Problem je što je veći deo tih sredstva retko kada završavao tamo gde su namenjena. Jednostavno legnu u budžet, a onda iz budžeta, za puteve tek mizeran deo. Ostalo ode na "preče" stvari. Naravno, bude tu i pomalo kraduckanja, ali to je manji deo. Ali da ne širimo temu, bojim se da opet ne odemo predaleko.trojanac napisao:To mi je oduvek bilo neverovatno. Najvece cene goriva i putarina, a uvek u dugovima. Al ajd sad, to je neka druga tema...
Putevi u Srbiji
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Putevi u Srbiji
Širim haos!
Re: Putevi u Srbiji
Zbog prazne kase zastoji na obilaznici
http://www.mondo.rs/s277958/Info/Ekonom ... znici.html
Radovi na obilaznici oko Beograda neće biti okončani do kraja sledeće godine, kako je ranije najavljivano iz Vlade, jer nema para. Radi se za gde se ima, a neki tenderi su tek u toku.
Za izgradnju sedam kilometara duge trase od tunela Straževica do Bubanj potoka, na prstenu obilaznice oko prestonice, trenutno nedostaje 250 miliona evra, piše "Politika".
Tu radovi neće napredovati kako je planirano i najavljivano ali se na drugim deonicama očekuje napredak. Tako bi trebalo da do sredine juna budu okončani radovi na drugom kraku vijadukta u okviru Batajničke petlje.
Krajem prošlog meseca raspisan je međunarodni tender (rok 26. mart) za završetak deonice od Orlovače do Avalskog puta, što podrazumeva i izgradnju petlje Petlovo brdo, poslove na desnoj traci obilaznice na petlji Orlovača i njeno povezivanje na sa petljom Petlovo brdo, kao i radove na ukrštanju obilaznice i Kružnog toka i regulaciju Rakovičkog potoka.
Posle više od dve decenije radova na obilaznici, podseća "Politika", saobraćaj ide od Batajnice do tunela Straževica, što je koštalo ukupno 350 miliona evra, tak oda putnici ne moraju više da idu kroz centar grada.
Uz malo sreće saobraćajne glavobolje će se rešiti i oni koji svakodevno koriste tunele na obilaznici Lipak i Železnik. Iako su ta dva tunela puštena u rad pre gotovo pet godina, i dalje nemaju osvetljenje.
Iz Koridora Srbije najavljuju da će trokom ovog meseca biti nastavljeni radovi na sanaciji, za šta je obezbeđeno 193 miliona dinara (1,7 miliona evra), pa će možda i oni zasvetleti.
http://www.mondo.rs/s277958/Info/Ekonom ... znici.html
Radovi na obilaznici oko Beograda neće biti okončani do kraja sledeće godine, kako je ranije najavljivano iz Vlade, jer nema para. Radi se za gde se ima, a neki tenderi su tek u toku.
Za izgradnju sedam kilometara duge trase od tunela Straževica do Bubanj potoka, na prstenu obilaznice oko prestonice, trenutno nedostaje 250 miliona evra, piše "Politika".
Tu radovi neće napredovati kako je planirano i najavljivano ali se na drugim deonicama očekuje napredak. Tako bi trebalo da do sredine juna budu okončani radovi na drugom kraku vijadukta u okviru Batajničke petlje.
Krajem prošlog meseca raspisan je međunarodni tender (rok 26. mart) za završetak deonice od Orlovače do Avalskog puta, što podrazumeva i izgradnju petlje Petlovo brdo, poslove na desnoj traci obilaznice na petlji Orlovača i njeno povezivanje na sa petljom Petlovo brdo, kao i radove na ukrštanju obilaznice i Kružnog toka i regulaciju Rakovičkog potoka.
Posle više od dve decenije radova na obilaznici, podseća "Politika", saobraćaj ide od Batajnice do tunela Straževica, što je koštalo ukupno 350 miliona evra, tak oda putnici ne moraju više da idu kroz centar grada.
