Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Civic 1.8 ima blokadu na 7300, to je čim predje 60-ak ili 100 po satu.
Voziti ga tako stalno bi stvarno bilo xxxxx.
Brick, šta znači "Auris nema prvu brzinu"?
Voziti ga tako stalno bi stvarno bilo xxxxx.
Brick, šta znači "Auris nema prvu brzinu"?
Boringly average, but also perfect for school run mums
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Nije se odnosilo na tebe nego na Cozmovu Corollu staru 20+ godina, sa 1.3 motorom koji verujem ima razlicite performanse od tvog koji ima varijabilni razvod ventila koji upravo pomaze kod elasticnosti. A druga stvar, opet pricam za Corollu, je koliko prija motoru takva voznja i koliki je uopste dobitak pri takvim ubrzanjima ako se vozi u visem a ne u nizem stepenu prenosa, no to je vec duza prica. Ravna kriva momenta uopste ne garantuje elasticnost ukoliko motor nema dovoljno momenta, a posledicno i snage, ukoliko su prenosni odnosi dugi. Uglavnom, ja verujem da Bentley moze da se vozi svo vreme na takvim rezimima i ubrzava bez problema, samo sto on ima snage na svim rezimima kao sodera. Bogte, ta Corolla kapiram da bi mogla imati menjac sa dve brzine: HI i LOW.fq400 napisao:Ja sam napisao da to može, a ne da to i radim - nikad nisam ni gurao do Vmax, niti mi je to potrebno. Praktičnost ovoga se ogleda u dva primera što se mene tiče: prvi je vožnja na neopterećenim magistralama gde mogu bez promene prenosa i opuštenom vožnjom da šetam između 50 i 80/90/100 km/h, tj. u naselju i na otvorenom; drugi je vožnja beogradskim/novobeogradskim bulevarima u kojima postoji kakav-takav zeleni talas i gde mogu (opet kad nije gužva) sve da prođem vožnjom u petoj između 50 i 70 km/h na nižim obrtajima, samim tim i nižom potrošnjom. Motor lepo reaguje, nema trokiranja, gušenja itd, a ne moram da razmišljam o DPF-u i sličnom.dragvorl napisao:A i u 5. ubrzanje od 50 do vmax ne znam bas kakva je uzivancija i prakticnost takve voznje.
Za bilo kakvo preticanje ili bržu reakciju mora stepen/dva niže.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
i rikverc 

- pedja
- član 001
- Postovi: 15355
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Ne treba rikverc.
Corolla sama zna kada treba da krene unazad
Corolla sama zna kada treba da krene unazad

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT




Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Prvo, moj motor ima 105Nm, varijanta 3 koja je isla na ovo trziste. Imas sa 102, 103 i 105Nm.m 103Nm ima azijski 2E. Fora je u podesenosti motora za gorivo.ljubitelj napisao:I ne samo to, Corola 1.3XL po navodima ide 60km/h prvom, 110 km/h drugom.Ji 4Tze napisao:Ali nema(ju) menjač sa 6. brzina već 5 ili 4.
To je ekstremno dug prenos za motor koji maksimalno dostize 103Nm i to tek pri 4200 obrtaja. Sve to za atmo motor sa karburatorom sa 1300kubika.
Nesto mi ipak govori da ima i pesnicke slobode u tim km/h sto i razumem.
U uputsvu pise sledece. Maksimalne preporucene brzine pri preticanju su (posto uvek napominju da mozete ostetiti motor):
1. 45kmh
2. 85kmh
3. 123kmh

To su preporucene ali NE i maksimalne brzine. Pri tom, uzmi i gresku brzinomera, sto znaci da na 100-110kmh drugom to je oko 95 do 100kmh realno ili 140kmh trecom to je oko 135kmh realno. Ili prvom oko 50. U realnosti moze prvom do 60, drugom do 100-110 i trecom do 140. Po brzinomeru. Jednom sam trecom vozio 130 onaj uspon iza naplatne rampe Mladenovac. Pre 10 godina. I motoru nista, radi ko sat i dalje. Maksimalna brzina kojom sam vozio auto je 170kmh po satu, i to vise puta. Putne brzine odrzavam do 140kmh maksimalno. Nemojte da mislite da to radim stalno, cak naprotiv vise sam to radio probe radi - ali da znam sta moze i koliko moze ovaj motor.
A preporucene brzine za najekonomicniju voznju su ove:

