nisam upucen u objekte koji su sruseni, pre, ali za uklapanje da dodammethane.master napisao:Može da je iz kakvog god hoćeš udžbenika, ali kamo lepe sreće da te dve zgrade nikada nisu podignute, makar na tom mestu. Dve zgrade koje su se tu do drugog svetskog rata nalazile činije su skladnu celinu sa zgradama Vlade, MIP, i ostalim zgradama u Kneza Miloša i Nemanjinoj, za razliku od grdila koje je podignuto. Nažalost nije jedino mesto u gradu na kom je slično urađeno i pre i posle.

Uvek i svugde se gradi u kontekstu vremena, ali ne imitiranjem istorije. Znaci svako ko sad stilsi uklapa zgradu u kontekst starih objekata, barata sa kicom, a svako imitiranje i oponasanje istorije predstavlja neki vid kicha
Uvek u istoriji i nasledja velikih i mocnih zemalja su postovala kontekst vremena a ne okruzenja, i tako je i nastao Rim, neki segmenti javnog mnjenja su se protivili mikelandjelovom svetom petru, koji se nije uklapao u shvtanje renesanse, pariz da je postovao kontest romanike, ne bi nikad imao renesansu, rokoko, pored, a sad sa distance, to cini grad sa napredovanjem kroz vreme, i cini celinu, i sa pompidu centom koji je sad gradjen u savremenom stilu, jer je danas - sadasnjost = savremeno... Zato francuska jeste kulturna sila, jer uvek obelezava vreme koje nazivamo sadasnjost, u umetnickom, stilskom (tehnoloskom) smislu. To ce istorija videti kao kulturno nasledje... Oni koji imitiraju istoriju, istorija vidi kao kich.
Sta mislis da u kontestu svetske izlozbe, ajfelova kula u centru klasicizma bila prihvacena od stanovnistva... ne smatrali su je nakaradnom, i bile su peticije da se sruse....na svu srecu provladala je strucna javnost, i sad svet ima jedno takvo remek delo, koje nije bilo shvaceno u vremenu kad je nastajalo...