Uz malo sreće saobraćajne glavobolje će se rešiti i oni koji svakodevno koriste tunele na obilaznici Lipak i Železnik. Iako su ta dva tunela puštena u rad pre gotovo pet godina, i dalje nemaju osvetljenje.
Iz Koridora Srbije najavljuju da će trokom ovog meseca biti nastavljeni radovi na sanaciji, za šta je obezbeđeno 193 miliona dinara (1,7 miliona evra), pa će možda i oni zasvetleti.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
Za izgradnju trase dugu 7Km nedostaje 250 nekih miliona a izgradnja obilaznice od Batajnice do Strazevice je kostala ukupno 350 tih istih miliona??
sent from my phone using the fingers
sent from my phone using the fingers
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
Pa da, sta je tu cudno? Zar nisi video na svim novim mapama da se autoput od Subotice do Nisa sada zove Beogradska obilaznica. Pa i mora da kosta toliko. 
WS & TT2

WS & TT2
Posetite www.garaza.rs !
- pedja
- član 001
- Postovi: 15361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Od Bataje je ravno. Od Orlovace su tuneli, mostovi, vise njih se ugradjuje, druga opstina 
TT

TT
Re: Putevi u Srbiji
Oni pricaju o zavrsetku a obilaznica u profilu sa 6 voznih traka nije niti zapoceta, osim onih par stotina metara kod Dobanovaca.
Jos ni most preko Save nije zapocet..
O cemu oni trabunjaju, kakav crni autoput
Zadnjih par meseci su nesto radili kod Orlovace, napravljeno je po nekoliko traka puta ali sve je nepovezano.
Napravili su izlaz ka Nisu sa Ibarske iz smera Vidikovca.
Postavili bandere sa sijalicama, naravno ne radi osvetljenje celom duzinom.
I dalje ne moze da se iz pravca Avale popne na Ibarsku.
I dalje je na sred putanje kretanja stub-bandera, naravno sve neosvetljeno i skoro neobelezeno.
Komedija od "autoputa".
Jos ni most preko Save nije zapocet..
O cemu oni trabunjaju, kakav crni autoput

Zadnjih par meseci su nesto radili kod Orlovace, napravljeno je po nekoliko traka puta ali sve je nepovezano.
Napravili su izlaz ka Nisu sa Ibarske iz smera Vidikovca.
Postavili bandere sa sijalicama, naravno ne radi osvetljenje celom duzinom.
I dalje ne moze da se iz pravca Avale popne na Ibarsku.
I dalje je na sred putanje kretanja stub-bandera, naravno sve neosvetljeno i skoro neobelezeno.
Komedija od "autoputa".
Re: Putevi u Srbiji
Velika greška je što pare koje su uložene na novi most preko Save Čukarica - NBG, nisu usmerene u pravcu obilaznice. To bi Beograd značajno rasteretilo. Ovako, ne vidi se dan završetka obilaznice u punom profilu, a novi most neće dugo dugo, zaživeti, jer bez prilaznih saobraćajnica, tj, unutrašnjeg prstena Bgd, ne znači ničemu.
Poenta je što para zaista nema.
Obilaznica oko Bgd i završetak Koridora 10 je prioritet, a političari uporno beže od ove 2 teme. Izmišljaju auto puteve, Bgd - Preljina, pa sad Preljina - Pojate i onda dobijamo paralelu koridoru 10, potpuno bez potrebe, a saobraćaj i na postojećem auto putu nije takav da imamo ekonomsku opravdanost.
Znači, Evropa traži:
Koridor 10 i Obilaznicu oko Bgd.
Zbog nedostatka novca, i izvedeni polu auto put na obilaznici ima jadan kvalitet.
10km od graničnog prelaza Preševo je pokriven barijerama, tako da je bolje da nisu auto put ni radili. Zašto? Nema se para da se uradi zaustavna zraka na staroj deonici i da se postavi oprema puta. Bruka...
