Mislim da je to urađeno svesno sa ciljem da se Rapid pozicionira blizu mesta na kome je do sada bila Oktavija, a da Oktavija ode klasu gore.
Moraće VW pod hitno da razvija svoj low cost brend.
Ko zna sta kupuje znace prednosti Oktavije u odnosu na Rapid i gde je otisla razlika u ceni, pored ocigledne prenosti u prostoru.
Rapid je na nekoj modifikovanoj osnovi Roomstera.
Kako god bilo, razvaliće se od prodaje, kao i sa prethodnom. BTW, sve smo joj bliži, držite fige još metar dana, pa da vidimo šta će roda da donese, nju ili ipak prethodnu A5. :-D
Bem mu život, a što ne kupite Rapid, i zalepite mu Oktavija na rep...ko će znati?
Ili još bolje kako ćete znati da to već nije urađeno u fabrici. Ja bi poneo metar kad krenem po auto.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline. Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite. Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!