ne sećam se da sam ikad prešao 4000 obrtaja osim u petoj, i to na kratko da vidim kakav je osećaj pri većim brzinama. Inače, imam subjektivni osećaj ubrzanja u autu, ali u realnosti to nisu nikakve posebne brzine ili ubrzanja.
Novi Auris mi je ok, ušao bi mi u uži krug za izbor automobila, ali samo po dobroj ceni, i to uz uslov da se na putu ponaša otprilike onako kako je opisano u temi.
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
kozmo sve bi bilo u redu da nisi pokusao da se na fazondzijski nacin sprdas sa hyu i kiom i da si napisao, a mozes, jedan koliko-toliko objektivan ( ne rece jesi li vozio gt86 kad ga toliko spominjes? ) test...ali posto nisi zavrsilo se na nakaradno uporedjivanju automobila kojima je zajednicko samo to da pripadaju istoj klasi i imaju motore iste zapremine...
i onda se na kraju zavrsi uporedjivanje sa ladom, jer jbg, to su kriterijumi koji su postavljeni...umesto elasticnosti koja je mozda u procentima bolja od nekih slicnih automobila sa slicnim motorima ( i koja svakako nece zapanjiti nikoga jer postoje mnogo "elasticnije varijante" motorizacije ovog automobila ) bolje da si naglasio potrosnju, koja je sigurno znatno smanjena, i neke druge aspekte automobila, pa makar oni bili i subjektivni kvalitet plastike...
auris je jedan sigurno tehnicki napredan auto, sa modernim motorom, ali to trreba tako i napisati, mnogo nepretencioznije nego sto si ti uradio...
edit - kad si vec spomenuo renoa, koji je odavno odustao od unapredjivanja svog atmo 1.6 16v, ako je verovati zeperfs-u megan 3 sa 10 posto slabijim kg/ks odnosom ima slicnu elasticnost kao prethodni auris sa 132ks vvti motorom ( samo nemoj molim te da kazes da je taj motor spram ovog tolika bulja
)...megan 1 sa nesto boljim kg/ks ( a ta generacija motora jos nije imala vvt ) je znatno elasticniji...
verujem da bi se naslo jos solidan broj proizvodjaca sa slicnim modelima...
to sto neki automobil u najvisem stepenu prenosa ide 15s 80-120ks nije nikakvo cudo...stavise, nista posebno, pre 10 godina bi bio odlican rezultat, ali sad je 2013...
i onda se na kraju zavrsi uporedjivanje sa ladom, jer jbg, to su kriterijumi koji su postavljeni...umesto elasticnosti koja je mozda u procentima bolja od nekih slicnih automobila sa slicnim motorima ( i koja svakako nece zapanjiti nikoga jer postoje mnogo "elasticnije varijante" motorizacije ovog automobila ) bolje da si naglasio potrosnju, koja je sigurno znatno smanjena, i neke druge aspekte automobila, pa makar oni bili i subjektivni kvalitet plastike...
auris je jedan sigurno tehnicki napredan auto, sa modernim motorom, ali to trreba tako i napisati, mnogo nepretencioznije nego sto si ti uradio...
edit - kad si vec spomenuo renoa, koji je odavno odustao od unapredjivanja svog atmo 1.6 16v, ako je verovati zeperfs-u megan 3 sa 10 posto slabijim kg/ks odnosom ima slicnu elasticnost kao prethodni auris sa 132ks vvti motorom ( samo nemoj molim te da kazes da je taj motor spram ovog tolika bulja

verujem da bi se naslo jos solidan broj proizvodjaca sa slicnim modelima...
to sto neki automobil u najvisem stepenu prenosa ide 15s 80-120ks nije nikakvo cudo...stavise, nista posebno, pre 10 godina bi bio odlican rezultat, ali sad je 2013...
Poslednja izmena od dragan u 10 Feb 2013, 11:53, izmenjeno 2 puta ukupno.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
.. sa eventualnim naglaskom na neki napredak u odnosu na prethodnu generaciju a koji bi morao da postoji
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
cozmo napisao:
Generalno ovde niko ne shvata poentu kako rade japanski motori, ustvari trojanac ce ukapirati jer vozi jedan takav.
Recimo moja Corolla je u stanju da vozis 20 drugom i da je zgazis do 110. Ili trecu isto od 40 do 140.
Ili u V stepenu prenosa mogu da vozim od 50 do 160.
Ili prvom do 60.
Zato sto opusteno trpi jako visoke obrtaje i tad se razgoropadi, kao i Valvematic jer na 6000 i vise ima max snagu i tada jednostavno ide odlicno.
Inace, fora u Valvematicu je da JAKO brzo stigne na 6000 i kusur obrtaja. Dosta brze podigne obrtaje nego 1.6 motor u Renou, Astri ili Cruzeu. Cruze se muci naprimer od 2500 do 4500 treba mu vecnost. A nikako nije ekonomican.
Ono sto nedostaje japancima je SUBJEKTIVNI utisak ubrzanja u kabini pa izgleda da su sproji nego sto jesu jer je izrazena neka linearnost razvoja snage. Iako ovaj Auris moze da zalepi za sediste, nemojte da ocekujete da je to nesto ne znam sta specijalno.
Zaista fascinantno.
Kada covek cita tvoje postove, zaista se zapita zasto razvoj motora nije obustavljen pre 25god, a kako stvari stoje zadnjih 25god su samo nazadovali, jer ni danas ne postoji motor koji se ponasa kao mitsko bice iz tvoje price.
110 u drugoj, sa 1.6 motorom... pa to ne moze da uradi ni moj auto od 200+ks, al stara toyota lagano, i to jos uz sve neverovatnu elasticnost i osobine koje se ni u bajkama ne bi pominjale.
Malo realnosti nije na odmet, ovako samo gadis toyotu ljudima i pravis komediju...
Poslednja izmena od Laki021 u 10 Feb 2013, 15:48, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Pa ja sam uspeo punta mk2 sa najobicnijim 1.2 motorom od 60 ks da nategnem skoro do stotke i sta sad ? Onda bi ovaj auris trebao da ide 130 drugom ako cemo da pravimo takva poredjenja... 
Doduse mozda je bilo malo nizbrdo al sta sad

Doduse mozda je bilo malo nizbrdo al sta sad