Ovo govori dosta o motoru

Da dodam i budem objektivan - skoro ga nisam ganjao brze od 90-100kmh drugom i 130 trecom, a razlog je oko 260.000km na satu i stanje lamele (desava mi se vec zadnjih 2-3 meseca da malo cimne pri kretanju).
Vec sam negde kacio moj video ubrzanja u V stepenu prenosa od 60 do 90kmh koje je itekako solidno za ovaj motor (verovatno na vrelimgumama). Pokusacu da iskopam ako ga nisam skinuo sa kanala.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Ne da mi da editujem post.
Po PS-u to izgleda ovako:
http://www.youtube.com/watch?v=0TUTKKvzhxk
Inace u drugoj na 85 je samo 5900 obrtaja dok on punu snagu razvija na mislim 6200 obrtaja:
http://www.youtube.com/watch?v=QICnmSXUgAQ
Evo i trece preko 125kmh, skoro 130. Pogledajte obrtaljku - na 125kmh je na 6000 obrtaja. Daleko od 7000 dokle moze da nagura. Max snaga je preko 6000. O tome vam pricam da on moze jos i jos da ide.
http://www.youtube.com/watch?v=fYC90u8rqH8
Ovo su odlicna ubrzanja za ovaj motor.
Po PS-u to izgleda ovako:
http://www.youtube.com/watch?v=0TUTKKvzhxk
Inace u drugoj na 85 je samo 5900 obrtaja dok on punu snagu razvija na mislim 6200 obrtaja:
http://www.youtube.com/watch?v=QICnmSXUgAQ
Evo i trece preko 125kmh, skoro 130. Pogledajte obrtaljku - na 125kmh je na 6000 obrtaja. Daleko od 7000 dokle moze da nagura. Max snaga je preko 6000. O tome vam pricam da on moze jos i jos da ide.
http://www.youtube.com/watch?v=fYC90u8rqH8
Ovo su odlicna ubrzanja za ovaj motor.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Ok, mislio sam uopšteno, ima koristi od takvog ponašanja vozila, naravno ako samo vozilo takvo nešto dozvoljava.dragvorl napisao:Nije se odnosilo na tebe nego na Cozmovu Corollu staru 20+ godina, sa 1.3 motorom koji verujem ima razlicite performanse od tvog koji ima varijabilni razvod ventila koji upravo pomaze kod elasticnosti.
Ovo me zanima, nezavisno od konkretnog motora, da li vožnja na niskim obrtajima može nešto da škodi? Slušao sam priče o nagomilavanju čađi itd. Povremeno ga produvam na autoputu, ali me svejedno zanima (za benzinca). Za moderne dizele mi je poznata problematika DPF-a.dragvorl napisao:A druga stvar, opet pricam za Corollu, je koliko prija motoru takva voznja i koliki je uopste dobitak pri takvim ubrzanjima ako se vozi u visem a ne u nizem stepenu prenosa, no to je vec duza prica.
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Jel kod tebe GDI motor?
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
MIVEC, continuously variable valve timing, pretpostavljam slično kao Valvematic kod Tojote.
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Videh je uzivo. Odvatna je.
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Fq, jel direktno ubrizgavanje ili nije? Ako jeste onda mu manje odgovaraju kratke relacije zbog grejanja ventila koji se inace hlade gorivom kod obicnog port injection-a. Zato treba voziti bas lagano kad je hladan. A i stvara se valjda nekakva naslaga na tim istim ventilima. Tako nesto sam citao za TSI i generalno sve GDI motore.
E da, vozio sam i ja juce iza jedne bordo u Zemunu ali sam uspeo samo straga da je vidim. Nije toliko strasno kao na slikama ali je i dalje nepopravljivo.
TT post.
E da, vozio sam i ja juce iza jedne bordo u Zemunu ali sam uspeo samo straga da je vidim. Nije toliko strasno kao na slikama ali je i dalje nepopravljivo.
TT post.
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Koliko ja znam nije, Mitsubishi je imao čuvene 4G i 6G serije GDI motora, mada su i oni imali neke svoje ne baš zanemarljive mane. Moj je 4A91, napravljen u saradnji sa Daimler-om i išao je u Smarta ForFour. Moguće da je neka varijanta (8V) išla u A klasu, nisam siguran.
Videh i ja bordo Aurisa na ulici, skroz ok mi deluje, čak mi ni zadnji branik nije upao u oči. Mislim da većini kupaca Aurisa dizajn nije baš na prvom mestu.
Videh i ja bordo Aurisa na ulici, skroz ok mi deluje, čak mi ni zadnji branik nije upao u oči. Mislim da većini kupaca Aurisa dizajn nije baš na prvom mestu.
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Letos je auto poceo da mi se gasi na leru nekada, imao sam knedlu kod poklapanja gasa i nisam uvek imao isti odziv na gas. Otisao sam kod majstora i ocistio mi je klapnu gasa i dizne su bile zaprljane. Kad mi je predavao auto napomenuo je da trebam da uzmem malo da ga "lozim" da mi se to ne bi vise desavalo. Ista stvar se desilo sa bivsom dvojkom gti, dok je bio kod mene nikakvih problema nije bilo jer sam ga vostio, a kad sam ga pre jedno 6 meseci vozio, auto je bukvalno isao kao da je 1.6 jer ga novi vlasnik vozi kao dizela. Sigurno je to zbog naseg goriva koje je "odlicno". Od kad mi je to uradio na trojci, sipam iskljucivo euro bezolovni i s vremena na vreme ga tako opicim po gasu da se sve orifq400 napisao: Ovo me zanima, nezavisno od konkretnog motora, da li vožnja na niskim obrtajima može nešto da škodi? Slušao sam priče o nagomilavanju čađi itd. Povremeno ga produvam na autoputu, ali me svejedno zanima (za benzinca). Za moderne dizele mi je poznata problematika DPF-a.

Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT
Inace evo nekih zanimljivih ubrzanja i medjuubrzanja. Napominjem da je ovo za stari Auris 1.6:
Stari Auris 1.6 (tezi od novog) - 132 KS 160Nm:
0-60 km/čas 4.70
0-100 km/čas 11.20
0-150 km/čas 26.90
60-90 km/čas (5) 11.90 s
80-120 km/čas (5) 16.80 s
Golf VI 1.2 TSI - 85 KS 160Nm:
0-60 km/čas 5.30
0-100 km/čas 13.10
0-150 km/čas 40.70 (???)
60-90 km/čas (5) 16.30 s
80-120 km/čas (5) 28.50 s (???)
Renault Megane GT 1.2 TCE 115KS 190Nm:
0-60 km/čas 5.00
0-100 km/čas 11.80
0-150 km/čas 30.60
60-90 km/čas (5) 11.90 s
80-120 km/čas (5) 17.80 s
Renault Megane 1.6 110KS atmo 151 Nm:
0-60 km/čas 5.90
0-100 km/čas 13.50
0-150 km/čas 33.60
60-90 km/čas 13.50 s
80-120 km/čas (5) 19.10 s
Honda Civic 1.8 Sedan 142 KS 174 Nm:
0-60 km/čas 4.70
0-100 km/čas 9.80
0-150 km/čas 21.00
60-90 km/čas (5) 8.60 s
80-120 km/čas (5) 12.60 s
Stari Auris 1.6 (tezi od novog) - 132 KS 160Nm:
0-60 km/čas 4.70
0-100 km/čas 11.20
0-150 km/čas 26.90
60-90 km/čas (5) 11.90 s
80-120 km/čas (5) 16.80 s
Golf VI 1.2 TSI - 85 KS 160Nm:
0-60 km/čas 5.30
0-100 km/čas 13.10
0-150 km/čas 40.70 (???)
60-90 km/čas (5) 16.30 s
80-120 km/čas (5) 28.50 s (???)
Renault Megane GT 1.2 TCE 115KS 190Nm:
0-60 km/čas 5.00
0-100 km/čas 11.80
0-150 km/čas 30.60
60-90 km/čas (5) 11.90 s
80-120 km/čas (5) 17.80 s
Renault Megane 1.6 110KS atmo 151 Nm:
0-60 km/čas 5.90
0-100 km/čas 13.50
0-150 km/čas 33.60
60-90 km/čas 13.50 s
80-120 km/čas (5) 19.10 s
Honda Civic 1.8 Sedan 142 KS 174 Nm:
0-60 km/čas 4.70
0-100 km/čas 9.80
0-150 km/čas 21.00
60-90 km/čas (5) 8.60 s
80-120 km/čas (5) 12.60 s
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”