Da bi se kako tako sredili osnovno ostali državni putevi po Srbiji, otklonili nedostaci koji ugrožavaju bezbednost saobraćaja i smanjuje dalja upotrebna vrednost puteva, nedostaje 400 mil evra i evo već godinu dana očekuje se odobrenje kredita od CEB.
Poenta je što para zaista nema.
Obilaznica oko Bgd i završetak Koridora 10 je prioritet, a političari uporno beže od ove 2 teme. Izmišljaju auto puteve, Bgd - Preljina, pa sad Preljina - Pojate i onda dobijamo paralelu koridoru 10, potpuno bez potrebe, a saobraćaj i na postojećem auto putu nije takav da imamo ekonomsku opravdanost.
Znači, Evropa traži:
Koridor 10 i Obilaznicu oko Bgd.
Zbog nedostatka novca, i izvedeni polu auto put na obilaznici ima jadan kvalitet.
10km od graničnog prelaza Preševo je pokriven barijerama, tako da je bolje da nisu auto put ni radili. Zašto? Nema se para da se uradi zaustavna zraka na staroj deonici i da se postavi oprema puta. Bruka...
Da bi se kako tako sredili osnovno ostali državni putevi po Srbiji, otklonili nedostaci koji ugrožavaju bezbednost saobraćaja i smanjuje dalja upotrebna vrednost puteva, nedostaje 400 mil evra i evo već godinu dana očekuje se odobrenje kredita od CEB.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Putevi u Srbiji
Nisam saobraćajni stručnjak ali preko novog mosta prelazi veliki saobraćaj. Posebno u špicu. U vreme kraja radnog vremena, u J. Gagarina bude tolika gužva od svih koji idu preko novog mosta da se kolona otegne sve do Delta City-ja. To je 1.5-2km kolone samo iz jednog pravca. Dal je moglo bolje ne znam, verovatno jeste, ali je ovo dosta rasteretilo, a nije još ni gotovo. Kad završe prilaz mostu koji treba da ima, onda neće biti gužvi koje nastaju posredno.
Re: Putevi u Srbiji
Novi most sigurno ima perspektivu. Ali dugo neće imati značaj, jer preostala investicija višestruko prevazilazi vrednost samog mosta. Trenutno ima možda 10% saobraćaja od planiranog kapaciteta.
Sa Gazele se mora skinuti tranzitni saobraćaj, po hitnom postupku.
Sa Gazele se mora skinuti tranzitni saobraćaj, po hitnom postupku.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
Novi most itekako znaci Beogradu i ovakav kakav jeste
sent from my phone using the fingers
sent from my phone using the fingers
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Putevi u Srbiji
Ako je tačno da je budžet grada oko 700 miliona eura, a da most sa pristupnim saobraćajnicama košta oko 350 miliona, i da je stvarno jedna godišnja rata za most 7-12 miliona eura kao što je jednom prilikom rekao D.Đ., onda to nije tako loš posao. Posebno uzevši u obzir da grad izdvaja oko 100 miliona godišnje za subvencionisanje cene karata za GSP...
Re: Putevi u Srbiji
Ulaz Bubanj Potok i izlaz Dobanovci imaju PGDS oko 30 000 a na Gazeli je MAX 130 000. Na Novosadskom kod Batajnice ima 25 000
Znači, tranzit je bar 30 000, što nije ni u kom slučaju malo.
Trenutna moguća propustna moć obilaznice u MAX je 15 000.
Znači, tranzit je bar 30 000, što nije ni u kom slučaju malo.
Trenutna moguća propustna moć obilaznice u MAX je 15 000.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Re: Putevi u Srbiji
Ogranicenje na delu obilaznice je 40km/h, ima samo jedna kolovozna traka po smeru.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
Maaaaaa... za ove nase oranice dobili bi od mene vesala, a ne drugo... 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...